Gjest Gjest Skrevet 12. april 2013 #1 Skrevet 12. april 2013 Jeg ligger her syk og føler han jeg bor sammen med ikke bryr seg overhode. Det er jo mulighet for at jeg bare syns litt synd på meg selv Men jeg hadde forventet en liten SMS/ Meld fra han i dag, om hvordan det gikk med meg. Hadde dere forventet det eller får dere det?? Og en annen ting i går da jeg lå her med feber og verking i hele kroppen, og følte meg ille. Så legger han seg mot meg på sofaen og vil bli kost på ryggen. Det var vel jeg som hadde trengt dette kanskje?? Syns det var litt egoistisk av han jeg.. Tenker han bare på seg selv??
Karenina Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Er ikke alle som har det naturlig i seg å vise omsorg i slike situasjoner, uten at det betyr at han kun tenker på seg selv. Uansett er han ikke tankeleser, om du vil ha en melding får du si ifra om det, det enkle er oftest det beste! God bedring! 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Vel, du kjenner jo selv han best. Men ja, du har rett i at litt omtanke hadde gjort seg når man er syk. Faktisk trenger man ikke være syk for at litt omtanke skal være godt... sukk... Anonym poster: 740d57b43391677004f5869a9f1a0eac 1
Fiskekake Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Vet ikke hvordan det er med alle, men jeg tekster kjæresten min hver dag - i hvert fall hvis hun er syk. Men alle er forskjellige. Det betyr ikke at han er en egoistisk drittsekk. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Han burde jo vise omsorg, hadde det vært motsatt så hadde nok han vilt hatt det Det var vel ikke han som trengte å bli klødd på ryggen heller, for meg så virker han egoistisk Anonym poster: d3698edb69e7e843fefe8dbb1d2a3c40 1
leirbål Skrevet 13. april 2013 #6 Skrevet 13. april 2013 Er ikke alle som har det naturlig i seg å vise omsorg i slike situasjoner, uten at det betyr at han kun tenker på seg selv. Uansett er han ikke tankeleser, om du vil ha en melding får du si ifra om det, det enkle er oftest det beste! God bedring! Dette er et godt svar. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå