Petalouda Skrevet 13. april 2013 #21 Skrevet 13. april 2013 Skal mannen bli fratatt ønske om hvitt kirkebryllup fordi damen har vert igjennom det før? Han må da få lov til å være med på å bestemme han og. Her ligger noe av poenget for meg også. Skal ikke kjæresten min få oppleve det store romantiske kirkebryllup han - og hans familie - har drømt om at vi skal ha i over tyve år, bare fordi jeg har stolt på en mann tidligere som ikke holdt sitt løfte? Hvorfor er sted og tekstiler så viktig i forhold til antall ganger man gifter seg, mens folk som overhodet ikke har noe religiøst forhold til det kan gifte seg i en hvilken kirke som helst bare fordi det er koooselig ?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #22 Skrevet 13. april 2013 - og hvorfor er det andre enn du selv som sitter på sannhetsrettighetene til ditt liv .. ? Svært sjeldent folk ser seg selv med rette øyne, det er mye livsløgn ute og går.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #23 Skrevet 13. april 2013 Hva ønsker mannen din? Jeg tenker at det er han som skal få bestemme hva dere gjør. Og om du er redd for hvit kjole, bruk en med fargede detaljer. Om jeg gifter meg med han jeg bor med nå er det nok det jeg kommer til å gjøre. Anonym poster: 2ceb5c34c86725c2fcad2c295c071f69
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #24 Skrevet 13. april 2013 Hvis fyren har drømt om kirkebryllup, så lurer jeg litt på ham, for det er ikke noe fyrer går og drømmer om. Bryllup er en kjerringting.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2013 #25 Skrevet 13. april 2013 Jeg giftet meg i fjor med en mann som har vært gift før. Da var det jeg som følte at vi måtte tone det ned mest mulig, og det tror jeg han også mente, selv om han aldri har innrømt det. Jeg følte at jeg måtte legge bånd på meg fra A til Å i forberedelsene og pynte meg minst mulig, og selve dagen ble da også en vond opplevelse. Jeg har ingen følelse av å ha vært brud, ingen følelse av å ha vært spesiell for mannen min. Og bryllupsnatten, ja, den tilbrakte vi hjemme hos oss selv. Han satt foran PC-en og glodde, jeg lå på soverommet og gråt. Det jeg vil si, er, hvis det føles riktig for deg å ha stort bryllup, så gjør du det. Ikke la ditt første bryllup og ekteskap sette premissene for det neste. Vis mannen din at du synes deres kjærlighet er verdt å feire på alle måter. Anonym poster: dd56fb2063e541d71cef02847e232144
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #26 Skrevet 13. april 2013 Jeg giftet meg i fjor med en mann som har vært gift før. Da var det jeg som følte at vi måtte tone det ned mest mulig, og det tror jeg han også mente, selv om han aldri har innrømt det. Jeg følte at jeg måtte legge bånd på meg fra A til Å i forberedelsene og pynte meg minst mulig, og selve dagen ble da også en vond opplevelse. Jeg har ingen følelse av å ha vært brud, ingen følelse av å ha vært spesiell for mannen min. Og bryllupsnatten, ja, den tilbrakte vi hjemme hos oss selv. Han satt foran PC-en og glodde, jeg lå på soverommet og gråt. Det jeg vil si, er, hvis det føles riktig for deg å ha stort bryllup, så gjør du det. Ikke la ditt første bryllup og ekteskap sette premissene for det neste. Vis mannen din at du synes deres kjærlighet er verdt å feire på alle måter. Anonym poster: dd56fb2063e541d71cef02847e232144 Så var det der med å fokusere på forholdet i stedet for bryllupet da. Dere to skulle nok ikke vært gift i det hele tatt i første omgang og hvis du grein fordi du ikke fikk deg et pangbryllup så er du litt overfølsom. Dog synes jeg han kunne funnet på noe for å få deg til å føle deg spesiel selv om han har vært gift før.
Gjest navnelapp Skrevet 13. april 2013 #27 Skrevet 13. april 2013 Hvis fyren har drømt om kirkebryllup, så lurer jeg litt på ham, for det er ikke noe fyrer går og drømmer om. Bryllup er en kjerringting. Du fornektar deg ikkje, solstråle. 2
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2013 #28 Skrevet 13. april 2013 Du fornektar deg ikkje, solstråle. Ja, ikke sant.
Petalouda Skrevet 14. april 2013 #29 Skrevet 14. april 2013 Jeg giftet meg i fjor med en mann som har vært gift før. Da var det jeg som følte at vi måtte tone det ned mest mulig, og det tror jeg han også mente, selv om han aldri har innrømt det. Jeg følte at jeg måtte legge bånd på meg fra A til Å i forberedelsene og pynte meg minst mulig, og selve dagen ble da også en vond opplevelse. Jeg har ingen følelse av å ha vært brud, ingen følelse av å ha vært spesiell for mannen min. Og bryllupsnatten, ja, den tilbrakte vi hjemme hos oss selv. Han satt foran PC-en og glodde, jeg lå på soverommet og gråt. Det jeg vil si, er, hvis det føles riktig for deg å ha stort bryllup, så gjør du det. Ikke la ditt første bryllup og ekteskap sette premissene for det neste. Vis mannen din at du synes deres kjærlighet er verdt å feire på alle måter. Anonym poster: dd56fb2063e541d71cef02847e232144 Så innmari trist å høre!! Det er superviktig at man velger utifra hva man vil selv, og ikke hva man tror alle andre vil og syns man skal gjøre. Det er absolutt ingen som har noe med hva man ikler seg. Når Lady Gaga kan bruke kjøttkjole og baconsko, da kan du og jeg og alle andre bruder bruke hvit kjole hvis vi vil 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå