Gå til innhold

hvilken ikea sofa


Emanuelle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min erfaring er at sofa er finere og ofte billigere andre steder. vi kjøpte 3 + 2 på møbelringen til 8000 kroner. Like bra (om ikke bedre) kvalitet som IKEA og mye finere (men det er jo en smaksak) IKEA er bra på veldig mange ting, men ikke på sofaer synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja , er enig at det er mange flotte billig sofaer andre steder, men vil ha en som vi kan skifte trekk på, siden vi har 4 barn...har vært inne på tanken om Merkur sofaen fra Bohus også, men har mest lyst på stoffsofa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok IKEA praktisk ja. Ektorp er en av de sofaene jeg liker best der. Hvilken farge har dere lyst på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på den som er beige, rødt og turkis er jo stilig det også, men blir vel lettere lei de fargene kanskje...kan jo uansett kjøpe ekstra trekk og bytte farge :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. og forelsker du deg i en farge bør du kjøpe den med en gang. Vi skulle bare vente ett par måneder sist vi hadde IKEA sofa, da var fargen "vår" gått ut. Derfor kjøpte vi nye sofaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, tror ektorp er en sofa de har hatt lenge, regner med at den kommer til å være der en stund slik at vi kan kjøpe trekk senere evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men tomelilla sofaen vår endret de fargene og utvalget på. Det ble betraktelig mindre. De har fortsatt sofaen til salgs der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tomelilla sofaen var et av alternativene våres , synes den er fin med alle putene, men føler ektorp er mer klassisk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ektorp 2-seter her hjemme hos meg. Det er en veldig pen sofa når den står i varehuset, men putene blir fort stygge når man får den hjem. De mistet fasongen nesten med en gang. Sitteputene har en tendens til å skli "ut" av sofaen. Ofte må jeg rette på putene flere ganger på en kveld, fordi de sklir og da er ikke sofaen særlig behaglig og veldig irriterende :-x .

Vil nok anbefale deg og velge en annen sofa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei Umulia akkurat sånn er den sofaen vi har på loftet nå, putene sklir ut hele tiden, ufattelig irriterende...hm da vet jeg sannelig ikke om jeg vil ha en slik sofa :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

loislane Har du ikke problemer med at putene sklir ut???

Er denne sofaen lagervare eller må den bestilles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Ektorp skal være lagervare. IKEA har hatt den i mange år, men tror det vil vare en stund før den går ut (med tanke på trekk). Det går jo an å forhøre seg om sånt når man er innom der (og sjekke når ny katalog kommer, om sofaen er profilert der). De ansatte vet en god stund i forveien om en sofa skal ut.

Jeg ville heller ikke kjøpt sofa på IKEA. Syns man får bedre kvalitet for pengene sine andre steder. (men Ektorp er veldig fin da)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...