Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe sier meg at moren til Amy, Maxine, jobber i DCF, om jeg husker riktig. Men er det riktig? Føler ikke det. Og hva står (de korrekte) bokstavene for?

Jeg vil bli som Maxine! :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Morgen til Amy jobber i DCF- Department of Children and Family.

Noen steder heter det Department of Childrens and Family Services

eller Department of Children & Families.

Gjest Poirot
Skrevet

Bli barnevernspedagog eller sosionom.

Skrevet

Takk Sunmin!

Pet: jepp, I know. Trengte bare vite den amerikanske betydningen som de bruker i tidligere nevnte serie.

Skrevet
Bli barnevernspedagog eller sosionom.

Er barnevernpedagog om 2 dager - skriver eksamen as we speak :P

Hva jeg mente var: jeg vil bli like god barnevernsarbeider som Maxine Grey.

Skrevet

Maxine Grey er en god barnevernsarbeider ikke bare pga sine faglige kunnskaper. Hennes tyngde ligger vel så mye i alder, livserfaring, store menneskekunnskaper og en porsjon god dømmekraft og sunt bondevett! Skulle ønske hun fantes i virkeligheten!

Det tar nok litt tid å bli "som henne", Joplaya - men jeg håper du oppnår det en dag! :wink:

Klem fra

Skrevet

Ah, hun er liksom drømmen av en barnevernpedagog.

Men jeg er glad hun ikke er moren min :ler:

Gjest Abelone
Skrevet

Jeg må si at jeg reagerte negativt den dagen her da hun føk inn hos ei mor og snappet barna hennes før hun rakk å si kake. Hun ordnet ei plassering MENS hun slokket en ovnsbrann.... Ærlig talt, en ting er å handle raskt, en annen ting er å overreagere..

Det er ganske sikkert ei annen lovgivning i Usa enn her hjemme på berget, men likevel... Ikke alt som vises i den serien er godt barnevernsarbeid. Det er nå min mening. Men stort sett syns jeg det er en veldig fin serie, og generelt har jeg sansen for Maxine.

Skrevet

Den barnevernpedagogen som ikke gjør feil, den må være Gud.

Om hun hadde gjort alt feilfritt, hadde jeg ikke lenger likt henne - det hadde ikke vært realistisk.

Gjest Anonymous
Skrevet

....imens har man jo dette forumet. :evil:

Gjest Starya
Skrevet

Tipper at gjest er den som klager over "saksbehandling" i forumet i en annen tråd. :roll:

Skrevet

Den er grei.

Men da skjønner jeg mindre. Driver jeg og saksbehandler i øst og vest her på forumet? Eller er Maxine på besøk innimellom :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...