AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Jeg har nylig gått over fra Mac til PC (jada, Mac er også en pc, jeg skriver det kun for enkelthetens skyld) igjen, etter en lang periode med mac. Jeg logget inn med min bruker i Chrome, og alt er som før bortsett fra en ting. I det øverste siterte innlegget i skjermbildet her, er ordet "finne" streket under. Det samme er ordet "jente" i innlegget under. Når jeg holder musa over det understrekede ordet kommer det opp en liten reklameboks, som den på bildet. Jeg har tidligere, på macen, opplevd at enkelte ord har en stiplet linje under seg, i de tilfellene er det reklame fra google, som regel oversetting av ordet, og det har kun forekommet på norske bloggplattformer. Men nå, etter at jeg gikk over til PC, er det altså kommet inn ny reklame, og mye mer enn det var før. Jeg har adblock og den har funket som gull frem til nå. Noen som vet hva dette kommer av, og hvorfor adblock ikke greier å ta det (jeg forstår jo prinsippet bak hvorfor det ikke greier det, men det finnes kanskje et annet blokkeprogram som kan fikse slike ting?)? På forhånd takk for hjelp! Anonym poster: a18c32b04b9b77fca5e02bd33549bc2f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 To av ordene i HI fikk også reklamelink ser jeg... Hjelp!! Anonym poster: a18c32b04b9b77fca5e02bd33549bc2f
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Chrome Adblock - siden går man innom denne siden her og legger til (klikke på subscribe): EasyList Norsk adblockliste Fanboy's List Fanboy's Tracking/Stats Blocking Fanboy's Annoyances Peter Lowe's list Malware Domains Anonym poster: 85744b179b06b93baa1f1ca56e8c6c50
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Takk for svar, AB! Jeg innstallerte de forskjellige filtrene, men reklamen er der enda Anonym poster: a18c32b04b9b77fca5e02bd33549bc2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå