Gå til innhold

Blir ikke klok på menn..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tidligere i år en flørt med en fyr som etter noen dater var såpass ærlig at han "dumpet" meg pga at jeg har barn fra et tidligere forhold. Han sa at han liker meg godt, men at det bare blir for komplisert for han å ha et seriøst forhold til noen med barn. Jeg satte pris på ærligheten, og vi "skiltes" som venner. Jeg var litt lei meg, men kom fort over det. Men nå, den siste måneden, har han begynt å ta kontakt igjen, og er mer på en noen gang. Han er veldig ivrig på at vi skal treffes, flørter og sier at han ikke kan vente med å se meg igjen osv. Jeg flørter litt tilbake, men kjenner nå at jeg er ferdig med denne fyren som jeg først så på som en potensiell kjæreste. Jeg vil ikke innlede et forhold til noen som ikke takler at jeg har barn fra før. Blir litt forvirret av menn som sier en ting, men som plutselig skifter retning..! Tenker at han kanskje vil møtes for sex og flørt, men ikke noe mer?

Anonym poster: 526733adb27045295884fe7766a6b454

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp sex og flørt! Med mindre han magisk har skiftet mening om barn fra tidligere forhold.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er sex og flørt galt nå plutselig..? :klo:

Anonym poster: a2f29eac800a82d0da86b28cbd545891

AnonymBruker
Skrevet

Jepp sex og flørt! Med mindre han magisk har skiftet mening om barn fra tidligere forhold.

Det er det jeg tenker også, men som sagt så kjenner jeg meg ferdig med ham. Har litt lyst til å "sette ham til veggs", men det er vel bare det at han ikke har noen andre for hånden akkurat nå..

AnonymBruker
Skrevet

Er sex og flørt galt nå plutselig..? :klo:

Anonym poster: a2f29eac800a82d0da86b28cbd545891

Absolutt ikke! :) Men det vi hadde var på vei til å bli noe mer seriøst, og da han avsluttet det og så hvor lei meg jeg ble, synes jeg det er rart at han tar opp igjen kontakten for kun flørt og sex. Når han vet hvor jeg står (stod)..

Skrevet

Absolutt ikke! :) Men det vi hadde var på vei til å bli noe mer seriøst, og da han avsluttet det og så hvor lei meg jeg ble, synes jeg det er rart at han tar opp igjen kontakten for kun flørt og sex. Når han vet hvor jeg står (stod)..

Jeg synes du skal spør han med en gang om han har ombestemt seg. Det er dårlig av han å ta kontakt nå kun sex og flørt etter min mening.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal spør han med en gang om han har ombestemt seg. Det er dårlig av han å ta kontakt nå kun sex og flørt etter min mening.

Ja.. Men som sagt vil jeg ikke noe mer med ham, er glad det gikk som det gikk mtp at jeg har barn, og de kommer alltid til å være der, noe han ikke kunne takle. Blir bare lettere frustrert, og kanskje litt nysgjerrig på hva som gjør at han plutselig tar kontakt igjen. Og JA, jeg skjønner at han vil ha seg et ligg, men denne gangen er det jeg som må skuffe ham.. :fnise:

Skrevet

Ja.. Men som sagt vil jeg ikke noe mer med ham, er glad det gikk som det gikk mtp at jeg har barn, og de kommer alltid til å være der, noe han ikke kunne takle. Blir bare lettere frustrert, og kanskje litt nysgjerrig på hva som gjør at han plutselig tar kontakt igjen. Og JA, jeg skjønner at han vil ha seg et ligg, men denne gangen er det jeg som må skuffe ham.. :fnise:

Er du sikker på at han ikke har fått tenkt seg om, og funnet ut at han kan takle det?

Om han bare vil ha seg et ligg, bør du sette ham på plass :)

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at han ikke har fått tenkt seg om, og funnet ut at han kan takle det?

Om han bare vil ha seg et ligg, bør du sette ham på plass :)

Sikker kan jeg jo ikke være, men tviler. Tror uansett ikke jeg skal satse på noen som i utgangspunktet ikke kunne tenke seg å være sammen med en alenemor.. :) Han vil at jeg skal komme å besøke ham snart, men jeg har verken mulighet eller særlig lyst. Jeg får vel bare være ærlig tilbake å si at jeg ikke er interessert i å kun ligge med ham. Selv om jeg må innrømme at jeg liker oppmerksomheten, nå som jeg føler at jeg har "overtaket".. :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn kan godt spille på noen andre sin save, men gidder ikke fullføre med stil... (save = lagret spill)

Anonym poster: 6c0343f2a5b793c8c21a69cd3a77b84d

Skrevet

Sikker kan jeg jo ikke være, men tviler. Tror uansett ikke jeg skal satse på noen som i utgangspunktet ikke kunne tenke seg å være sammen med en alenemor.. :) Han vil at jeg skal komme å besøke ham snart, men jeg har verken mulighet eller særlig lyst. Jeg får vel bare være ærlig tilbake å si at jeg ikke er interessert i å kun ligge med ham. Selv om jeg må innrømme at jeg liker oppmerksomheten, nå som jeg føler at jeg har "overtaket".. :fnise:

Du har bare "overtaket" til han får det han vil ha; med andre ord sex.

Da sitter du der med skjegget i postkassa.

Gjest Elissima
Skrevet

Virker ganske lett å gjennomskue han her. Og han vil tømme seg litt. Du får bare si rett ut at du ikke er interessert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...