Gå til innhold

Brudekjoleformidlingen. Igjen!

Marie H

Anbefalte innlegg

Drømmekjolen min fra Maggie Sottero kan jeg få 3200 kr billigere hos Brudekjoleformidlingen enn her i Oslo. Nå har jeg lest det som står om denne buttikken i tidligere tråder, og det høres ut som ingen har direkte negative erfaringer med Brudekjoleformidlingen??

De sier at de kjøper MS-kjoler fra USA og går utenom det fastsatte agentnettverket, derfor blir det billigere.

Flere erfaringer fra Brudeformidlingen mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også bestilt maggie sottero-kjole fra henne,og fått kjempegod service så langt.Kjempehyggelig dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun anbefales herved på det sterkeste fra meg også.

Og kan du spare så mye er det virkelig verdt det.

Stikk å prøv kjolen der du bor så du vet hvilken størrelse du trenger også bestiller du den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikk å prøv kjolen der du bor så du vet hvilken størrelse du trenger også bestiller du den.

Ja, jeg har gjort det. Og der jeg prøvde den er de nok klar over "problemet" at man bestiller andre steder: For det første spurte jeg hva modellen jeg prøvde het og hvem som leverte den, da svarte de at modellene deres bare hadde interne nummer, men jeg fant jo ut hvilken det var. For det andre spurte jeg om hvilken størrelse jeg prøvde, da sa hun vet ikke , men visste tydeligvis hvilken det var for senere sa hun at nå var alt klart for bestilling.

Say no more...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussan da, de VET da hvilken størrelse du har prøvd!!!! :evil:

Ring dem og si at du har prøvd en annen, men at den virket større enn den du har mest lyst på, nemlig deres kjole, og vil bare ha bekreftet størrelsen før du skal tenke litt mere på saken..............eller noe i den dur..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, helldussan!

Har allerede satt en venninne på saken, hun ringer og spør om de har kjolen (som hun har sett på internett) og om de høar størrelsen hennes, så får vi høre om det er den jeg tror det er...

De får meg nesten til å føle meg litt sleip. Men, det er jo de som er sleipe spør du meg. De må jo regne med at kundene er prisbevisste når det er snakk om såpass mye penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere er småslemme jeg, som utnytter norske brudesalonger for prøving for å spare et pat tusenlapper. Ok at dere kanskje har dårlig råd, men de driver tross alt bissniss, og tjener ikke en krone på at dere løper rundt og prøver og forkaster for så å bestille samme kjole over nett.

Jeg syns det er umoralsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bli jo akkuratt det samme som å prøve en olabukse i en butikk, men så å finne ut at den er billigere i en annen. Hadde du da ikke gått dit det var billigst Tex?

Slik er bransjen, og har man dyrere priser enn konkurrenten så har man jo lagt opp til det selv. Konkurranse har butikkene godt av, slik at prisene presses ned. Norge er generelt dyre på bruekjoler, og da får man prute det man kan (eller gå de veiene man må for å skaffe kjolen billigere). Selv skulle jeg til Danmark å handle kjole. Kjolen fant jeg her hjemme. Fant den samme kjolen myyyye billigere i Danmark, så valget var ikke vanskelig.

Om noen vil spare noen tusenlapper å kjøpe den samme kjolen i en annen butikk, syntes jeg er helt forståelig.

NB! Jeg vil anbefale Brudekjoleformidlingen på det sterkeste! Super service!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli jo akkuratt det samme som å prøve en olabukse i en butikk, men så å finne ut at den er billigere i en annen.  

Det blir ikke akkurat det samme, det blir ikke det samme i det hele tatt spør du meg. Her går man inn i en brudesalong, man får hjelp og man prøver flere kjoler til tusenvis av kroner, bevisst uten å ha tenkt å legge igjen så mye som en krone der, før man gakker hjem og bestiller fra nettet. Også blir man sur man salongen ikke vil oppgi merke og størrelse.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Brudekjolene er overpriset så det holder!! Jeg syntes absolutt ikke synd på brudebutikkene som kan miste kundene sine til noen som tilbyr kjolen billigere. Sorry, men sånn er det å drive butikk altså (Cup er Cup :-) )

Men vi som kunder kan være flinkere til å si ifra! Dvs. prute på prisen. Dersom flere er villige til å sette ned prisen, blir jo kunden også fornøyd. Helt ærlig Tex: Om du kunne fått kjolen din billgere et annet sted, så hadde du ikke gjort det fordi du ville følt deg moralsk pliktet til å kjøpe kjolen der du først prøvde den?

Noen få tusenlapper kan bety mye for noen, men ikke for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig Tex: Om du kunne fått kjolen din billgere et annet sted, så hadde du ikke gjort det fordi du ville følt deg moralsk pliktet til å kjøpe kjolen der du først prøvde den?  

Nei det hadde jeg ikke hatt samvittighet til.

Da snakker jeg om å bevisst kjøpe en kjole ett annet sted man ikke fikk prøvd, og utnytte en salong for prøving. Hadde jeg funnet kjolen min på Kristins, og ringt Christiane og de hadde kjolen billigere ville jeg kontaktet Kristins og hørt om de var villige til å sette ned prisen tilsvarende. Hadde de satt ned prisen tilsvarende hadde jeg kjøpt den hos Kristins. Hvis ikke ville jeg kjøpt kjolen hos Christiane. Men å gå i en butikk ene og alene for å utnytte den syns jeg er dårlig gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Å sammenligne prisene i en salong med prisene i en nettbutikk er ikke rettferdig da. Du får ikke prøve kjolene i nettbutikker.

Enig med Tex jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov å handle der du får den varen du er ute etter billigst.

Kjolene er dyre og kan du spare flere tusen ved å handle ett annet sted hadde jeg ikke betenkt meg ett sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov å handle der du får den varen du er ute etter billigst.

Jo men det er vel ikke det det egentlig er snakk om. Poenget er at det er dårlig gjort å bruke en salong for å finne kjole og størrelse, for så å kjøpe over nett. Å utnytte en salong med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du ellers vite størrelsen din? Og det er jo mulig å ha det utgangspunkt at du skal kjøpe i salong, men etter betenkningstid finner man den billigere og kjøper der den er billigst.

Uansett hva man skal ha vil man jo ha det billigst mulig. Det gjelder både kjole, undertøy, blomster etc., gjør det ikke?

Synes ikke det er å utnytte jeg. Er salongen intressert i å selge, så er det jo bare å gå i forhandlinger med kunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...