Gå til innhold

Samsung galaxy s3 eller vente på s4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen min er ødelagt, og jeg trenger ny. Vil helst ha samsung galaxy s3, men lurer på om det er bedre å vente til s4 kommer? Forskjellene er vel ikke revolusjonære, og prisen blir jo dyrere, men samtidig er den nok bedre. Noen som har noen innspill til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal kjøpe en ny nå. Jeg skal definitivt vente på s4. Jeg gidder ikke spare noen få lapper og kjøpe noe "gammelt" når jeg vet at det finnes noe vesentlig bedre. Søk på sammenligning-omtaler av de to før du bestemmer deg.

Skrevet

Jeg venter utålmodig på S4 :bond:

Skrevet

Nå ble jeg usikker altså... Jeg er ikke en som alltid trenger det nyeste, men samtidig frister det jo. Men eye scrolling, bedre kapasitet og bedre kamera er ikke så viktig. Vil jo tro jeg må ut med hvertfall over en tusenlapp mer, og vet ikke helt om det er verdt det :/

Skrevet

Det er bedre batteri, men det kan jo være pga at den trenger det.

Skrevet

Samsung Galaxy s3 kan fåes uten abonnement for 3500 kroner, s4 kan komme til å koste nærmere 6000. Men kjøper man med abonnement blir det muligens annerledes. :)

Men det er en stor prisforskjell.

Skrevet (endret)

5190,- på CDON og NetOnNet

Endret av Jade
Skrevet

Har selv S3 og ble egentlig litt skuffet over S4 da jeg leste om den. Og med tanke på at den koster over 5000 kr så er det ikke noe spørsmål. S3 er like god! Jeg ville gått for den i stedet hvis noen av de nye funksjonene på S4 ikke er viktig for deg.

PS. Litt for moro skyld bare; Samsung har jo sluppet Galaxy Mega med skjerm på over 6 tommer.... :)

• Liker 1
Skrevet

Takk for svar! Endte opp med s3 :) Så kjøper jeg heller s4 om et års tid når jeg ødelegger den her :P Går som regel et år mellom hver gang... Haha !

Skrevet

Jeg ville nesten vurdert S2 :laugh:

Skrevet

Sitter selv i spenning og venter på S3 min :hjerte: goodbye kjære s2, vi skilles som gode venner :vinke:

Skrevet

Venter til S4. Har S2, så jeg gleder meg!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Har nå bestilt S4 :danse: Den kommer i månedsskiftet April/Mai. Kan ikke vente!!!!

Skrevet

PS. Litt for moro skyld bare; Samsung har jo sluppet Galaxy Mega med skjerm på over 6 tommer.... :)

Hmm, link?

Gjest celine
Skrevet
Kult med stor skjerm! Men blir den ikke treg i forhold til Note 2? Syns det er litt rart at de har produsert en såpass stor telefon med kun en tokjerners prosessor, når de har teknologi til noe annet. Ser også at skjermoppløsningen er noe lavere enn hos Note, uten at det trenger å bety all verden for en vanlig bruker :)

Nope, tror min Note 2 holder en liten stund til, gitt :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...