AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Jeg skal møte han i morgen, så jeg har prøvd å fått tak i han over skype angående hvor vi skal møtes osv, men han har ikke svart (selv om han logget seg på). Han har vært på facebook, men logget av igjen. Og så har han ikke gratulert meg med dagen på telefon heller. Virker egentlig som om at han har glemt det, selv om jeg sikkert har sagt det 1000 ganger de siste ukene, og senest på mandag. Er litt lei meg for at han har glemt det. Ikke har han spurt hva jeg ønsker meg heller. Så skal jeg nevne det, eller hva skal jeg gjøre? Jeg vil jo ikke på en måte si "hei, jeg har bursdag i dag" for jeg føler nesten at han må greie å huske at jeg har bursdag når jeg har sagt det så mange ganger om dere skjønner. Noen som har opplevd dette? Hva har dere gjort? Jeg har selvsagt ikke tenkt å hevne meg på noen måte, for jeg er jo ikke sur på han på den måten, bare litt trist. Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc
Chien Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Hvis han ikke sier noe i dag, kan du nevne det i morgen. Hvis han spør f.eks. om hva du gjorde i går, kan du f.eks. si: "koste meg alene på bursdagen min" eller noe slikt. 2
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Jeg hadde ikke sagt noe. Kan hende han har en overraskelse til deg i morgen? Min svigermor gratulerte ikke min mann når han hadde bursdag nå nylig. Jeg synes det er verre.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Hvis han ikke sier noe i dag, kan du nevne det i morgen. Hvis han spør f.eks. om hva du gjorde i går, kan du f.eks. si: "koste meg alene på bursdagen min" eller noe slikt. ja.. det kan jeg jo gjøre. Jeg hadde ikke sagt noe. Kan hende han har en overraskelse til deg i morgen? Min svigermor gratulerte ikke min mann når han hadde bursdag nå nylig. Jeg synes det er verre. Ja, det kan hende, men det er så rart at han ikke engang har spurt hva jeg ønsker meg, som om at han ikke har tenkt å gi meg noen gave nesten. Og jeg er jo litt trist fordi at alle andre har husket på at jeg har bursdag utenom den personen som betyr mest for meg og som er min beste venn. Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc
Gjest Sunheart Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Mannfolk altså!!! Ikke alle da.. Har aldri opplevd at en mann har glemt bursdagen min. Håper han har en overraskelse på lur 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Mannfolk altså!!! Ikke alle da.. Har aldri opplevd at en mann har glemt bursdagen min. Håper han har en overraskelse på lur Det håper jeg og. Og nå logget han av skype igjen også uten å svare meg der heller. Han har sett at jeg har prøvd å fått kontakt med han (sendte han melding på facebook i går kveld angående det jeg skal til legen for og det så han for en time siden) så er egentlig utrolig rart at han ikke har svart, men han er sikkert opptatt med noe. -TS Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc
Gjest Oblivion Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 (endret) Om du har sagt det til ham "1000" ganger de siste ukene, og sist nå på mandag, så har han nok ikke glemt det. Jeg tipper han lager en skikkelig fin bursdag for deg, kanskje en koselig middag for dere to -men hadde jeg vært han, så hadde jeg nok vært lei hele opplegget for lenge siden. Greit nok at du har bursdag, og at du gjør kjæresten din oppmerksom på det -men å si fra "1000" ganger i løpet av et par uker hadde blitt oppfattet som slitsom masing fra min side. Om han er kul når dagen kommer vil jo vise seg, og det håper jeg jo for deres skyld -men kanskje feiringen hadde blir mer overraskende og hyggelig når den ikke er "presset" på? Endret 11. april 2013 av Oblivion
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Om du har sagt det til ham "1000" ganger de siste ukene, og sist nå på mandag, så har han nok ikke glemt det. Jeg tipper han lager en skikkelig fin bursdag for deg, kanskje en koselig middag for dere to -men hadde jeg vært han, så hadde jeg nok vært lei hele opplegget for lenge siden. Greit nok at du har bursdag, og at du gjør kjæresten din oppmerksom på det -men å si fra "1000" ganger i løpet av et par uker hadde blitt oppfattet som slitsom masing fra min side. Om han er kul når dagen kommer vil jo vise seg, og det håper jeg jo for deres skyld -men kanskje feiringen hadde blir mer overraskende og hyggelig når den ikke er "presset" på? Ser jeg har skrevet det på en måte som er lett å misforstå, men jeg har ikke minnet han på det på den måten om du skjønner. Har bare fortalt om noen fine gaver jeg fikk forrige helg og sånn, slik at jeg har ikke presset på på sånn måte. -TS Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc
Britt Banditt Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Hvordan var han forrige bursdag da (hvis dere har vært sammen så lenge)?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Hvordan var han forrige bursdag da (hvis dere har vært sammen så lenge)? Vi har ikke vært sammen i ett år, så jeg vet ikke hvordan han er med sånt. Vet at han er litt dårlig til å huske ting da, men jeg synes det er dårlig av han nå at jeg ikke får tak i han når og hvor jeg skal treffe han i morgen. Men jeg tror nok jeg ikke hadde brydd meg så mye om det om det ikke hadde vært for det som har skjedd før. At han avlyser ting i siste liten og ikke vil treffes hele tiden og sånt fordi han sier han er sliten. Har vel med at jeg er egentlig veldig lei meg for det som har skjedd før, at jeg hadde blitt glad om han for en gangs skyld greide å gjøre noe rett. Jeg vet ikke om han gjør det med meningen eller ikke (tror han ikke gjør det med meningen egentlig) og at han kanskje bare er sånn at han er litt dårlig på sånt. Men om jeg ikke får tak i han i kveld slik at jeg ikke vet om vi skal treffes i morgen eller ikke, så kommer jeg til å vurdere å gjøre det slutt, for sånn kan jeg ikke leve. Litt må han greie å gjøre også. Men utenom dette så er han den mest fantastiske mannen på jord, bare at jeg må finne ut om det er noe jeg kan leve med eller ikke. Unnskyld, men jeg er bare veldig lei meg nå. Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 Ser at det innlegget over ble veldig rotete, men jeg har så mange følelser på en gang akkurat nå. Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc 1
kokkosmamma Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 han ser vel på facebook at du har bursdag? gratulerer med dagen
Gjest Eurodice Skrevet 11. april 2013 #13 Skrevet 11. april 2013 Jeg skal møte han i morgen, så jeg har prøvd å fått tak i han over skype angående hvor vi skal møtes osv, men han har ikke svart (selv om han logget seg på). Han har vært på facebook, men logget av igjen. Og så har han ikke gratulert meg med dagen på telefon heller. Virker egentlig som om at han har glemt det, selv om jeg sikkert har sagt det 1000 ganger de siste ukene, og senest på mandag. Er litt lei meg for at han har glemt det. Ikke har han spurt hva jeg ønsker meg heller. Så skal jeg nevne det, eller hva skal jeg gjøre? Jeg vil jo ikke på en måte si "hei, jeg har bursdag i dag" for jeg føler nesten at han må greie å huske at jeg har bursdag når jeg har sagt det så mange ganger om dere skjønner. Noen som har opplevd dette? Hva har dere gjort? Jeg har selvsagt ikke tenkt å hevne meg på noen måte, for jeg er jo ikke sur på han på den måten, bare litt trist. Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc Han er vel blitt lei av gnålet ditt, da. Det hadde jeg blitt om en person hadde messet om noe sånt i flere uker. 4
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #14 Skrevet 11. april 2013 Han er vel blitt lei av gnålet ditt, da. Det hadde jeg blitt om en person hadde messet om noe sånt i flere uker. Så frekt. Anonym poster: 4785a1f2a2ab7d4f8fc11d481049aa6e 24
Gjest Annika Skrevet 11. april 2013 #15 Skrevet 11. april 2013 Personlig forstår jeg meg virkelig ikke på folk som synes sin egen bursdag er så viktig at de nevner den flere ganger i uka før selve dagen kommer. Det er faktisk _bare_ en bursdag. Tipper han husker den, er antageligvis bare såpass lei av pratet.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. april 2013 #16 Skrevet 11. april 2013 *snip* Unnskyld, men jeg er bare veldig lei meg nå. Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc Og... gratulerer så mye med dagen, vennen Kake ? 16
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #17 Skrevet 11. april 2013 Han er vel blitt lei av gnålet ditt, da. Det hadde jeg blitt om en person hadde messet om noe sånt i flere uker. Personlig forstår jeg meg virkelig ikke på folk som synes sin egen bursdag er så viktig at de nevner den flere ganger i uka før selve dagen kommer. Det er faktisk _bare_ en bursdag. Tipper han husker den, er antageligvis bare såpass lei av pratet. Se hva jeg har skrevet tidligere i tråden: Ser jeg har skrevet det på en måte som er lett å misforstå, men jeg har ikke minnet han på det på den måten om du skjønner. Har bare fortalt om noen fine gaver jeg fikk forrige helg og sånn, slik at jeg har ikke presset på på sånn måte. -TS Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc
kokkosmamma Skrevet 11. april 2013 #18 Skrevet 11. april 2013 skjønner godt ts. når man har bursdag så er det jo sånn at man skal hylles og dagen bare er din.. det er jo litt hyggelig.. ikke gaver som betyr noe men det og bli husket på... 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #19 Skrevet 11. april 2013 For mange år siden spurte daværende kjæreste hva jeg ønsket meg til 18årsdagen. "Hm.. Ingenting.. Ønsker meg ikke noe spesielt.." svarte jeg. Dermed fikk jeg.. Ingenting. Jeg ble ganske overraska. Kommer man ikke med ønsker, pleier da folk å finne på noe av seg selv. Men ikke han nei. Han tok det meste veldig bokstavelig. Ikke ble han med på bursdagsfesten noen venner hadde ordna for meg heller. Han virka lite dedikert, så det ble ikke oss to særlig lenge. Noen gutter er vel bare fjerne og sløve... Men tror du ikke at typen din har en overraskelse på gang da? Hvordan forholder han seg til egen bursdag? Jo mer oppmerksomhet han vier den, jo mer vier han sikkert også andres. Anonym poster: bbffe8c419124f47eebec063430a6c14
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #20 Skrevet 11. april 2013 han ser vel på facebook at du har bursdag? gratulerer med dagen Og... gratulerer så mye med dagen, vennen Kake ? Tusen takk dere skjønner godt ts. når man har bursdag så er det jo sånn at man skal hylles og dagen bare er din.. det er jo litt hyggelig.. ikke gaver som betyr noe men det og bli husket på... Ja, men jeg tror egentlig ikke at det hadde gjort så mye om han hadde glemt det, men jeg får jo ikke tak i han i det hele tatt. Tror jeg skal sende han en tekstmelding og spørre om det er noe som har skjedd osv. -TS Anonym poster: ab0f3a6f9b46c44e5a6b786752a365bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå