AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #21 Del Skrevet 27. april 2013 Jeg vil også anbefale å få flere meglere til å komme på besøk i leiligheten og snakke litt med dem om hva slags strategi de ville brukt for salg av leiligheten. Vi hadde 3-4 stk innom hos oss før vi solgte vår leilighet på Torshov/Sagene. Vi valgte ut fra pris, utforming av prospektet (det må være tiltalende syns jeg!), hvor kjent de var i området/hva slags resultater de hadde å vise til i området og kjemi med megler/genrelt inntrykk av megleren.. Det syns vi var veldig nyttig, men referanser og erfaringer fra venner og bekjente var også viktig for avgjørelsen! Vi endte opp med Pøhner fra Nordvik og vi ble veldig fornøyd med salgssummen! Men det var ikke den mest personlige oppfølgingen, han har mange jern i ilden! Men han har en egen assistent (Jostein?..) som man har mye korrespondanse med så alt i alt var det en god erfaring! Vi tar nok samme runden neste gang vi skal selge og sjekker ut flere meglere før vi velger.. Lykke til! Anonym poster: d4552a87e9c47a4595c4b87c9452cd16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Awa Skrevet 27. april 2013 #22 Del Skrevet 27. april 2013 Krogsveen avd Sagene/Torshov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #23 Del Skrevet 28. april 2013 Morten Melsom på iHus Torshov er en veldig seriøs og grei megler som både jeg og flere venner har brukt. Alle har vært fornøyd, både med pris man har fått og prisen man har betalt megler (mange andre firmaer har så mange skjulte kostnader at det ender opp med å bli mye dyrere enn man trodde). Anonym poster: 6a96fd203fe6f983bcc70a1104fcd897 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå