Cristella Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Jeg tror jeg har kommet frem til å teste ut en epilator. Har aldri prøvd det før, så er litt usikker enda. Veldig usikker på hvilken jeg bør kjøpe blant annet. Noen som har et par gode råd? Helst en som ikke er så veeeldig dyr! Og så lurer jeg på, hvor på kroppen kan man egentlig bruke epilator? Kan man bruke det på bikinilinjen og lignende, eller bare på leggene? Føler meg litt som et brød her jeg sitter, men så langt har barberhøvelen vært min beste venn, og that's it. Begynner å bli bittelitt lei av den, så ønsker derfor å prøve noe nytt! På forhånd - takk!
apekatt Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Jeg bruker en ti år gammel fra braun, funker fett. Det jeg bruker det til er hvert fall armhuler, legger, mage og skal teste det ut pa bikinilinja snart. Armhulene gjør grusomt vondt hvert fall..
Cristella Skrevet 12. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2013 Jeg bruker en ti år gammel fra braun, funker fett. Det jeg bruker det til er hvert fall armhuler, legger, mage og skal teste det ut pa bikinilinja snart. Armhulene gjør grusomt vondt hvert fall.. Okey, tusen takk for svar! Har hørt at det gjør himla vondt, men at det blir bedre etter hver gang? Eller..? Jeg har jo så himla lav smerteterskel også, så dette kan bli spennende!
Isd Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Jeg har også en gammel epilator fra Braun. Veldig fornøyd Bruker den på legger, lår og underlivet hvis jeg har slurvet litt når jeg har tatt brasiliansk. Ja, det gjør ganske vondt de første gangene, men etter å ha brukt den etter stund kjente jeg ikke lenger noe til det. Når du har dratt ut hårsekken nok ganger, så sitter jo håret mye løsere - bare pass på at det ikke går flere måneder mellom hver gang, så blir det fort bedre
Cristella Skrevet 12. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 12. april 2013 Jeg har også en gammel epilator fra Braun. Veldig fornøyd Bruker den på legger, lår og underlivet hvis jeg har slurvet litt når jeg har tatt brasiliansk. Ja, det gjør ganske vondt de første gangene, men etter å ha brukt den etter stund kjente jeg ikke lenger noe til det. Når du har dratt ut hårsekken nok ganger, så sitter jo håret mye løsere - bare pass på at det ikke går flere måneder mellom hver gang, så blir det fort bedre Greit, da gjør jeg det! Får manne meg opp til å klare det. Så dritt lei av den høvelen. Når man i tillegg er nyforelska er det sååå lite kult med de stubbete leggene! Takk for gode råd, i alle fall!
apekatt Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Okey, tusen takk for svar! Har hørt at det gjør himla vondt, men at det blir bedre etter hver gang? Eller..? Jeg har jo så himla lav smerteterskel også, så dette kan bli spennende! Som en over sa, det blir mindre vondt for hver gang hehe Ikke for å skremme deg, men det hender jeg griner hvis jeg venter flere måneder med og epilere og i tillegg har brukt høvel i mellomtiden. Men det er verdt det, feks armhulene er helt glatt i minst 2 uker.
Cristella Skrevet 12. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2013 Som en over sa, det blir mindre vondt for hver gang hehe Ikke for å skremme deg, men det hender jeg griner hvis jeg venter flere måneder med og epilere og i tillegg har brukt høvel i mellomtiden. Men det er verdt det, feks armhulene er helt glatt i minst 2 uker. Hohoi! Janei, dette kan bli spennende! Jeg får ta med noe jeg kan bite hardt i de første gangene!
apekatt Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Hohoi! Janei, dette kan bli spennende! Jeg får ta med noe jeg kan bite hardt i de første gangene! Ja, hahaha lykke til :D
Cristella Skrevet 12. april 2013 Forfatter #9 Skrevet 12. april 2013 Ja, hahaha lykke til :D Thank yoou! Og takk for god hjelp!
