AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Heisann. Jeg klarer ikke å gjøre meg klok på hvilke farge klær jeg skal bruke. Jeg har lest flere artikler på internett men folk sier ulikt. Jeg har en kald hudtone, og ser noenlunde slik ut: http://www.blogcdn.com/www.cambio.com/media/2013/01/robert-pattinson-kristen-stewart-break-up-again.jpg Skal jeg bruke kalde farger, eller varme? Jeg synes forøvrig at det var rart hun bruker gull. Kalde hudtone bør alltid bruke sølv? Jeg må vel unngå å bruke neon/sterke farger? Anonym poster: b8d4f43dbb95c7ea869d7ec2d07c1eb1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Ingen? Anonym poster: b8d4f43dbb95c7ea869d7ec2d07c1eb1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Hvilke farger til kalde hudtoner?? Er det ingen som kan slikt? Anonym poster: b8d4f43dbb95c7ea869d7ec2d07c1eb1
Glynis Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 (endret) Det blir for innskrenkende å si at alle med kalde hudtoner skal gå i sølv. Jeg har kald hudtone, varm hårfarge og kler begge deler. Flaskegrønt og kongeblått er fint til hennes farger, synes jeg. Andre blå- og grønntoner også. Sterke farger går fint, hun ser utvasket ut i beige, men beige burde uansett vært forbudt. Rødt var hun også fin i. Selv om jeg ikke liker gult så hun uforskammet fresh ut i den fargen. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal unngå neon, sånn bortsett fra at det kan gjøre vondt i øynene. Endret 11. april 2013 av Glynis
Gjest Nanne70 Skrevet 12. april 2013 #6 Skrevet 12. april 2013 Det er alltid slik man kler noen farger bedre enn andre, og at noen av oss kler kalde fargetoner og noen varme fargetoner. Jeg synes imidlertid ikke at man skal betrakte dette som "regler" - bruk de fargene du liker og føler deg vel i! I følge fargeanalyse er jeg klar og varm, og selv om jeg selv ser at jeg kler klare, varme farger best, så bruker jeg andre farger også. Og jeg bruker både sølv, gull, bronsefarge osv. Hvis du har lys hud, mørkt hår og mørke øyne, dvs. store kontraster i dine naturlige farger, kler du sannsynligvis klare, rene farger best.
challenger Skrevet 12. april 2013 #7 Skrevet 12. april 2013 Ikke bruk svart, da ser du fort blek ut med den hudtonen.
Nalaya Skrevet 12. april 2013 #8 Skrevet 12. april 2013 Hun har varmt hår og ikke spesielt kalde øyne, derfor kan hun bruke gull på øynene f.eks. Når det gjelder å finne ut om man er kald eller varm må man se på helheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå