Gjest Janna Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei vennen Ville bare si at du gjør en strålende jobb som moderator og at en liten tabbe bare glatter vi over *sånn* Vi får alle en på trynet av og til, men det går så bra så!!! Heia Hege!!!! Klem fra _________________ ~Vinga~ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Skravla den 2002-06-06 18:28 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 5. juni 2002 #2 Del Skrevet 5. juni 2002 ....jeg synes også hege er kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 5. juni 2002 #3 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg DIGGER Hege! Stor klem fra Lille Bjørnen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. juni 2002 #4 Del Skrevet 5. juni 2002 Om dere bare ante hva det betyr for meg å lese dette.. Tusen takk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 5. juni 2002 #5 Del Skrevet 5. juni 2002 Vi kan alle gjøre feil, det viktigste er at vi lærer av feilene vi gjør. Fortsett den fine jobben du har gjort til nå! Hilsen en fornøyd KG bruker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. juni 2002 #6 Del Skrevet 5. juni 2002 Takk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 5. juni 2002 #7 Del Skrevet 5. juni 2002 Klem til Hege fra meg også! Hege er alle tiders, både som moderator, kg-venninne og privatperson! Kjempetopp dame! Klem! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. juni 2002 #8 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg er også kjempeglad i deg, Hege! Setter umåtelig stor pris på deg og alt du står for! Stor klem fra din venn12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 5. juni 2002 #9 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei Hege La inn en liten melding til deg på ris/ros også. Så lenge man handler i beste mening, så synes jeg mye er tillat jeg. På en arbeidsdag hvor jeg føler jeg har gitt hele meg, så kan jeg gå i tufs pga en eneste negativ kommentar. Helt til det går opp for meg at jeg gjorde egentlig mitt beste Synes du er kjempeflink å rydde her inne. Også gratis da gitt... AT DU GIDDER Ville forlangt noen aksjer, jeg Klem Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 5. juni 2002 #10 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg vil også være med å digge Hege litt!! Hege er dødskul!!! Klem, Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 6. juni 2002 #11 Del Skrevet 6. juni 2002 *Rekker opp hånden* Jeg vil også si at jeg synes du er en finfin moderator, Hege!! Jeg kjenner deg ikke som en privat person og sånn, men av det jeg har sett så berømmer jeg deg for din evne til å ikke dømme andre! Jeg synes det er en så flott egenskap!! Du gjør en kjempe god jobb for KG!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 6. juni 2002 #12 Del Skrevet 6. juni 2002 Digger Hege jeg også!!!!!! *hopper rundt og digger digger digger* Jeg tror vi tar en kasse pærebrus jeg snuppa. Ok? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juni 2002 #13 Del Skrevet 6. juni 2002 Hege er utrolig! Sjelden finner man et så ærlig, ordentlig, empatisk, arbeidsomt, lyttende og fantastisk menneske! Alle gjør feil og er det ikke det vi lærer av, da? Jeg har da gjort mange nok feil allerede selv jeg. Hege er sååååååå GOD! *Klemmer Hege masse* Hun er den nest beste storesøsteren jeg noensinne har hatt! Klemmer fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. juni 2002 #14 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg sitter her og forsøker å lese, men det er vanskelig med så mye vann i øynene... Hva kan jeg si? Ordet TAKK virker plutselig så fattig..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 6. juni 2002 #15 Del Skrevet 6. juni 2002 Knuseklemmer Hege-vennen!! Du er ei flink jente du! Rydder opp og passer på at alle har det bra! Kom innom på bassengkanten snart igjen da! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. juni 2002 #16 Del Skrevet 6. juni 2002 Siden både Hege og jeg har lagt "episoden" bak oss for lengst, vil jeg bare henge meg på; Hege (og de andre moderatorene) gjør en kjempejobb! Hege: Lurer bare på en ting: Synes jeg har lest et sted at du er koblet opp på nettet via modem. Blir ikke det veldig dyrt??? _________________ Hilsen Babyface 1212[ Dette Innlegg er endret av: Babyface den 2002-06-06 18:43 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. juni 2002 #17 Del Skrevet 6. juni 2002 On 2002-06-06 18:39, Babyface wrote: Siden både Hege og jeg har lagt "episoden" bak oss for lengst, vil jeg bare henge meg på; Hege (og de andre moderatorene) gjør en kjempejobb! Hege: Lurer bare på en ting: Synes jeg har lest et sted at du er koblet opp på nettet via modem. Blir ikke det veldig dyrt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 6. juni 2002 #18 Del Skrevet 6. juni 2002 Oooops, var ikke meningen å legge inn innlegget to ganger!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 6. juni 2002 #19 Del Skrevet 6. juni 2002 Man bruker penger på den hobbyen man trives med vet du Jeg har vært på KG i mer enn to år, viser det seg når jeg sjekker det. Jeg trives altså veldig godt, bruker en god del tid her. Kan like godt gjøre litt nytte for meg også Det går en del tellerskritt ja, men jeg får nesten ikke vanlig telefonregnig, hehe.. Jeg bruker mer tid her enn jeg strengt tatt trenger for å gjøre jobben min, så skulle jeg bli bekymret for regningen er det bare å trappe ned litt. Jeg jobber skift, og kommer vanligvis til fra jobben også, derfor kan du se at jeg er tilstede på de underligste tider på døgnet. Det beste for meg er korte, hyppige besøk her over det meste av døgnet, da er det ikke så mye å oppdatere av nye innlegg. Joda, Babyface, litt går det, men det gjør det for de som har hester som hobby også, ikke sant? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tora Skrevet 6. juni 2002 #20 Del Skrevet 6. juni 2002 Hege da,så mange fine ord du får. Du fortjener hvert eneste ett. Det hvet jeg, for jeg har kjent deg hele mitt liv. Hurra for deg, jeg digger deg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå