Shelly Skrevet 5. juni 2002 #1 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg har prøvd noen flassjampooer men funket ikke. Har dere noen tips??12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juni 2002 #2 Del Skrevet 5. juni 2002 Først må jeg vite hvilken type sjampo du bruker! Hvis du bruker dagligvare-sjampo; Slutt med det! De ødelegger mer enn du tror. Kjøp heller en sjampo hos frisøren som er tilpasset din hårtype. Det er dyrere, men håret og hodebunnen blir SÅ mye bedre!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 5. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juni 2002 Jepps! Dagligvaresjampo.. Så det er der problemet ligger..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 5. juni 2002 #4 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg hadde det samme problemet som deg; litt flass og tørr hodebunn, samt fett hår... Ikke pent Men så kjøpte jeg en Wella SP repair shampo hos frisøren m/hårkur, og de funker som bare rakkern! Har nå hverken flass eller fett hår, det er så mykt og dufter så rent og deilig.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 5. juni 2002 #5 Del Skrevet 5. juni 2002 syns også det gjør stooor forskjell med en god shampo. mange år siden jeg hadde flass, og jeg vet ikke om den shampoen jeg brukte den gangen finnes lenger, men den het ihvertfall crisan og var på blå flaske. til forskjell fra de andre jeg prøvde, virket den, og det særs raskt og effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 6. juni 2002 #6 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg hadde problemmer med tørr hode bunn og prøvde flass sjompoer i alle varianter.... Ingenting fungerte... Så jeg kjøpte meg fuktighets krem for barn (natusan) og smørte inn hele håret og hode bunnen og sov med det en natt og har ikke hatt problemmer med det siden Det er jo verdt et forsøk 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå