Gå til innhold

Han er så tafatt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr én gang, men vi har ikke vært på det jeg vil definere som en date enda.Vi kysset kort, utvekslet nummer og dro hjem hver til sitt. Problemet mitt kommer her: Jeg må ta absolutt alt initiativet. Jeg har sendte melding først (som egentlig er i mot alt det jeg står for, haha), og jeg har lagt han til på facebook, der han har godkjent. Det skal sies at i meldingene virker han veldig interessert, og han skriver at han gjerne vil møte meg, og at vi må finne et tidspunkt... men det er det lengste vi har kommet... han klarer jo ikke å få ut fingern...

Ja, jeg er en utålmodig sjel, og vil gjerne vite om dere syns jeg burde vente eller om dette "prosjektet" er like tafatt som fyren virker for meg? :)

Anonym poster: 6644d307dd03928d32e15b759f411dc6

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg tror kanskje ikke han er så intressert i deg, siden han ikke tar så mye kontakt. Finn en fyr som faktisk er intressert!

Jeg tror også at hvis du opplever fyren som tafatt etter første date, vil du definitivt gå på veggen når det evt hadde blitt seriøst. Folk som ikke får ut fingern er irriterende. Hva når dere skal begynne å tenke på samboerskap, barn, ekteskap, kjøp av hus? Han kommer til å sitte der som en dust og la deg ta alle avgjørelsene.

Ikke liv laga, med andre ord?

• Liker 1
Skrevet

Dere har bare møtt hverandre én gang... litt tidlig å tenke på hvordan han er som ektemann og far, vel?

Jeg tenker nok litt sånn som Kevlar over her, men det kan jo også bare være at han er sjenert og usikker. Man sier jo som oftest at menn som ikke tar kontakt ikke er interessert nok, men hva med kvinner? Hvis ikke de tar kontakt så er de ikke nok interesserte?

Spør om et spesifikt tidspunkt og bli litt kjent først før du avskriver han?

• Liker 1
Skrevet

kanskje du bare skal stoppe å kontakte han, la det gå litt tid til han skjønner at han må ta intiativ om han vil møte deg. Om han ikke tar kontakt da er han jo ikke tilstrekkelig interessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en fyr én gang, men vi har ikke vært på det jeg vil definere som en date enda.Vi kysset kort, utvekslet nummer og dro hjem hver til sitt. Problemet mitt kommer her: Jeg må ta absolutt alt initiativet. Jeg har sendte melding først (som egentlig er i mot alt det jeg står for, haha), og jeg har lagt han til på facebook, der han har godkjent. Det skal sies at i meldingene virker han veldig interessert, og han skriver at han gjerne vil møte meg, og at vi må finne et tidspunkt... men det er det lengste vi har kommet... han klarer jo ikke å få ut fingern...

Ja, jeg er en utålmodig sjel, og vil gjerne vite om dere syns jeg burde vente eller om dette "prosjektet" er like tafatt som fyren virker for meg? :)

Virker ikke som om du er så flink til å ta initiativ selv heller.

Hva er galt med at damene tar initiativ forresten? Mener du at dere bare skal lene dere tilbake og la mannen gjøre all jobben?

Anonym poster: ef86c6575641f139e81e48a57df765a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som om du er så flink til å ta initiativ selv heller.

Hva er galt med at damene tar initiativ forresten? Mener du at dere bare skal lene dere tilbake og la mannen gjøre all jobben?

Nei, det mener jeg ikke. Men hadde satt pris på at han viser litt mer interesse enn bare å fortelle meg om hvor mye han har lyst på møte meg...

AnonymBruker
Skrevet

En annen tråd her på forumet er laget av en fyr som lurer på hva som må til for at han skal slutte å være venne-venn med en masse damer og heller bli pule-venn med noen av de. Der får han rådet at siden han ønsker noe mer må han også være den som tar initiativet til noe mer.

Merkelig at TS ikke får det samme rådet i denne tråden. Ikke mange feminister på dette forumet tydeligvis.

Anonym poster: 94b568d7ffd2a8f8281bff0360855ca3

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dere har bare møtt hverandre én gang... litt tidlig å tenke på hvordan han er som ektemann og far, vel?

Det er jeg enig i! Men det er også smart å luke ut irriterende folk tidlig i prosessen. Hvis det irriterer henne etter kun 1 date, vil det virkelig irritere henne i fremtiden, og er det da verdt å satse på ham?

Grunnen til at jeg kanskje legger litt mer i tafattheten enn jeg burde er at jeg har personlig erfaring med sånne tafatte menn. Jeg har selv holdt på med en fyr som var sånn. Han likte meg ekstremt godt, men han tok aldri initiativ til ting. Han var aldri spontan. Han gadd aldri velge film. Han foreslo aldri at vi skulle reise på biltur/miniferie/piknik. Om jeg spurte "skal vi ha X eller Y til middag?" så svarte han "du bestemmer". Jeg ble sprø!

Skrevet

Enig med deg i at tafatte menn er utrolig irriterende. Been there, done that jeg også ... og jeg ble sakte, men sikkert sprø jeg også... så jeg ser den.

Men, etter bare ett møte er det nok litt tidlig å si noe om personligheten. Kan hende han er usikker og sjenert, kan hende han er tafatt, kan hende han ikke er interessert nok... det er sånn som tiden vil vise. I mellomtiden er det vel greit at TS tar kontakt da... spør om å møtes... og se det an derifra...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig med deg i at tafatte menn er utrolig irriterende. Been there, done that jeg også ... og jeg ble sakte, men sikkert sprø jeg også... så jeg ser den.

Men, etter bare ett møte er det nok litt tidlig å si noe om personligheten. Kan hende han er usikker og sjenert, kan hende han er tafatt, kan hende han ikke er interessert nok... det er sånn som tiden vil vise. I mellomtiden er det vel greit at TS tar kontakt da... spør om å møtes... og se det an derifra...

Takk for gode råd! :)

AnonymBruker
Skrevet

Han var aldri spontan. Han gadd aldri velge film. Han foreslo aldri at vi skulle reise på biltur/miniferie/piknik. Om jeg spurte "skal vi ha X eller Y til middag?" så svarte han "du bestemmer". Jeg ble sprø!

Ikke rart det er mange sprø menn.

AnonymBruker
Skrevet

Tafatte damer er også irriterende. Må vente i evigheter før de inviterer til date. Tar også ofte lang tid før de tør å ta initiativ til første kyss.

Jeg blir sprø!

Skrevet

Ja, tafatte mennesker i det hele tatt er irriterende...

Tafatte damer er også irriterende. Må vente i evigheter før de inviterer til date. Tar også ofte lang tid før de tør å ta initiativ til første kyss.

Jeg blir sprø!

Jeg er heldigvis ferdig med å være sprø...

Enig med deg i at tafatte mennesker generelt er irriterende...

AnonymBruker
Skrevet

Ny melding på facebook er sendt... vi får bare vente i spenning å se om han svarer eller ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...