Gå til innhold

Tittekasse uten glass, med ramme...

tinki

Anbefalte innlegg

Heisann! :heiajente: Noen som har peiling på om det er mulig å få tak i tittekasse (ca 15x20 cm) uten glass, men med ramme, noen plass?

Har sjekket på nettet hos Panduro, SGS, Terapisløyd og Sløyd-detaljer, men finner ingen plasser. På SGS hadde de tidligere, 3 forskjellige størrelser i en "pakke", men ikke nå lenger.. Skulle såååå gjerne hatt tak i! Så hvis noen har sett det noen plass, tar jeg gjerne imot tips! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vet jeg at de har hatt hos panduro hobby...

Bestilte en slik tidligere, bare at da bestilte jeg med glass..

Endle med at jeg skulle bruke den uten glass, så jeg knuste glasset før jeg begynte å lage noe av den.. ( Glasset var egentlig bare hard plast)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig rart, for jeg sett masse forskjellige tittekasser hos Panduro...

Men Ikea har noen billige kasser som er fine å bruke. Disse er i 2 størrelser. Selges med glass (men uten ramme foran), men glassene kan man jo bare ta av om man ikke vil ha det på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å lete dette opp på nettsidene både hos Panduro og SGS, men kan ikke finne det... Tror det er lettere og finne det i katalogen, som jeg forøvrig ikke har for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takker så mye for svar.. :P Nå bor jeg desverre laaangt unna Ikea og sådanne ting (bor høyt oppe i nord), men skal muligens til Oslo i løpet av sommeren, så jeg får kanskje ta meg en tur både hos Panduro og på Ikea.. :-) Finner nok på noe til slutt, tenker jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...