CathFoto Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Skal dere ha veske i bryllupet? Evt hvor stor og hvordan? Post gjerne noen bilder.
Petalouda Skrevet 12. april 2013 #2 Skrevet 12. april 2013 nope. hadde en sist, kjøpte en dyr og fin en faktisk, bare bortkastet. så lenge man ikke skal ha den med seg på vei opp kirkegulvet og den ikke skal være med på bildene hos fotografen er det absolutt ingen grunn til å kjøpe seg egen brudeveske - de fleste jenter har allerede masse vesker fra før men klart, har man lyst har man lov, jeg sier bare at jeg ikke gidder pga erfaring
Moderfavn Skrevet 12. april 2013 #3 Skrevet 12. april 2013 http://www.drommedagen.no/produkt/vesker/veske-3 Jeg kjøpte denne, men har faktisk lagt den ut for salg. Den er helt nydelig, men jeg skal sansynligvis heller ha sølv, eller grønn veske som matcher skoene. Har fremdeles ikke bestemt hvilke av skoene det blir. Jeg synes det er greit med en liten veske så jeg kan være helt trygg på at makeup, gnagsårplaster, tampong+truseinnlegg og sånne kriseting er lett tilgjengelig. 1
Arkivskap Skrevet 12. april 2013 #4 Skrevet 12. april 2013 Jeg her ikke tenkt å ha veske, rett og slett fordi budsjettet er litt overskredet. Men så har jeg tenkt tanken om at jeg kan bruke veske istedet for brudebukett på brudebildene? Vet ikke om det kan være fint?
Charlie28 Skrevet 12. april 2013 #5 Skrevet 12. april 2013 Jeg kjøpte en liten brudeveske i pudderrosa m/ tykk perlerad på midten fra Glitter (av alle ting). Syntes den var veldig fin, og den kan jeg jo bruke i andre fester/bryllup ettersom den ikke er så typisk "brud". Greit å ha tale, våtservietter, tørkepapir, maskara og pudder i tenkte jeg.
Gjest Adriane Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 http://www.drommedag.../vesker/veske-3 Jeg kjøpte denne, men har faktisk lagt den ut for salg. Den er helt nydelig, men jeg skal sansynligvis heller ha sølv, eller grønn veske som matcher skoene. Har fremdeles ikke bestemt hvilke av skoene det blir. Jeg synes det er greit med en liten veske så jeg kan være helt trygg på at makeup, gnagsårplaster, tampong+truseinnlegg og sånne kriseting er lett tilgjengelig. Den var søt! Har du solgt den/hvor mye skal du ha for den? 1
Gjest Adriane Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 Har kjøpt veske, men liker den egentlig ikke. Kjøpte grisebillig på eBay. Kommer nok ikke til å bruke den. Veske istedenfor brudebukett? Hmmm... jeg klarer ikke se det for meg, men det er jo helt sikkert en mulighet - spesielt hvis du da velger en veske som gjør litt ut av seg? 1
Arkivskap Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Har kjøpt veske, men liker den egentlig ikke. Kjøpte grisebillig på eBay. Kommer nok ikke til å bruke den. Veske istedenfor brudebukett? Hmmm... jeg klarer ikke se det for meg, men det er jo helt sikkert en mulighet - spesielt hvis du da velger en veske som gjør litt ut av seg? Bare for å ha noe å holde i på brudebildene. En sort liten veske.
Moderfavn Skrevet 12. april 2013 #9 Skrevet 12. april 2013 Den var søt! Har du solgt den/hvor mye skal du ha for den? Ja den er virkelig søt. Har sendt deg en mld, selv om jeg ikke mente å reklamere for den altså. Jeg har egentlig ikke noe i mot å beholde den heller, men selger jeg den blir det for å finansiere ny veske. :D 1
Gjest Adriane Skrevet 12. april 2013 #10 Skrevet 12. april 2013 Bare for å ha noe å holde i på brudebildene. En sort liten veske. Kanskje det enkleste er å rett og slett prøve? Ta på kjolen, og holde en sort liten veske (du har sikkert noe sånt fra før) og se hvordan det ser ut? Kanskje få forloveren din eller noen til å ta noen kjappe bilder, bare for å få et inntrykk? Jeg må iallfall ofte gjøre ting på den måten, for å virkelig få et godt bilde (no pun intended) av hvordan det faktisk blir. Ja den er virkelig søt. Har sendt deg en mld, selv om jeg ikke mente å reklamere for den altså. Jeg har egentlig ikke noe i mot å beholde den heller, men selger jeg den blir det for å finansiere ny veske. :D Hehe, jeg oppfattet det ikke som reklame heller, var bare jeg som tenkte å slå til Vi snakkes på PM
CathFoto Skrevet 12. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2013 Jeg her ikke tenkt å ha veske, rett og slett fordi budsjettet er litt overskredet. Men så har jeg tenkt tanken om at jeg kan bruke veske istedet for brudebukett på brudebildene? Vet ikke om det kan være fint? Som fotograf så sier jeg nei, blir fort seende ut som en veske/neglreklame da. Du trenger ikke ha noe å holde i, fotografen finner steder du kan plassere hendene dine.
CathFoto Skrevet 12. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2013 (endret) Jeg har forelsket meg i den på linken under, hadde ikke tenkt å gå så mye rundt med den, men er kanskje greit å ha et sted til mobil, bankkort?, lommetørklær, ekstra sminke, Ibux og astmamedisin(ikke alle som har det da, haha)eller er det bare fordi jeg har lyst på den vesken tro? http://hgvesker.no/products/mooenvelopeclutchyellow Endret 12. april 2013 av CathFoto
leirbål Skrevet 13. april 2013 #13 Skrevet 13. april 2013 Jeg hadde veske, men det var helt bortkastede penger. Forloveren min hadde alt jeg trengte i en vanlig veske som hun hadde kontroll på, så jeg brukte den aldri. Den er nydelig, men som sagt totalt unødvendig for meg. (Tipper datteren min får den til lekeveske om noen år.)
pusla Skrevet 13. april 2013 #14 Skrevet 13. april 2013 Dette har jeg ikke tenkt på (bombe ) blir nok ikke brukt penger på det nei, så får finne et eller annet i skapet eller bruke søs sin. Det eneste jeg tenker er at jeg kommer til å trenge kleenex til vielsen, så det må jeg finne en løsning på.
leirbål Skrevet 13. april 2013 #15 Skrevet 13. april 2013 Dette har jeg ikke tenkt på (bombe ) blir nok ikke brukt penger på det nei, så får finne et eller annet i skapet eller bruke søs sin. Det eneste jeg tenker er at jeg kommer til å trenge kleenex til vielsen, så det må jeg finne en løsning på. Kan du holde et ark kleenex i hånden sammen med buketten? Eller så kan forlover/ brudgom rekke deg et ark når du trenger det. (Det ville jeg gjort.) Husk å ta et par ark ut av pakken før dere går inn i kirken. Det er ikke pent å fikle med en pakke når dere står der oppe.
pusla Skrevet 14. april 2013 #16 Skrevet 14. april 2013 Kan du holde et ark kleenex i hånden sammen med buketten? Eller så kan forlover/ brudgom rekke deg et ark når du trenger det. (Det ville jeg gjort.) Husk å ta et par ark ut av pakken før dere går inn i kirken. Det er ikke pent å fikle med en pakke når dere står der oppe. Takk for tips tror jeg lar forlover og kanskje brudgom ha et par kleenexark på lur.
SmartCookie Skrevet 14. april 2013 #17 Skrevet 14. april 2013 Jeg hadde ikke brudeveske. Var veldig i tvil i forkant og egentlig ganske sikker på at det måtte jeg ha, men når dagen kom så hadde jeg nok å holde styr på : buketten og mannen Jeg hadde uansett såpass mye ting med meg at en større veske måtte tas med av forlover. En brudeveske hadde bare vært blitt et ekstra tilbehør uten praktisk funksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå