AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Hei! Jeg er gravid og har et lite problem. Kan jeg trekke om babykurven jeg har fått av svigermor og svigerfar? Den er vært brukt til svigermor og hennes søsken, og min samboer og hans bror. Jeg var ganske skeptisk på å få den i det hele tatt, da jeg ikke hadde sett den, men min samboer ville vi skulle ta i mot for å gjøre moren hans glad, så det gjorde vi. Vi hadde tenkt til å ha den i stuen og dette har vi fortalt til svigermor. Det er gult blomstrete stoff på den, som jeg uansett må ta av, da svigermor har vasket det med (forferdelig mye) skyllemiddel, Jeg tenkte jeg kunne sy et nytt og ta vare på det gamle, så kunne neste bruker evt. få med seg det jeg har sydd også og dertil velge hvilket de skulle ha på. Ville dere blitt fornærmet om noen gjorde noe sånt? Grunnen til at jeg vil sy mitt eget er at jeg er opptatt av interiør, og jeg vil gjerne ha det pent i stua mi. Min svigermor er ikke opptatt av interiør what so ever, så tror nok ikke hun vil skjønne argumentet. Hva ville dere gjort? Anonym poster: 29d6ed673f1b0c5c4aab229177857ab8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Hei. vi fikk en slik kurv og kunne bruke den i 3 til 4 mnd, da den ble fort liten..så vet du det. Her sydde jeg hette, og svigermor sydde nytt trekk til selve kurven. Det ble litt overdådig men ikke veldig ille. lett å sy! de kan være fine da, om du søker på Moses basket..så ser du. Babyen sov godt i den om vi hadde over hetta. Anonym poster: fd0014d95cc8e6b60d2b05b6569c462d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå