Siam Skrevet 30. mars 2004 #1 Del Skrevet 30. mars 2004 Kjæresten min har bursdag snart og han er veldig glad i indisk. Tenkte jeg skulle overraske han med en tur ut. Det er så lenge siden vi har vært ute og spist indisk, så jeg lurer; hvilken indisk restaurant i Oslo synes du er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 30. mars 2004 #2 Del Skrevet 30. mars 2004 Zaika borte ved Konserthuset er etter min mening den beste nå for tida, etter at kokken på Agra sluttet. Da mener jeg ikke bare mat, men også miljø, priser, og service. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 30. mars 2004 #3 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg er veldig glad i indisk og har vært på en del forskjellige restuaranter. Min absolutte favoritt er Gandhi. Maten er nydelig og servicen er meget bra. Jeg er der og spiser ofte. Den ligger i majorstuvn rett med fra kirkeveien i kjelleren på et litt anonymt sett. Anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 30. mars 2004 #4 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg er veldig glad i indisk og har vært på en del forskjellige restuaranter. Min absolutte favoritt er Gandhi. Maten er nydelig og servicen er meget bra. Jeg er der og spiser ofte. Den ligger i majorstuvn rett med fra kirkeveien i kjelleren på et litt anonymt sett. Anbefales på det varmeste. Har vært på Gandhi, jeg opplevde den litt bob-bob....men mulig jeg var uheldig den dagen. Etter Zaika, vil jeg hevde at Mr India nede ved Oslo Børs, er en god nr 2. Det som er litt interessant, ellers, er at gamle gode Bombay ved Egertorget har flyttet opp av kjelleren, og inn i nye flotte lokaler i 2 etg i nabogården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. mars 2004 #5 Del Skrevet 30. mars 2004 Village Tandoori i Bygdøy Allè. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. mars 2004 #6 Del Skrevet 30. mars 2004 Min absolutte favoritt er Agra på Aker Brygge. Koselig restaurant, god plass mellom bordene, maten er nydelig og servicen perfekt. Spiste der senest forrige uke, like bra som alltid. Mother India i Pilestredet har også veldig god mat, men det som trekker mest ned er at det er altfor trangt. Det innbyr ikke til særlig lange, spennende samtaler rundt bordet, veldig ubehagelig rett og slett. Vi har også opplevd mye tull med bestillinger, men de har alltid beklaget og gitt oss gratis dessert e.l. etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 30. mars 2004 #7 Del Skrevet 30. mars 2004 Zaika borte ved Konserthuset er etter min mening den beste nå for tida, etter at kokken på Agra sluttet. Da mener jeg ikke bare mat, men også miljø, priser, og service. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 30. mars 2004 #8 Del Skrevet 30. mars 2004 Mother India i Pilestredet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 30. mars 2004 #9 Del Skrevet 30. mars 2004 Rehmans på Grünerløkka er min favoritt for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 30. mars 2004 #10 Del Skrevet 30. mars 2004 Definitivt Mother India. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 30. mars 2004 #11 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg er så lettinspirert iblant... har ringt Village Tandoori og bestilt en tikka masala! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 30. mars 2004 #12 Del Skrevet 30. mars 2004 Mother India - heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 31. mars 2004 #13 Del Skrevet 31. mars 2004 Mother India ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. april 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 2. april 2004 Da har jeg bestilt bord på Mother India! Gleder meg.........!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. april 2004 #15 Del Skrevet 2. april 2004 Da har jeg bestilt bord på Mother India! Gleder meg.........!!!!!!!! Nammenam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #16 Del Skrevet 2. april 2004 Fatter ikke at folk nøyer seg med Mother India, når byen kan by på drøssevis av indiske restauranter, som går mange ganger utenpå M.I. Har vært der et par ganger. Sure servitører, lang ventetid, elendig ventilasjon(det lukter indisk mat av klærne i flere dager etterpå), og ...trangt!! Mother India: Aldri mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. april 2004 #17 Del Skrevet 2. april 2004 Synes både kelnere og servicen der er kjempebra, jeg! At det er lite og litt trangt gjør det bare enda mer intimt og koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 5. april 2004 #18 Del Skrevet 5. april 2004 Fatter ikke at folk nøyer seg med Mother India, når byen kan by på drøssevis av indiske restauranter, som går mange ganger utenpå M.I. Har vært der et par ganger. Sure servitører, lang ventetid, elendig ventilasjon(det lukter indisk mat av klærne i flere dager etterpå), og ...trangt!! Mother India: Aldri mer! Kanskje du har noen steder å anbefale da, blant disse drøssevis av gode indiske restauranter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 5. april 2004 #19 Del Skrevet 5. april 2004 Kanskje du har noen steder å anbefale da, blant disse drøssevis av gode indiske restauranter? Jeg er heller ikke spesielt begeistret for Mother India, nettopp av samme grunn som "gjest". De jeg anbefaler, er: Zaika, Mr India, Agra, Bombay, og kanskje til nød Villa Tandoori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. april 2004 #20 Del Skrevet 5. april 2004 Definitivt Mother India. Enig. Ligger ved Bislett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå