Gå til innhold

Nytt (avstands)forhold og facebookstalking....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er blitt sammen med en fyr som bor et godt stykke unna meg. Vi møttes for noen måneder siden, og ble sammen i påska(har ikke sett han på en og en halv måned!).

Problemet er bare at vi hadde en liten krangel, og etter det har vi ikke snakket så mye som vi bruker...

Og så kommer selvfølgelig facebook inn i det hele:

Jeg ser at han er blitt venn med flere jenter på facebook de siste dagene, noe som selvfølgelig trigget paranoiaen min. TIlfeldig at det var da vi kranglet...

Jeg har jo selvfølgelig vært og snoket på profilene til de to jentene, og de er superpene, og i tillegg har han trykket "liker" på begges bilder. Noe han aldri har gjort på noen av mine bilder!! Seriously... Er det rart at jeg blir paranoid?

Så kan godt hende at jeg er det pga krangelen vår, siden jeg er vant til at hvis man krangler med noen, så går det ikke an å opprettholde forholdet/vennskapet. Og siden det var min feil at vi kranglet. Men hvorfor liker han aldri MINE bilder??

Kan jo heller ikke spørre han siden krangelen handlet om at jeg ikke stolte på han.. :rolleyes: Har litt tillits-issues, og det fortalte jeg til han da. Men..likevel, trenger råd fra noen som er utenfor alt dette og ikke kjenner oss. Er det meg som lar paranoiaen løpe av med meg eller er det faktisk veldig rart at han ikke kommenterer eller liker noen av bildene jeg legger ut av meg selv, etc? Tror ikke han har kommentert noen av statusene mine heller, men det kan jo skyldes at han ikke er norsk.

Facebook og avstandsforhold er en dårlig miks!

Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Har dere ikke god kommunikasjon bør dere ikke ha noe avstandsforhold, enden på visa blir sannsynligvis at du sitter og bekymrer deg 24/7. Hvis du da ikke legger fra deg sjalusien eller sletter FBen din....

• Liker 1
Skrevet

Slitsomme greier. Men ok. Du spør om du er paranoid, det vet jeg ikke, det er tydelig at du ikke stoler på ham, men det skriver du jo at du vet selv allerede.

Og at han ikke liker bildene dine osv, det ville jo vært naturlig om han gjorde det, særlig når han gjør det på andre jenters bilder. Siden du allerede sliter med sjalusi, forstår jeg at det var en vondt opplevelse for deg.

Men ærlig talt høres det ut som om dere er i et ganske umodent forhold med dårlig kommunikasjon. Kanskje dere skulle blitt litt tryggere på hverandre før dere ble sammen?

• Liker 1
Skrevet

Jaa...kommunikasjonen er ikke det beste for tiden! Det virker som vi tar et skritt fram, og så plutselig sklir vi to skritt bak..

Syns også at det er litt rart at han ikke gjør det.. men han også er litt sjalu av seg. Men skjønner likevel ikke hvorfor...

hvordan få han til å snakke når han ikke er så veldig snakkesalig om sånt? Han snakker ikke om sånt, it is what it is er hans motto. Men han er ærlig og har alltid sagt i fra om det er noe. SÅ..jeg burde jo kanskje klare å stole på dèt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...