AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Vil ikke utdype dette så veldig, da jeg er redd for gjenkjennelse. Og i tillegg vet jeg ikke helt poenget med denne tråden, for jeg tror jeg kan ane hva svarene blir (de jeg sikkert kan formulere fram selv). Uansett: For omlag ett år siden falt jeg hodestups for en kollega - helt uventet - helt fantastisk. Vi hadde en flørt gående, og han var/er en fantastisk mann. Dessverre fikk jeg hjertet mitt knust da han fikk en ny kjæreste og i sommer og høst har det vært utrolig kleint og vondt mellom oss. Jeg tenkte; ALDRI IGJEN. -Aldri skal jeg være sårbar og vise følelser foran noen hvor jeg må jobbe med vedkommende og det er en potensiell risiko for at ting går galt. Men her er jeg jaggu igjen. Ett år senere, hjertet er så og si helt igjen og min tidligere flamme og jeg jobber veldig bra sammen nå. Jobber litt mer fleksibelt nå, har fått nye kollegaer - og det skjer igjen. Jobber tett med en ny mann. Han er flott, vi har god kjemi og jeg kjenner sommerfugler i magen hver gang han kommer inn i rommet. Er det virkelig mulig? Kritikeren og hodet mitt sier: nei, nei, nei! Men så sier selvfølgelig hjertet og resten av organene: du har kommet deg videre, det er en flott mann her, go for it! Det er ikke sikkert noen føler noe behov for å gi meg tilbakemelding på dette. Jeg bare ble så skrivesugen, og liker ikke å skrive dagbok for hånd. Men hvis noen har noe å komme med, gi meg noe å tygge på! Peace out. Anonym poster: 84795c1e9bc929fc25c27aca340b1913
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 *PUSH* Anonym poster: 84795c1e9bc929fc25c27aca340b1913
Gjest Reza08 Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Ta det med knusende ro. Ikke tenk på at du kan bli avvist. Prøv deg frem litt, gi han noen hint om at du ønsker mer kontakt. Spør han om han kunne tenke seg å ta en kaffe en dag. Du trenger ikke si at du er forelsket i han med en gang, du kan vente å se hva som skjer. Hvis han f.eks skulle vise mer enn vennskapelige følelser for deg, kan det være rett tidspunkt til å fortelle alt. Uansett kan du jo bare avbryte hvis du skulle ha behov for en pause, eller har funnet ut at han ikke var den rette allikevel. Lykke til.
twang Skrevet 14. april 2013 #4 Skrevet 14. april 2013 Forelskelser på arbeidsplassen er helt normalt, du husker vel hvordan det var på skolen, alltid den gutten du hadde lyst å være sammen med. Nå er du voksen og du har fått en ny "klasse" Det er bare å fyre løs, noen ganger går det ikke alltid like bra, men det har skjedd flere ganger at par som møtte hverandre på jobben giftet seg og skaffet seg familie... Nå sier jeg ikke at de ekteskapene varte for alltid, men hvor mange ekteskap varer for alltid i norge? I norge er man heldig hvis man får 20 år sammen. Så mitt råd er, go for it, hvis det skjærer seg etter 1 måned 1 år eller 10 år så har du iallfefall prøvd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå