Gå til innhold

Fikk en dramatisk melding på tlf - feilsendt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk i dag en melding fra min sønns lærer. Som helt tydelig er feilsendt. Det stod: "Du kan ta med deg den fitta til helvete, bare hold deg unna meg! Den lille snobben din tilfredsstiller ikke ei kråke engang. Postla forresten leketøyene dine til adressen hennes i går. Måtte du brenner i helvete!!" Fikk denne halv fire i dag, og har ikke hørt noe mer etter det. Vet ikke hvordan jeg skal gripe dette an? Har ikke svart, håper egentlig at hun ikke vet at hun har feilsendt. Jeg står nok først på telefonlista... Hva ville du gjort? :-/

Anonym poster: ad23b49524a8b5c97f0cfaf63695d432

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Latt være å svare. Hun fant nok fort ut av at den var feilsendt.. La det gå...for hun har det tydeligvis vondt nå.

Anonym poster: 625bff81214876030e50ea939603b21b

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Lærere er mennesker de også, med følelser, og tanker, og meninger, og opplevelser, osv.

Det er ikke verre enn at sms'en er feilsendt, beste du kan gjøre er å gå videre og ikke nevne det før hun eventuellt gjør det. Hun er nok flau som faen der hun sitter.

Anonym poster: de5aecb5bf27a5f8a52f0ed01ea85741

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hva er poenget med å gjengi ordrett meldingen her?

Anonym poster: e79c7e938af87335889c07a90bcd11f2

• Liker 32
Skrevet

Høres ut som om hun er veldig skuffet over kjæresten Nå eksen! :)

Hadde nok ikke brydd meg så mye om det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Heh... :sjokkert:

Anonym poster: 7b5f5812226b59fe82a8a12a28e97365

Skrevet (endret)

Jeg hadde latt som om det aldri hadde skjedd. Hvis ikke blir det raskt kleint på neste kontaktmøte... Hvis lærerinna + kjæresten er i en alvorlig krangel, avhenger utfallet uansett ikke av hvorvidt den ène SMS'n kom frem eller ikke.

Edit: forandret et ord.

Endret av Uglen
Skrevet

Det spørs hvor god kontakt jeg hadde hatt med læreren. Om den hadde vært veldig god, hadde jeg kanskje skrivd noen trøstende ord. Hadde i så fall tenkt veldig lenge på hva jeg skulle skrivd for å få henne minst mulig flau. Kanskje jeg bare hadde droppet det forresten.

• Liker 3
Skrevet

Ikke si et ord, men mindre hun sender en ny sms, eller tar det opp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville skrevet "Tror du har sendt til feil person"

Anonym poster: 3c3e9ee6fe5c3c2e974f9fee29dd55d3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja, tror jeg lar være å skrive. Tenkte først at jeg skulle svare noe som gjorde at hun ikke skulle føle det så pinlig, men ser jo at det er håpløst å finne noe smart å svare.... kommer ikke til å svare. Takk for alle råd!

• Liker 4
Skrevet

Etter å ha tenkt meg litt om, ville jeg kanskje skrevet tilbake noe sånt som "Du har visst sendt feil. Ville bare si at dette kan bli mellom oss. Håper det går bra..."

Da vet hun hvor hun har deg, og kan legge det litt bort.

Nesten helt enig i dette.. bortsett fra at jeg ville ha skrevet at dette BLIR mellom oss.. ;-)

• Liker 19
Skrevet

Enig med Bølle. Viser omtanke, uten å legge opp til at hun trenger å forklare noe.

• Liker 2
Skrevet

Slett meldingen, og ikke nevn et ord om at du har fått den. Blir bare flaut for henne.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville sendt noe sånt som Bølle skrev. Rett å slett fordi jeg selv hadde satt pris på å få den meldingen. Tenk selv om det var du som sendte meldingen feil og var klar over at en annen person gikk rundt å visste om den, da ville jeg gjerne fått bekreftet at det bare ble mellom oss.

• Liker 8
Skrevet

Enig med Bølle. Det verste må jo være å tenke på at nå vet kanskje hele "verden" det som ble sendt.

AnonymBruker
Skrevet

TS her igjen. En slik melding virket jo smart. Jeg hadde nok også satt pris på en slik melding. Takk for tips!!

• Liker 2
Skrevet

Hvis lærern til mitt barn virket så ustabil at hun sendte en melding med slikt innhold til folk, attpåtil feilsendt til meg som forelder, vel ta tror jeg at jeg hadde kontaktet skolens ledelse. Den ordbruken vitner ikke om at hun er helt stødig akkurat. Og slike lærere vil ikke jeg ha til å undervise mitt barn. Når man skyter ut slikt krutt er det noe galt en plass. Og når man ikke tar seg tid til å sende den rett... Vel, jeg ville nok gått videre med det.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...