Gå til innhold

Jeg er så usikker og lei meg. Hele tiden.

Anbefalte innlegg

Gjest anonym
Skrevet

Jeg er damaged gods. Jeg har verdens beste kjæreste. Han er der for meg alltid, han elsker meg, han kunne aldri vært utro. Jeg har hatt to kjærester før. Begge de var utro mot meg. De var drittsekker. Min nye type er ikke drittsekk. Vi har vært sammen i litt over et år nå, men jeg har fortsatt problemer med å stole på han. Jeg er så redd for at han skal bytte meg ut, være utro, bli lei av meg, rett og slett bare ikke vil ha meg lenger. At han skal være slik som de andre. Han vet ikke at jeg ikke stoler på han, eller at jeg er sjalu, for jeg er flink til å skjule det. Men det river meg innvendig. Noen ganger har jeg heller lyst å være uten han, bare fordi jeg er så redd for å miste han. Jeg er ødelagt. Drittgutter. :( Jeg vil jo ikke ødelegge det eneste gode jeg har.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:hug:

Det er helt vanlig å føle det som du gjør etter det du har vært igjennom :) Så snill kjæresten din er som forstår det.

Kanskje du skal snakke med en psykolog, og få bearbeidet disse tingene litt? Enn så fin kjæresten din er i forhold til dette, så vil dere få det bedre om du klarer å jobbe deg gjennom det. Så kan han bare få være kjæreste igjen, når psykologen tar rollen for å hjelpe deg :)

Anonym poster: 5435d384550cfc37d4d5aedd2c1caba0

Skrevet

Merkelig at ikke kjærestepar klarer å prate i sammen. Blir problemer etterhvert da.

AnonymBruker
Skrevet

Heldig du er som har funnet deg en bra kjæreste :) Gikk du bevisst etter en annen type mann enn eksene dine, eller var det tilfeldig?

Anonym poster: 8422925e059a7a023469aa17eca3407c

Gjest anonym
Skrevet

TS her. Vi prater fint sammen, det er ikke det som er problemet. Han vet jo at jeg har vanskeligheter for å stole på han og blir fort redd, han vet alt. Jeg kan snakke med han om alt. Han vet bare ikke det er så gale som det er, at jeg virkelig virkelig får en ekkel følelse bare han nevner en annen jente, eller rett og slett bare jeg tenker over det. Eller ellers, det bare er så tungt! :(

Jeg gikk ikke inn for det, jeg fallt rett og slett bare som en flue for han :) Han er sykt tolmodig, vi brukte lang tid før vi ble sammen, og gikk sakte frem fordi han visste hvor mye jeg trengte å være sikker på han før jeg innledet et forhold.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk ikke inn for det, jeg fallt rett og slett bare som en flue for han :)

Allerede der har du grunn til å være mer trygg på deg selv! :) Instinktet ditt ledet deg til riktig mann. Kroppen din har kontroll og du er ute av noe som kunne ha blitt et mønster (utro menn).

Hvis jeg hadde hatt en kjæreste som din - og jeg er også damaged goods -, hadde jeg fokusert på å finne ro inni meg selv. Kjenne at uansett hva som skjer i fremtiden, så takler jeg det. Tenkt at ingen har garantier for fremtiden, og alt man kan gjøre er å slappe av i nuet. Visst at hvis han prøver å lure meg så merker jeg det, og kan ta mine forhåndsregler. Tror også det hjelper å ha flere bein å stå på, altså opprettholde et liv utenom han.

Gjest anonym
Skrevet

Allerede der har du grunn til å være mer trygg på deg selv! :) Instinktet ditt ledet deg til riktig mann. Kroppen din har kontroll og du er ute av noe som kunne ha blitt et mønster (utro menn).

Hvis jeg hadde hatt en kjæreste som din - og jeg er også damaged goods -, hadde jeg fokusert på å finne ro inni meg selv. Kjenne at uansett hva som skjer i fremtiden, så takler jeg det. Tenkt at ingen har garantier for fremtiden, og alt man kan gjøre er å slappe av i nuet. Visst at hvis han prøver å lure meg så merker jeg det, og kan ta mine forhåndsregler. Tror også det hjelper å ha flere bein å stå på, altså opprettholde et liv utenom han.

Så søt du er! Takk, det hjalp mye! Jeg skal prøve på det. Jeg har en tedens til å sammenligne han litt med de andre, noe som ikke er bra. Jeg vet jo innerst inne at han er verdens greieste. Men så er den damaged gods greia litt på styr som gjør at man tenker dumme tanker og bare blir livredd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...