Gjest kjekken Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Hei eg kom heim fra jobb i dag laga eg middag ,vaska huset,vaska klær det første ho sier når ho kommer heim er hvorfor eg vaska husket eg sa eg gjorde det for at ho skulle slippe. ho var sint eg skjønne ingen ting eg har vært snilll mot ho og eg er god mot ho men ho bryr seg ikkje,ho liker ikkje å kjærle ingen ting kos nei ho er ikkje utro men ho liker det ikkje. eg er romantisk og prøver mitt beste men eg blir hakka på heile tiden,vet ikkje hva eg skal gjøre... ho er forresten fra polen. fins det ikkje noen snille kvinnfolk som liker kos og kyss og klem?. eg savner slikt men ho bryr seg ikkje:(. eg vil bare skille meg....
mckinley Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Huff, det hørtes veldig trist ut. Er dette noe som har blitt verre i det siste eller har du alltid savnet mer kjærlighet fra henne? Slik du fremstiller det, virker hun urettferdig.
Gjest kjekken Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 ja har det, vi har hund men ho koser med hunden og ikje meg,er ikkje sjalu men ønsker kos eg og. ja savner mer kjærlighet fra ho. eg får en del penger etter onkelen min og ho maser om pengene. eg bruker å spille lotto 1 kupong og eg får ikkje det en gang for da blir ho sint.men når ho kjøper noe da er det greit.ho klager på meg heile tiden enda eg gjør en masse og eg bruker å gi ho blomster da sier ho eg har ikkje bedt deg kjøpe blomster. eg har bare lyst å skille meg.har ikkje gjordt ho noe stiller opp for ho heile tiden.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Skill deg da. Anonym poster: df9ac4573657763dd9c41e9117ec2238 1
Gjest kjekken Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 ja har tenkt til det,men fordi eg skrev her er fordi eg ønsker råd.og ikkje spydigheter
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Så var du her igjen.. Herregud! VOKS OPP, Du er jo et forbanna mas her inne! Anonym poster: 0a567429505417c5534ad06316c569fb
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 Hun er vel en golddigger da? Du får skille deg, og ordne det slik at arven din ikke tilfaller henne, men DEG selv.. Anonym poster: 6e0b5dbaa61d499b23adc44437f20d42
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Ikke bli lei deg, jeg forstår at du har det vanskelig. Men hvis dette har vært et problem lenge, så hvorfor holde ut? Jeg syns du har retten til å være lykkelig. Anonym poster: c6f142ab14fdde891e50ebef3f6fc985
Gjest Gjestedame Skrevet 12. april 2013 #9 Skrevet 12. april 2013 Kjære ts, har hun alltid vært sånn, eller har dette skjedd i det siste? Jeg skjønner godt at dette må være vondt...høres ut som hun ikke respekterer deg. Det er viktig at du setter ned foten , ikke lar henne herse med deg! Da får hun mindre og mindre respekt for deg! Jeg har lært meg at noen mennesker er hardere enn andre, i den forstand at de kan teste grensene til andre, teste de så langt at de går kraftig over streken, gang på gang, og vet du hva noe av grunnen er : fordi noen tillater dem det! Jeg mener ikke å legge noen skyld på deg, men at du skal tenke på det jeg skriver, det handler om psykologi. Min mor og far er begge fantastiske mennesker, men min far har "overkjørt" min mor i alle år, dette har bliott en ubalanse mellom dem, og jeg husker jeg ønsket at mamma kunne sette ned foten mer, da jeg vokste opp. Hun tillot seg å bli behandlet dårlig, sånn litt som du beskriver, min far er ganske dominerende , tar mye plass, er og sterkere verbalt enn mamma. Det har aldri vært snakk om vold eller lignende, men en veldig ubalanse imellom deres kjærlighet. Og når en kan herse lenge nok med noen, mister vedkommende respekten, fordi personen som blir herset med , sier jo på en måte at det er "greit" fordi han eller hun aldri setter ned foten. Så kjære ts. Ikke la henne herse mer med deg. Sånn som du beskriver henne er ikke et bra trekk og du må vise at du ikke finner deg i det! Har det vært kjærlighet der, eller er det mer pengene du tror hun er ute etter? Hvis det er det siste, er selvsagt skilsmisse forståelig. Jeg håper du finner ut av det. Du virker følsom, mer romantisk enn henne. Det finnes mange andre damer du evt vil passe mye bedre med! Du fortjener å bli elsket. Klem fra meg
Gjest Gjestedame Skrevet 13. april 2013 #10 Skrevet 13. april 2013 Skrev nettopp til deg, glemte å si hva du evt kan gjøre når hun oppfører seg sånn, da det er mest sannsynlig det vil gå litt tid før dere evt skiller lag, og du må holde ut med henne. Hvis hun er skikkelig frekk, hev stemmen, vis at Du ikke finner deg i dårlig oppførsel, ja sette henne på plass! En annen metode, er å ta avstand. Stikk ut en tur, bli borte...hun trenger ikke å vite hvor du drar. Ta generelt avstand når hun behandler deg dårlig. Ikke vask huset eller lag middag til henne når hun reagerer som hun gjør. Gjør ting UTEN henne! Hver gang hun herser med deg, vis at du ikke finner deg i deg med å ta skikkelig avstand. Begynn å lag planer for å ha interesser, venner etc , uten henne. Viktig : når hun har behandlet deg dårlig må HUN ta inititiv til å gjøre det bra, gi deg en unnskyldning. Hvis hun ikke gjør det, vel hold fortsatt avstand. ALDRI ta henne inn i varmen når hun har herset med deg. Vær konsekvent. Vis at nok er nok på dårlig oppførsel. Hun behandelr deg som om hun tar deg for gitt, og respektløst. Dette skal du nå snu!
Wildy Skrevet 13. april 2013 #11 Skrevet 13. april 2013 Hvorfor er du i et slik forhold? Du høres ut som en snill og hyggelig mann; ikke la deg herse med! 1
Gjest Gjestedame Skrevet 13. april 2013 #12 Skrevet 13. april 2013 Hvordan går det ts? Håper du har fått mot til å sette foten ned! Hun behandler deg ikke bra. Gjerne oppdater oss !
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #13 Skrevet 13. april 2013 Stakkars dg... Du skal vaske huset pga du ser det er skittent, ikke for å "være snill". Det at kjerringa di er fra Polen får meg til å lure på hva slags type du er i utgangspunktet, hvorfor har du kjerring derfra egentlig?
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #14 Skrevet 13. april 2013 Dialekt er ikke lov her inne Ts Anonym poster: 032b84d92dd1b63e1fdf0c12b8f53886
Gjest prest Skrevet 13. april 2013 #15 Skrevet 13. april 2013 Kan ikkje du skrive anten nynorsk eller bokmål? Ikkje ei blanding av båe to....
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #16 Skrevet 13. april 2013 Hadde spørt hvorfor i helvete hun ble sur for det. Må da være måte på. Anonym poster: 395040952a3fd2d5ad5922f84921e19b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #17 Skrevet 13. april 2013 Kan ikkje du skrive anten nynorsk eller bokmål? Ikkje ei blanding av båe to.... Blir feil å nekte andre dialekter og tillate nynorsk vet du. Anonym poster: 032b84d92dd1b63e1fdf0c12b8f53886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå