Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er slutt med kjæresten og jeg tenker det verste om alt.

Klarer ikke gjøre leksene mine, klarer ikke være meg selv :(

Jeg sitter bare og gråter :cry: Skjønner ikke hvorfor livet skal være så vondt..

Klarer bare ikke å forstå det. Hadde jeg visst dette, hadde jeg valgt å ikke bli født.

Føler at dette aldri kommer til å gå over; så er det meningen at jeg skal ha det sånn her resten av livet??

Beklager hvis dette innlegget er veldig negativt, men jeg er så utrolig nedfor, finnes ikke ord.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan love deg at dagene vil bli lettere etterhvert. Jeg har nettopp mista samboeren min selv ( for 2 1/2 mnd siden) etter å ha vært sammen i nærmere 5 år.

Det var og er veldig vondt, men etterhvert vil dagene gå litt lettere, tankene dine vil være på noe annet enn "han" hele tiden, humøret kommer tilbake og du vil klare å se en fremtid likevel.

Jeg vet det er en dårlig trøst nå som du har det så vondt. Man klarer ikke tenke klart og føler at hele verden har stoppet opp.

Det eneste jeg kan si er at det er lov å være lei seg, grine, skrike og ikke minst savne. Grin og få alt ut, og ikke minst være litt snill mot deg selv. Gjør noe som kan gjøre deg litt glad for noen minutter eller timer.

Jeg vet det er vanskelig, men etter som tiden går, vil det bli mye lettere.

Klem til deg :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror det er lurt å bare la seg få lov til å sørge skikkelig ut. Jeg kan LOVE deg at det vil gå over. Men bruk den tiden du trenger. Og gjør hyggelige ting med hyggelige venner og /eller familie du er glad i.

Kanskje er det første ordentlige kjærlighetssorgen din? I så fall så følte ihvertfall jeg at den var nærmest uoverkommelig. Men nå skjønner jeg at alt går seg til, og jeg føler meg sterkere.

Tenk at all things happens for good. :P

For du kommer til å få det bra igjen.

Lykke til!!

Skrevet

:trøste: Sender deg mange klemmer og gode tanker!

Det er helt sant som de andre jentene her skriver, det blir bedre etterhvert, tro meg! :klem2:

Gjest Fortvila
Skrevet

Stakkars deg!< :trøste:

Håper du har en vennine du kan grine og rase hos. Det blir bedre selv om det slettes ikke føles slik nå. Tenker på deg!

Skrevet

:trøste:

Føler MYE med deg...Har vært der selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...