Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært slutt med eksen i 4 uker nå, fortsatt sårt. Traff en annen på en nettside (ikke datingside), han virker veldig god og forståelsesfull, snakker med han mange ganger om dagen. Vi har snakket om å treffes i helgen. Tenkte i utgangspunktet ikke på han som mer enn en potensiell venn, men nå merker jeg at jeg er sjarmert og tenker mye på han. Veldig spent på å treffes, han skriver mye fint til meg og merker han flørter en del.

Hva tenker dere - blir det feil av meg om jeg eventuelt innleder et nytt forhold så kort tid etter det ble slutt med eksen? Jeg er veldig i tvil... Er jo inne i en litt tung periode, men er likevel klar for å møte noen (ikke desperat). Meg og eks hadde hatt problemer ganske lenge før det ble slutt.

Anonym poster: 5db5c9b0507e4329d7687def83e955a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde droppet å tenke på forhold allerede nå, gå på date, gi ting tid og se hva som skjer:)

AnonymBruker
Skrevet

Kan høres ut som du søker en Rebound?

Og det kan være bra!

Da får man bekreftelser, og tankene bort fra eks.

MEN man må vokte seg for å såre andre såklart. Da er det greit å høre det klart ar man ikke vil a noe langvarig.må som regel gjentas.

Anonym poster: 804d53ce80634448897848704f44bf05

Skrevet

Du trenger å være for deg selv en stund. Finne ut av hvem du er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr bare noen uker etter det ble slutt med eksen. Vi hadde bare vært sammen et år da, men var ganske seriøst. Skranglet en del på slutten da. Har tatt det veldig rolig med han nye, tenkte ikke det kunne bli noe i starten, men merker jeg begynner å like han. Har gradvis møttes mer og mer. Vet jeg er over eksen nå, men har tenkt på at det var kanskje litt tidlig jeg møtte han. Uansett, hvis det føles greit, så er det greit, bare pass på at du ikke bare bruker han fordi du ikke vil være alene.

Anonym poster: c3afb6541ffea01c18b7fd1bc3b26ffb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...