Gjest udugelig Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Hei, jeg har rotet meg oppi noe stort. Vet egentlig ikke helt hva jeg vil frem til med dette innlegget, kanskje noen innspill. Jeg og samboeren min har ikke vært sammen eller bodd sammen så lenge. Jeg har alltid hatt problemer med å "knytte meg" til noen i det store å hele. Etter vi hadde vært sammen et halvt år hadde han allerede planlagt at vi skulle gifte oss, og få det så bra osvosv og alt det der. Jeg fikk skikkelig noia. Jeg elsker han, men følte dette ble et stort press på meg. Familien hans sitter ofte å snakker om, når vi får barn sammen osv skal vi gjøre ditt å datt. VÆÆ! Jeg er bare 22 år, og vi har vært sammen snart ett år. Personlig synes jeg sånne ting er altfor tidlig å snakke om. Det som er greia her nå, jeg har gjort noe jeg angrer veldig på. Utroskap.. Det var en kveld med litt for mye alkohyler etter en stordiskusjon med samboeren. Jeg skal ikke prøve å unnskylde meg selv her. For dette er noe jeg aldri har sett for meg at jeg kom til å gjøre, og noe av det værste en person kan gjøre. Jeg husker kanskje ti sekunder av den "afferen", men de sekundene ødelegger meg. Han vet ALT. Jeg angrer noe helt forferdelig. Vi har snakket sammen om det. Han har tilgitt meg, men jeg greier ikke tilgi meg selv. Jeg ser det plager han også, (forståelig nok) men han later som ingenting. Etter dette er jeg 100% sikker på at jeg faktisk ELSKER han, og VIL ha fremtidsplaner med han. Det er derfor jeg hater meg selv for å ha gjort dette mot han, skjønner ikke helt hvorfor det skjedde heller. Jeg føler meg helt død innvendig. Fra nå av vil jeg gjøre HVA som helst for han, han er alt jeg vil ha. Føler jeg fortjener å dø. De første ukene etter dette skjedde ville jeg ikke noe annet enn å sovne å aldri våkne opp. Men det er jeg som er den jævlige her, og jeg må stå for det jeg har gjort, og fikse det. Nå vil jeg vise han at han kan stole på meg 100 %, og at dette er noe som ALDRI kommer til å skje igjen. Hvordan skal jeg gjøre det? Hvordan skal jeg vise en jeg har skuffet på det sterkeste at jeg elsker han mer en noe annet, og at jeg aldri har vært mer klar, og sikker på det nå? Hva skal jeg gjøre for at han skal stole på meg? Skjønner utrolig godt om han ikke vil ha meg mer, og eventuelt kvitter seg med meg. Jeg vil ikke miste han og er villig til å gjøre hva som helst! Beklager langt innlegg, og dårlig skriving.
Steinar40 Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Oppfør deg som normalt. Det eneste viktige er bare at du aldri er utro igjen. 3
Gjest winston Skrevet 13. april 2013 #3 Skrevet 13. april 2013 Vi ham innlegget du skrev her. Du overbeviste meg iallefall:) 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #4 Skrevet 20. april 2013 takker for svar, jeg er litt sent ute tho =) Hilsen TS Anonym poster: 36e1c78b948d82859f200724bb0edef9
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #5 Skrevet 20. april 2013 Hvordan skal jeg vise en jeg har skuffet på det sterkeste at jeg elsker han mer en noe annet, og at jeg aldri har vært mer klar, og sikker på det nå? Hva skal jeg gjøre for at han skal stole på meg? Skjønner utrolig godt om han ikke vil ha meg mer, og eventuelt kvitter seg med meg. Jeg vil ikke miste han og er villig til å gjøre hva som helst! Beklager langt innlegg, og dårlig skriving. Huff, jeg er ikke helt sikker. Men du vil få frem, etter denne handlingen, ble du redd for å miste han og fikk en oppvekker sådan? At du er mer sikker? Det er vel en ærlig sak sånn sett. Kan ikke se at all tillit skal være helt ødelagt av dette her heller. Et slikt utroskap kan faktisk skje den beste, men bare EN gang! Men det kan være noen sår der som videre henger over dere. Det du burde gjøre er å spørre han. Anonym poster: e17d70a96c80db588dbafef6fc43d37f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2013 #6 Skrevet 20. april 2013 Du skriver at han har tilgitt deg men det virker som at noe gjør deg bekymret. Du har dårlig samvittighet og vil ikke miste han, men hva er du redd for? At han skal ha det vondt nå? At han er usikker på dine eller egne følelser? At det ikke er over? Anonym poster: e17d70a96c80db588dbafef6fc43d37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå