Gå til innhold

Monstermenneske er den verdt å lese?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare klart noen få sider hittil. Forfatteren har ufattelig mange bekymringer som er veldig slitsomt å lese om! Jeg skjønner ikke at hun orker å være så bekymret for alt mulig! Jeg lurer uansett på om boken blir bedre og om den er verdt å lese?

Anonym poster: 6fc31d0a4a6d954180fd1cc6ca6dbb7f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lest boken, men merker jeg ble veldig nysgjerrig.. Hvilke temaer tar den opp/hva handler den om ? :)

Anonym poster: 69404285e4df68478d43161beb681393

Skrevet

Jeg begynte på den, men jeg ga faktisk opp. Lurer på om jeg skal gi den en sjanse til, den har jo fått endel bra omtale.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er pga all den gode omtalen at jeg er i tvil.

AB: boken handler om en ME-syk dame som ligger på et sykehjem.

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen. Har lest litt om boken og forstår at den ikke handler om ME, men om mellommenneskelige relasjoner. Jeg var kun interessert i boken fordi jeg trodde den skildret hvordan ME-syke har det.

Skrevet

Kjøpte boka og har sletet meg igjennom en god del sider i håp om at den skal ta seg opp og bli bedre. Er snart halvveis men tror jeg gir opp nå, synes den er skuffende dårlig. Jeg føler boka er skrevet på en utrolig rotete måte og jeg henger ikke med. Bomkjøp!

• 2 år senere...
Skrevet

TS igjen. Har lest litt om boken og forstår at den ikke handler om ME, men om mellommenneskelige relasjoner. Jeg var kun interessert i boken fordi jeg trodde den skildret hvordan ME-syke har det.

Den gjør det.

Jeg er litt over halvveis nå og er drittlei. Jeg kjøpte boken fordi jeg ELSKET den andre boken hun skrev, men denne her var bomkjøp. Den er uendelig, repetativ, handlingsløs og kjedelig. Men at den skildrer hvordan det er å ha ME, det gjør den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...