Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har erfaring med øyeskyggepalett fra Urban Decay?

Lurer på å kjøpe, men greit å høre folks erfaring.

Og hvem bør man kjøpe, Naked 1 eller Naked 2, eller Basic

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte naked 1 nylig. Veldig anvendelig palett, fine farger som passer sammen, hverdagsfarger og festfarger. Det er mitt første palett da, så jeg vet jo ikke så mye om andre, men dette er hvertfall et must for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Naked er fantastisk. Hvis du skal ha kun en nøytral palette, så hadde jeg gått for enten Naked eller Naked 2. Kler du best varme eller kalde farger? Både jeg og venninna mi har begge to. Jeg kler best varme farger, og bruker for det meste Naked. Hun kler best kalde farger, og holder seg som regel til Naked 2.

Anonym poster: b8ff55ff0efa68428ff904208902204f

Skrevet

Bruker nesten bare Naked 1 :) Nydelige og varme farger som passer godt til meg. Jeg bruker ikke så mye sprakende farger.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både 1 og 2, men er mest fornøyd med 'Basics' - altså den lille med matte farger. Jeg er i slutten av tyveårene og ser ikke like vakker ut med masse glitter-fall out for å si det sånn :P

Anonym poster: 71d3d9ca2f22002961786df79f38b456

Skrevet

Hei

Noen som har erfaring med øyeskyggepalett fra Urban Decay?

Lurer på å kjøpe, men greit å høre folks erfaring.

Og hvem bør man kjøpe, Naked 1 eller Naked 2, eller Basic

Jeg har begge to og kan anbefale begge to. Naked 1 er mer nøytral i tonen og toeren er mer i varme farger.

Skrevet

Jeg har "Basic" og er så langt godt fornøyd. Er passert 40, har aldri sminket meg særlig og ville ha nøytrale fargetoner uten skimmer som satt noenlunde bra uten å drysse (kler best kalde farger). Virker som om den oppfyller kravene bra. Tror muligens den drysser littegrann (må teste litt mer før jeg blir enig med meg selv), men langt mindre enn min duo skygge fra Shiseido.

Skrevet

Jeg eier alle tre. Naked har varme farger, Naked 2 har kalde farger, Basic har kun matte farger. Jeg bruker nok Naked 1 mest, fordi jeg kler best varme farger. Hvis du vil ha noe som passer til hverdags og fest hadde jeg valgt noe annet enn basic. Kommer ann på alder som mange nevner her, moden hud ser ikke alltid like bra ut med masse glitter, men det kommer ann på hva du føler deg mest vel i. Jeg bruker basic mye også, men mest på dagtid, så dersom du leter etter et pallett som kan fungere til mange ting er nok ikke basic det beste valget.

Skrevet

Jeg har også alle tre, og elsker alle. Men bruker basic og naked 2 mest. Signerer ellers det Pixie sier.

Fargene med mest gliter bruker jeg til kveldsbruk, de mer matte til daglig.

Skrevet

Jeg har naked 2 og skjønner ikke helt begeistringen til alle andre :rodme:

Liker fremdeles billig skyggene mine fra Lindex bedre

• Liker 2
Skrevet

Jeg har naked 2 og skjønner ikke helt begeistringen til alle andre :rodme:

Liker fremdeles billig skyggene mine fra Lindex bedre

Jeg hadde klart meg uten den, men ikke uten eneren.

Skrevet

Jeg har originale Naked i tillegg til Basics, og er veldig fornøyd med begge. Har lyst på Naked 2 også, men klarer meg foreløpig uten fordi jeg har så mye annet - men er helt sikker på at den er god den også.

Hvilke fargetoner foretrekker du? Kler du kaldt eller varmt best? Jeg kler nok egentlig kalde toner aller best, men er mest glad i varme skygger, så jeg forguder min Naked.

(Selv om den har for få matte skygger for at den skal bli enerådende, for tiden er det egentlig mest MAC som er i bruk.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...