Gå til innhold

Forferdelig situasjon for meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle.

Nok en kveld på byen. Uten resultat.

Er en mann på 22 år, 180 høy og 83 kg.

Heller mot trent+ i kroppsform.

Jeg makter rett og slett ikke å sjekke om noen.

Prøver med alle mulige midler. Spanderer ikke, men gir komplimenter, samt prøver å få igang en samtale. Bor i en av de 5 store byene i Norge.

Det er helt utrolig at det aldri løser seg for meg. Jeg har kompiser som drar i flust, og de er både lubne og rett og slett kleine i oppførselen.

Thats my 2 cents. Peace.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Smiler du eller ser du alvorlig ut hele kvelden? og drikker du for mye når du er ute?

Det jeg ofte faller for er et flott smil og en flørtende personlighet. :)

Anonym poster: d20af2e080887a966998f669af5bc837

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan komplimenter er det du gir og hva prøver du å starte en samtale om?:)

Anonym poster: 0d336c0d1bec37de876cc870a534222b

Skrevet (endret)

Selvsikkerhet er nøkkelordet. Har du mye selvsikkerhet eller er du sjenert? Kroppsspråk avslører mer enn du tror!

Endret av Beano
AnonymBruker
Skrevet

Bare å ha glimt i øyet og hoppe i det:) Er ikke sikkert det er deg det er noe galt med, men kanskje jentene du trekkes mot? Og hva er det kompisene dine gjør annerledes? Om du er usikker så kan det dessverre ofte luktes på lang av stand. Få ting er så sexy som selvtillit bare det ikke glir over i arroganse;)

Anonym poster: f89d90a954280c357cc3ec83888eebee

AnonymBruker
Skrevet

Hm. Uten resultat???. Hva er det du er ute etter da. Få med deg dame hjem for natten eller finne en partner.

Det første gidder ikke kommentere ,men om du er ute etter å treffe noen for noe mer langvarig så er du jo bare 22 år. Slapp av, vær deg selv og gå ut bare for å ha det gøy.

Kan du danse. Jenter liker gutter som danser da. Og når du er på byen så sørg for at du er ren, velstelt og vanlig pen i tøyet. At du ikke lukter hvitløk, ikke er ubehagelig beruset og at du har et vennlig smil og høflig oppførsel.

Når tiden er riktig for deg så treffer du nok en grei jente og det kan også skje mange andre steder enn på byen da.

Det er ikke om å gjøre å lage seg en lang liste over hvor mange man har greid å pløye over da.

Den dagen du treffer en som du bli glad i så vil hun mest sannsynlig sette pris på at du ikke har en kjempelang liste med damer du har testet ut.

Anonym poster: f311da59ee33178697a3b01b35fab46b

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags klær har du på deg når du er ute? Min samboer hadde på seg joggesko første gang vi var ute sammen. Trodde jeg skulle dø, men han er heldigvis drømmemannen min. :) Ellers er det viktig å ikke tenke på at du "ikke har draget" når du er ute, for da utstråler du fort dårlig selvtillit. Mitt tips er å kose seg så mye som mulig, og ikke tenk replikker osv. Man treffer som oftest en match når man ikke leter og bare nyter livet. ;)

Anonym poster: c28c865c3106a279dcada280b4af9d71

AnonymBruker
Skrevet

Hei alle.

Prøver med alle mulige midler. Spanderer ikke, men gir komplimenter, samt prøver å få igang en samtale. Bor i en av de 5 store byene i Norge.

Det er helt utrolig at det aldri løser seg for meg. Jeg har kompiser som drar i flust, og de er både lubne og rett og slett kleine i oppførselen.

Thats my 2 cents. Peace.

Når du skriver det du skriver her virker du overfladisk og som om du tror du skal flyte på utseende. Forsøk å tenke over om du kan fremstå som ovenpå. Slapp av og kos deg og vær snill!

Anonym poster: d00c486d69a81d99b3feef0638b1dd31

Skrevet

Selvtilit, selvtilit, selvtilliiiiiit.

Det kan ikke fakes. Du må ha en genuin tro på at du er en bra og kul person, ellers kommer hvertfall ikke jeg som jente til å tro det. Jeg høres sikkert teit og "The Game"- aktig ut nå, men jeg mener at selvtillit er 90% av det å få kontakt med ei jente du ikke kjenner.