Isd Skrevet 12. april 2013 #10 Skrevet 12. april 2013 Greit, da gjør jeg det! Får manne meg opp til å klare det. Så dritt lei av den høvelen. Når man i tillegg er nyforelska er det sååå lite kult med de stubbete leggene! Takk for gode råd, i alle fall! Du kommer ikke til å angre! Så utrolig deilig å ha glatte legger i uker av gangen Hvis du er litt ekstra ømfintlig for smerte, kan det hjelpe å ta en paracet en halvtimes tid før epilering. Et annet tips jeg har er å bruke en pose med f.eks. fryste grønnsaker og legge den på området du skal epilere i noen sekunder før for å gjøre det litt numment + bruke posen på det samme området rett etterpå for å dempe smerten
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #11 Skrevet 13. april 2013 Jeg har en 7 år gammel fra Braun. Får stubber etter 5-7 dager så jeg synes det er veldig mye styr med den for så kort periode uten hår. Anonym poster: 0f93f2e8e834531d87dd98b12c7660ff
Cristella Skrevet 13. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2013 Du kommer ikke til å angre! Så utrolig deilig å ha glatte legger i uker av gangen Hvis du er litt ekstra ømfintlig for smerte, kan det hjelpe å ta en paracet en halvtimes tid før epilering. Et annet tips jeg har er å bruke en pose med f.eks. fryste grønnsaker og legge den på området du skal epilere i noen sekunder før for å gjøre det litt numment + bruke posen på det samme området rett etterpå for å dempe smerten Åh, det var skikkelig smart! Skal kjøpe på mandag! Gleder meg litt nå, selv om jeg gruer meg noe voooldsomt til smertene! Fikk høre av en venninne av det var ren tortur. Hurra, takk for motivasjonen, liksom! 1
Cristella Skrevet 17. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 17. april 2013 Da var det gjort. Har ikke fått tatt leggene skikkelig, siden jeg barberte de dagen før jeg kjøpte maskina. Men låra er tatt. Jeg hadde jo frykta det aller verste, så det var ikke så ille som forventa, takk guud. Men merka at det ikke ble så glatt og fint som jeg hadde forventet. Er det vanlig første gangen?
Isd Skrevet 17. april 2013 #14 Skrevet 17. april 2013 Da var det gjort. Har ikke fått tatt leggene skikkelig, siden jeg barberte de dagen før jeg kjøpte maskina. Men låra er tatt. Jeg hadde jo frykta det aller verste, så det var ikke så ille som forventa, takk guud. Men merka at det ikke ble så glatt og fint som jeg hadde forventet. Er det vanlig første gangen? Ja, hvis du jevnlig barberer så er det vanlig. Husk at hårene vokser i forskjellige sykluser, så om du nylig har barbert lårene er det nok derfor det ikke ble helt glatt. Om det ikke er derfor, så kan det være fordi du ikke var nøye nok. De første gangene tar litt ekstra tid for å få med alt, men blir bedre etterhvert! Bra det ikke var så vondt som du forventet, da
Cristella Skrevet 17. april 2013 Forfatter #15 Skrevet 17. april 2013 Ja, hvis du jevnlig barberer så er det vanlig. Husk at hårene vokser i forskjellige sykluser, så om du nylig har barbert lårene er det nok derfor det ikke ble helt glatt. Om det ikke er derfor, så kan det være fordi du ikke var nøye nok. De første gangene tar litt ekstra tid for å få med alt, men blir bedre etterhvert! Bra det ikke var så vondt som du forventet, da Ja, er ikke så lenge siden jeg barberte de. Får bare være tålmodig og prøve igjen! Satser på at det blir bra til slutt
Isd Skrevet 17. april 2013 #16 Skrevet 17. april 2013 Ja, er ikke så lenge siden jeg barberte de. Får bare være tålmodig og prøve igjen! Satser på at det blir bra til slutt Det blir det nok da! Og selv om du kanskje må epilere litt oftere det første året, eller så, for å holde det helt glatt, var det ihvertfall sånn på meg at det etterhvert bare kom dun som tar meg noen få min å fjerne + det synes nesten ikke så trenger ikke ta så ofte
Cristella Skrevet 17. april 2013 Forfatter #17 Skrevet 17. april 2013 Det blir det nok da! Og selv om du kanskje må epilere litt oftere det første året, eller så, for å holde det helt glatt, var det ihvertfall sånn på meg at det etterhvert bare kom dun som tar meg noen få min å fjerne + det synes nesten ikke så trenger ikke ta så ofte Hurraaa! Vel, man må lide litt for skjønnheten! Hehe
Karmosin Skrevet 17. april 2013 #18 Skrevet 17. april 2013 Alt Isd sa, pluss at jeg lærte meg at jeg må føre epilatoren en del saktere over huden enn jeg har lyst til for at den skal snappe til seg alt. Det er kjeeedelig. Men resultatet blir bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå