Gjest Pain Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Min samboer var utro. Hun fortalte ikke om det selv, men ble avslørt. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd å akseptere dette, men sliter. Et halvår etter utroskapen og vi begynnte å få det bedre, var hun på fest og havnet på nachspiel med en annen type. Men var ikke utro, for hun sov bare over, og hennes vennine var der også. Vi har pratet ut og inn om dette, men får ikke ro. Hun har aldri sagt noe, og klager på at jeg maser om jeg tar det opp. Er veldig glad i henne og håper og tror at hun har fortalt alt? Dette gnager på meg hver gang hun skal ut med venniner osv. Har aldri nektet henne. Er det noe håp her? Er trøtt!
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 Fatter ikke at du fortsatt er sammen med noen som har behandlet deg så dårlig(??!?). Utroskap er en så stygg ting å gjøre mot et annet menneske. Det er virkelig et svik. Hun har jo åpenbart ikke mye respekt og følelser ovenfor deg som kan gjøre noe slikt. Hun har jo misbrukt tilliten din så til de grader. Dessuten er utroskap en indikator på at noe ikke er som det skal i et forhold. Jeg har til og med dumpa venner som har vært utro mot kjærestene sine. Rett og slett fordi de har ikke den moralen og de verdiene jeg ser etter hos folk jeg ønsker å tilbringe tid med. Slike folk kan man jo ikke stole på, når de går bak ryggen på det mennesket som liksom skal bety mest for dem. Hva slags ting kan de da gjøre mot de som "bare" er vennene deres da? Jeg vet at "alle gjør feil", men herregud da. Alle vet også at utroskap er en ting man IKKE gjør. Det er noe man er "oppvokst" med å høre. Alle vet det er feil og galt! Det er slikt som skal sitte inne i deg. Akkurat som man vet at man ikke skal stjele, ta liv, mobbe andre osv.. Allikevel har hun gjort det. Noe hun vet veldig godt at er feil og galt. Noe hun vet at vil såre deg om det kommer frem. Det kvinnfolket du har dratt på deg eier verken selvrespekt eller samvittighet. Falsk og uærlig er hun også, som trodde hun kunne snike seg unna uten å bli avslørt. Hun fortjener deg ikke. Og det at du fortsatt sliter med å tilgi henne, sier jo litt. Det er ikke lett for deg dette her, og kommer ikke til å bli det heller. Du kommer alltid til å ha den utroskapen liggendes i bakhodet, gjør du ikke? Den kommer alltid til å gnage litt på deg. Er det slik du vil ha det, så keep going, men jeg ville ha dumpet henne for lengst og funnet noen som faktisk er verdt min tid og kjærlighet. Anonym poster: e4630091df81ab632c02207f2a234681 4
Steinar40 Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 Min samboer var utro. Hun fortalte ikke om det selv, men ble avslørt. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd å akseptere dette, men sliter. Et halvår etter utroskapen og vi begynnte å få det bedre, var hun på fest og havnet på nachspiel med en annen type. Men var ikke utro, for hun sov bare over, og hennes vennine var der også. Vi har pratet ut og inn om dette, men får ikke ro. Hun har aldri sagt noe, og klager på at jeg maser om jeg tar det opp. Er veldig glad i henne og håper og tror at hun har fortalt alt? Dette gnager på meg hver gang hun skal ut med venniner osv. Har aldri nektet henne. Er det noe håp her? Er trøtt! Når hun ikke viser noen vilje til å endre oppførsel så er det ikke noe håp, nei. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Som regel mener jeg at man skal tilgi og jobbe med forholdet. Men her virker det som om all respekt er borte. Kanskje du skal sette ned foten? Anonym poster: 6de122acdb165addc95bba0e3ef79346
Gjest ME Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Min samboer var utro. Hun fortalte ikke om det selv, men ble avslørt. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd å akseptere dette, men sliter. Et halvår etter utroskapen og vi begynnte å få det bedre, var hun på fest og havnet på nachspiel med en annen type. Men var ikke utro, for hun sov bare over, og hennes vennine var der også. Vi har pratet ut og inn om dette, men får ikke ro. Hun har aldri sagt noe, og klager på at jeg maser om jeg tar det opp. Er veldig glad i henne og håper og tror at hun har fortalt alt? Dette gnager på meg hver gang hun skal ut med venniner osv. Har aldri nektet henne. Er det noe håp her? Er trøtt! Det finnes nok ikke noe fasitsvar på dette. Jeg tror de fleste mennesker en eller annen gang i livet kan, selv om ikke nødvendigvis, i en utroskapsfelle. Dersom det blir veldig ille for dere så er kanskje et samlivskurs en tanke. Da får du se om hun virkelig er villig til å redde forholdet i hvert fall. Kanskje kan du da også finne ut om hvorfor hun var utro selv om jeg ikke er noen ekspert på samlivskurs. Men når man vet grunnen til at "uhellet" skjedde så har man større sjanse til å unngå at lignende skjer igjen og jobbe med forholdet. Kanskje f.eks. dere tar hverandre for gitt og ikke jobber med å være kjærester i hverdagen. Alt jeg kan gjøre er å gi deg en klem og ønske deg lykke til videre samme hva du bestemmer deg for og håpe det løser seg. Jeg skjønner jo at du ikke har det så godt med tvilen din.
Miller Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Min samboer var utro. Hun fortalte ikke om det selv, men ble avslørt. Jeg har prøvd og prøvd og prøvd å akseptere dette, men sliter. Et halvår etter utroskapen og vi begynnte å få det bedre, var hun på fest og havnet på nachspiel med en annen type. Men var ikke utro, for hun sov bare over, og hennes vennine var der også. Vi har pratet ut og inn om dette, men får ikke ro. Hun har aldri sagt noe, og klager på at jeg maser om jeg tar det opp. Er veldig glad i henne og håper og tror at hun har fortalt alt? Dette gnager på meg hver gang hun skal ut med venniner osv. Har aldri nektet henne. Er det noe håp her? Er trøtt! Dette hadde jeg ikke funnet meg i, og jeg stoler på kjæresten min. Hun bør vite at du sliter med å tilgi henne, og dette er nok et overtramp. Det er håp om hun gjør en innsats for å få deg til å stole på henne, men det å overnatte på nachspiel viser at hun ikke gjør en innsats. Om dere ikke har barn sammen, ville ikke dette vært verd å jobbe for for min del. Det er ikke bra å være i et destruktivt forhold. 2
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Hun har ikke mye respekt for deg når hun overnatter med en annen gutt etter å ha vært utro. Mest sannsynlig hadde hun sex da også. Mener du bør droppe denne dama nå, hun gjør ingenting for å gi deg tilliten tilbake, gjør hun vel? Anonym poster: d862868101ce3f61cf683d774dc84c33 1
Gjest Pain Skrevet 12. april 2013 #9 Skrevet 12. april 2013 Jeg har spurt masse om hva som skjedde og kommer litt lengre hver gang, men hun har aldri sakt mere en hva hun må. Sier ikke unnskyld men sur for at jeg maser. Skjønner at hun blir lei av masset, og jeg av hennes venninner blir jeg framstilt som sjalu. Trist å gi opp når en er så glad i jenta, men er vel bare sånn
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #10 Skrevet 12. april 2013 Jeg har spurt masse om hva som skjedde og kommer litt lengre hver gang, men hun har aldri sakt mere en hva hun må. Sier ikke unnskyld men sur for at jeg maser. Skjønner at hun blir lei av masset, og jeg av hennes venninner blir jeg framstilt som sjalu. Trist å gi opp når en er så glad i jenta, men er vel bare sånn Virker som om det lureste for deg er å gi opp nå... Hvis hun bare føler du maser, er det alt for dårlig grunnlag å finne tilbake til tillit og respekt igjen Anonym poster: 6de122acdb165addc95bba0e3ef79346 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå