Gå til innhold

Hva gjør du for å vise at du er interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er muligens litt interessert i en mann. Jeg har tilbrakt mestparten av min voksne tid sammen med en partner og er nå singel, så jeg husker liksom ikke hvordan man "flørter" og viser mannen at man er interessert.

Tips?

Anonym poster: 3b61ea4dc51636218bee5aed303b655b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er muligens litt interessert i en mann. Jeg har tilbrakt mestparten av min voksne tid sammen med en partner og er nå singel, så jeg husker liksom ikke hvordan man "flørter" og viser mannen at man er interessert.

Tips?

Anonym poster: 3b61ea4dc51636218bee5aed303b655b

Du går bort til vedkommende og sier "jeg liker deg".

Anonym poster: 88f0c5cc80358c284f6449c62a6958c7

Skrevet

Takk for at du satte ord på mine tanker! :-p jeg er av den mer sjenerte sorten som ikke tør å bare gå bort til en mann jeg er interessert i og si at jeg liker han. Det blir ett stykke utenfor min komfortsone :-p men jeg lurer også på hvordan man flørter uten å være SÅ direkte :-p

AnonymBruker
Skrevet

Smil masse til ham, snakk med ham, opphold deg i nærheten av ham, send ham lange blikk.

Anonym poster: 633a88c775e5da66e4faad893e542c47

Skrevet (endret)

Kva situasjonar er det du møter han i då? Treningssenter? Pub? Jobb? På bussen?

Du kan smile veeeldig pent :) og seie "hei" eller "på gjensyn"/"hadet" :goodbye: så ofte som mulig. Bruk en god parfyme som kan gjere han interessert, osv. :)

Tja - kanskje andre har fleire tips?

Endret av M46
AnonymBruker
Skrevet

Smil masse til ham, snakk med ham, opphold deg i nærheten av ham, send ham lange blikk.

Anonym poster: 633a88c775e5da66e4faad893e542c47

At en smiler og prater med en mann, betyr ikke at en er interessert, bare for å ha det sagt. Men å gi lange blikk, se vedkommende inn i øynene og smile svakt kan oppfattes som at du er interessert.

Anonym poster: 30f1e134c83c3dbc0f5f64f24f9196e8

Gjest JakeGreen
Skrevet

Du går bort til vedkommende og sier "jeg liker deg".

Anonym poster: 88f0c5cc80358c284f6449c62a6958c7

Jeg må bare kommentere her, fordi jeg synes de tre ordene der er så nydelige. Det er så enkelt, ærlig og usminket, samtidig som det ikke er for mye. Å se på et annet menneske og bare fortelle i så enkle trekk, "Dette er meg og jeg liker deg".

Jeg registrerer at TS er litt mer sjenert og denne setningen er kanskje bedre spart for litt senere i forholdet. Mitt tips er rett og slett å vise interesse, både verbalt og med kroppsspråk.

God øyekontakt, smil og gjerne litt lette berøringer om det passer seg naturlig. Vis interesse og spør gjerne litt dypere når dere snakker sammen om hva han skal i helgen for eksempel, eller grav videre på noe dere snakker om, "Det høres spennende ut, fortell litt mer".

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...