Gå til innhold

Møte med fotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva må jeg huske på? (Med unntak at vi ønsker noen utradisjonelle bilder)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk og minn fotografen på om småting du ikke vil ha på bildet,bh-stropper,løse hår på barna osv.

Mange kjempeflinke fotografer glemmer å sjekke slike småting før de knipser ivei.

Skrevet

Ta med bilder av spesielle positurer om du har mulighet til det.

Skrevet
Husk og minn fotografen på om småting du ikke vil ha på bildet,bh-stropper,løse hår på barna osv.

Mange kjempeflinke fotografer glemmer å sjekke slike småting før de knipser ivei.

Det der kan jeg skrive under på. Et vennepar av meg giftet seg sist sommer, og brukte byens dyreste fotograf. Da de mottok prøvebildene, så de at den "slipsgreia" (hva heter det, egentlig?) til sjaketten til brudgommen, hang utenfor jakka på flesteparten av bildene. :o Det var veldig synlig, og helt utrolig at ikke fotografen rettet på dette! Brudeparet var skikkelig skuffet, for antrekket hans så jo veldig uryddig ut. :roll:

Skrevet

Har du bilde av kjolen/brudebuketten, så ta det med. Vår fotograf var veldig glad for at jeg hadde bilde av kjolen og at min kjære kunne fortelle sånn noenlunde farge på brudebuketten. Min kjære gikk ut da fotografen fikk bildene av kjolen og jeg gikk ut da brudebuketten ble diskutert.

Skrevet

Takk for gode tips, skal printe ut bilder med en gang.

Skrevet

Jeg skal ha med forloveren min jeg, til å være vår lille kammerpike. Hun skal passe på at jeg ikke har leppestift på tenna og at klærne våre sitter pent, en kan jo rett og slett ikke overlate sånt til en (mannlig) fotograf......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...