Gå til innhold

Når er det "greit" å begynne å date igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettop vært igjennom et samlivsbrudd med et barn med i bildet, som nå er tre år gammel.

Føler jeg er klar for å treffe nye menn selv om det ikke har gått mer enn 6uker.

Vil det at jeg har kommer meg videre såpass kjapt ha noen innvirkning på interessen hos menn tror dere?

Har en i sikte skjønner dere, som jeg har vært småforelsket i lenge, men er redd for å gå går fort frem i frykt for at han skal tro jeg er følelsesløs og kald.

Hva tror dere?

Anonym poster: 88489036b7cfe58dc45e7c0734ad3c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor dvele ved det? Er det over så er det over. Du må jo selvfølgelig tenke på barnet ditt, osv, men ellers er det vel helt greit å begynne å date igjen.

• Liker 2
Skrevet

Det er jo også mange som starter nye før de er ferdige med det gamle, det funker for mange det.

Hadde jeg begynt å date en som nettopp var ute av et forhold hadde det ikke vært noe problem så lenge jeg visste at han var ferdig med det forrige.

Tror ikke det går på tid, det kommer an på hvordan man føler det i forhold til det som er over, tror jeg. Og jeg tror heller ikke det har noen med å være følelsesløs å gjøre. Det er jo så mye som spiller inn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Antar du er ganske ung siden barnet ditt er såpass lite?

Det er bare bra med en rebound! Det får deg videre, og det er sikkert ikke den store nye kjærligheten du treffer sånn med en gang men han kan få deg videre fra din eks. Og du kan kanskje også finne ut hva du virkelig ønsker i neste partner.

Anonym poster: 670dbb3359a5c7bb9b43151e4c83f60b

AnonymBruker
Skrevet

Ung? Jeg er 30 år og gravid med min første, er mange som ikke får unge som 19 år.

Syns og at du bare skal gå videre :) Du har bare ett liv og lev det! Husk selvsagt å tenke på barnet men det trur jeg at du gjør. Lykke til! :)

Anonym poster: a692596ae59352e5961b4827cc38f14c

AnonymBruker
Skrevet

Antar du er ganske ung siden barnet ditt er såpass lite?

Snittalder for førstegangsfødende er vel 27 år, 30 år i Oslo. Rar antagelse.

Anonym poster: 88e566b4ee749253305b3d1dac378866

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er ung? Jeg vil påstå at om TS er uner 40 er hun fortsatt relativt ung når det kommer til å finne seg ny partner?

Anonym poster: ddc8ba4f6c31a21ff497355a5fcde0c0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...