Gå til innhold

Joda.... da veit jeg jo hvor jeg står i det minste....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noe på gang med en i nesten 5 måneder, og ikveld har han da vært her. vi pratet,kysset,koset og endte d etterhvert oppi senga..... etterpå lå vi å koset og pratet og da kom det plutselig fra han " Jeg er glad for at vi er elskere" og så kysset han meg....

Jaja, trodde vi hadde noe mer på gang jeg..... det er det inntrykket jeg har fått av han da.... vi har vært sammen flere ganger i uka disse månedene, vi prater og koser og kan fint bare sove tett inntil hverandre

Må innrmme det stakk meg....

da er vel løpet kjørt for meg da?

Og jeg som har fått følelser for fyren også ..... :`(

Anonym poster: aa7fe94ef4a65cfd2ebd92cb37d32c44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jg har opplevd det samme. Stikk før følelsene blir dypere..

Anonym poster: 17d0499ff75b55ecc3b0aa45b8388094

Gjest badeand1
Skrevet

:klem:

Spør han. Eneste måten du kan finne ut av det på.

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Hvorfor har du latt det går 5 måneder uten at du har tatt opp sivilstatusen deres?

Skrevet

Hvorfor har du latt det går 5 måneder uten at du har tatt opp sivilstatusen deres?

Når bør man ta det opp?

Skrevet (endret)

Min eks sa vi aldri kom til å bli sammen, og jeg slo meg til ro med det. Vi fungerte i praksis som kjærester og hadde det veldig fint sammen, men jeg tenkte at jeg bare fikk nyte det som var, selv om det var sårende at det ikke kunne bli oss. Så kom den dagen hvor jeg ble bedt på date av en annen og takket ja til det, da snudde eksen helt om og ville vi skulle være sammen.

Kanskje du skulle prøve å vise han at du har andre muligheter? At han kan miste deg når dere kun er elskere. Noen trenger ofte en oppvekker i form av at du viser at når dere ikke er sammen medfører det at du ikke tilhører han og konsekvensene det kan få.

Endret av Obiola
  • Liker 3
Gjest padawan
Skrevet (endret)

Når bør man ta det opp?

folk er forskjellige men jeg ville prøvd å finne ut hvor vi er innen 2-3 måneder.

Endret av padawan
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Hvorfor jeg ikke har tatt det opp med han hvor vi står, er nok på grunn av at jeg har følt at vi begge var på samme vei, altså inn i ett forhold..... Vi gjør det meste som par gjør, holder det ei ikke skjult at vi møtes....

Alt er liksom der...... trodde jeg.

Ser jo at magefølelsen min har vært feil, og sitter nå her å har det vondt som fy.... de siste dagene har jeg bare deppet og grublet.

Har det jo så fint sammen på alle måter.... prater om alt mulig,tuller og ler masse, og må stadig berøre hverandre eller kysse. både jeg og han er totalt avslappet i hverandres selskap osv.

kan virkelig magefølelsen ta så feil?

Skrevet

TS her.

Hvorfor jeg ikke har tatt det opp med han hvor vi står, er nok på grunn av at jeg har følt at vi begge var på samme vei, altså inn i ett forhold..... Vi gjør det meste som par gjør, holder det ei ikke skjult at vi møtes....

Alt er liksom der...... trodde jeg.

Ser jo at magefølelsen min har vært feil, og sitter nå her å har det vondt som fy.... de siste dagene har jeg bare deppet og grublet.

Har det jo så fint sammen på alle måter.... prater om alt mulig,tuller og ler masse, og må stadig berøre hverandre eller kysse. både jeg og han er totalt avslappet i hverandres selskap osv.

kan virkelig magefølelsen ta så feil?

"Elskere"? Er ikke det noe man er når den ene er i et forhold, eller man bor sånn at man treffes sjeldent, men likevel oppfører seg som kjærester?

Dere har holdt på i et halvt år snart, og så kaller han dere for "elskere"?? Er han sytti år gammel? Hjelp.

Du bør nok spørre han om hva han mente med det, om han ikke ser på dere som kjærester (eller på vei til å bli). Det blir enda kjipere jo lengre tid som går vel....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Elskere"? Er ikke det noe man er når den ene er i et forhold, eller man bor sånn at man treffes sjeldent, men likevel oppfører seg som kjærester?

Dere har holdt på i et halvt år snart, og så kaller han dere for "elskere"?? Er han sytti år gammel? Hjelp.

Du bør nok spørre han om hva han mente med det, om han ikke ser på dere som kjærester (eller på vei til å bli). Det blir enda kjipere jo lengre tid som går vel....

Det han mente med "elskere" er nok at de kun har noe seksuelt sammen, ikke noe forhold utover det. Er da ikke noe galt i å kalle det det? Elskere, fuckfriends, knullekompiser... kjært barn har mange navn...

Anonym poster: 483baea2be90f3177bc53f1db85e7270

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Well played, sir!

Snakk om å unngå en klein samtale på finurlig vis.

Endret av Lincoln
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er dårlig gjort av fyren, han må jo ha skjønt at du hadde følelser for ham. Dere har holdt på i flere måneder og oppført dere som et par (noe en vanligvis gjør før det blir offisielt), også sier han det helt ut av det blå, uten at dere har snakket om det eller noe, at dere er elskere. Jeg syns fyren høres ut som en drittsekk.

Anonym poster: 63c2ec74daee320bd1ee219b2a237fc9

AnonymBruker
Skrevet

Det han mente med "elskere" er nok at de kun har noe seksuelt sammen, ikke noe forhold utover det. Er da ikke noe galt i å kalle det det? Elskere, fuckfriends, knullekompiser... kjært barn har mange navn...

Anonym poster: 483baea2be90f3177bc53f1db85e7270

Han burde ha underrettet TS om at han bare var ute etter et seksuelt forhold. Å gjøre det på denne måten var råttent gjort, og jeg forstår godt at TS er såret, og hadde det vært meg, hadde jeg vært forbannet!

Anonym poster: 63c2ec74daee320bd1ee219b2a237fc9

Gjest padawan
Skrevet

Så siden fyren ikke ha fått følelser for TS så er han en drittsekk? Man skal høre mye på KG tydeligvis. Hva hvis han hadde hatt følelser og hun kun hadde sett på han som en fuckbuddy... hadde han vært en psykopat i deres øyne?

Jeg synes TS uansett skal ta seg en prat med fyren for å finne ut hva som faktisk har skjedd og strake ut en kurs videre.

Skrevet (endret)

Det kan jo faktisk tenkes at han er glad for at dere er elskere uten at det betyr at han ikke er glad for at dere er noe annet også. At han er skikkelig fornøyd med sexen.. og siden det aldri har vært noe som skjules det dere har ville ikke jeg tatt meg sånn nær av det han sa, men bare sett hvordan det utviklet seg videre.. dere har det jo fint ikke sant?

Men du kan også si at du ble litt lei deg når han sa det, fordi du følte at dere var mer enn elskere. Så ser du hva han sier.

Du må gjøre det som føles rett for deg!

Endret av Nettinettet
Skrevet

Jeg er kanskje rar, men jeg hadde ikke tolket det som en beskjed om at vi ikke kom til å bli noe mer.

Hadde tolket det som en koselig, søt og rar kompliment fra en nypult og glad mann.

Har et vilt forslag da. Prat med ham! Et det høres ut som galskap men det går faktisk an, og kanskje vet han til og med bedre sjøl hva han mente enn det KG-damene gjør.

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

kanskje vet han til og med bedre sjøl hva han mente enn det KG-damene gjør.

nå synes jeg du tar den litt langt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...