En gang til: SELVTILLIT

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Selvtillit kan fakes til de grader. Det er til og med mange som oppnår så gode resultater med det at de blir genuint sikre på seg selv.

"Fake it til you make it"

Disclaimer: Jeg driver ikke med sjekking selv.

Skrevet

Og jeg hiver meg på: SELVTILLIT!!!

Det spiller ingen rolle om du ser ut som nøkken eller Johnny Depp, uten selvtillit kommer du ikke langt.

Jeg reagerer også litt på at du kun beskriver utseendet ditt i HI (selv om jeg vet du sikkert ikke gidder å ramse opp hvert eneste aspekt ved deg selv). Er du heldig og har utseendet med deg (som det jo høres ut som du har) kan du bruke det som en "inngangsbillett", men så må du klare deg selv.

Snakk om ting du interesserer deg for, og ting du kan noe om. Da virker du trygg og blir automatisk litt mer selvsikker. Men pass samtidig på å ikke bli en av de som står og ramser opp om de forskjellige typer togsett, og ikke innser at dama ikke kunne brydd seg mindre om akkurat det.

Sånn du legger det fram i HI virker det som om du er blitt mer opptatt av det å faktisk få napp hos noen, enn det å stifte et nytt bekjentskap, og å bli kjent med personen du har siktet deg inn på.

SELVTILLIT!!!

Lykke til.

• Liker 1
Skrevet

Selvtillit kan fakes til de grader. Det er til og med mange som oppnår så gode resultater med det at de blir genuint sikre på seg selv.

"Fake it til you make it"

Så enkelt kan det altså gjøres; fake selvtillit blir etter hvert til ekte selvtillit. Det er sant!

Gjest JakeGreen
Skrevet

Problemet ditt er at du går bort til jentene med en tom kopp og spør om de kan fylle den.

:)

Gjest Reza08
Skrevet

Kjenner meg igjen i situasjonen, ja. Føler det totalt meningsløst å ikke ha fast følge. Mitt råd er å prate ordentlig med damene, være frempå, gi komplimenter, og for all del, vær den du er. En dag vil du nok få torsk på kroken du også.

Gjest JakeGreen
Skrevet
...gi komplimenter.

Hvorfor? Hva er formålet?

Gjest Reza08
Skrevet

Hvorfor? Hva er formålet?

Akkurat den biten liker mange damer. De liker å få høre positive ting om seg selv, og hvis man er ute etter å komme nærmere innpå dem, kan det være lurt å gi litt positivitet.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Akkurat den biten liker mange damer. De liker å få høre positive ting om seg selv, og hvis man er ute etter å komme nærmere innpå dem, kan det være lurt å gi litt positivitet.

Ja, men da gjør du det på feil grunnlag. Du gir henne et kompliment fordi du ønsker å få noe i retur og fordi du har baktanker med det. Det er en kalkulert bevegelse (som regel en som ikke virker).

Jeg liker å la jenter føle seg vakre, selv de som er opptatt og hvor jeg vet at det ikke kommer til å skje noe med meg og henne. Når jeg gir et kompliment så sier jeg det fordi jeg mener det, ikke for å få en reaksjon. Og jeg forventer INGENTING i retur.

Jenter merker forskjellen.

PS: Koppen min er full.

Gjest Reza08
Skrevet

Ja, men da gjør du det på feil grunnlag. Du gir henne et kompliment fordi du ønsker å få noe i retur og fordi du har baktanker med det. Det er en kalkulert bevegelse (som regel en som ikke virker).

Jeg liker å la jenter føle seg vakre, selv de som er opptatt og hvor jeg vet at det ikke kommer til å skje noe med meg og henne. Når jeg gir et kompliment så sier jeg det fordi jeg mener det, ikke for å få en reaksjon. Og jeg forventer INGENTING i retur.

Jenter merker forskjellen.

PS: Koppen min er full.

Som regel gir jeg komplimenter fordi jeg mener det. Forventer heller ikke å få noe tilbake for handlingen. J

Men dette her var ment som et tips til TS. Hvis man går frem på riktig måte, kan dette funke.

Skrevet

Hei alle.

Thats my 2 cents. Peace.

Begynn på propecia og minox asap.

Gjest JakeGreen
Skrevet

Begynn på propecia.

Regner med du troller, men i tilfelle ikke, så er det bedre å være skallet enn å oppleve bivirkningene mange har fått av dette medikamentet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...