AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Ei venninne hadde store problemer med en mann. Han sa så mye rart og hadde ingen sperrer i forhold til løgn og totalt fjerne bortforklaringer og meninger. Da hun fikk nok sa han følgende: "Jeg er 16 år i hodet. Jeg fungerer på et veldig primitivt nivå," Så lurer jeg: Hvordan er det mulig å være fornøyd med seg selv, og samtidig vite at man er 16 år i hodet og primitiv? Dette er en mann som er godt voksen og prøver å fremstå som seriøs og moden. Jeg hadde skjemtes og gått noen runder med meg selv hvis det var meg, men så er ikke jeg mann han, da... For meg får det en bismak av "Ja, jeg stjeler i butikkhyllene, men jeg er bare sånn!" Anonym poster: 022b38d3d5c1f84eaef8b4ce55cb4f80
Supermusa Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Ei venninne hadde store problemer med en mann. Han sa så mye rart og hadde ingen sperrer i forhold til løgn og totalt fjerne bortforklaringer og meninger. Da hun fikk nok sa han følgende: "Jeg er 16 år i hodet. Jeg fungerer på et veldig primitivt nivå," Så lurer jeg: Hvordan er det mulig å være fornøyd med seg selv, og samtidig vite at man er 16 år i hodet og primitiv? Dette er en mann som er godt voksen og prøver å fremstå som seriøs og moden. Jeg hadde skjemtes og gått noen runder med meg selv hvis det var meg, men så er ikke jeg mann han, da... For meg får det en bismak av "Ja, jeg stjeler i butikkhyllene, men jeg er bare sånn!" Anonym poster: 022b38d3d5c1f84eaef8b4ce55cb4f80 Han vet nok ikke bedre. I hans hodet er det sikkert helt greit. Veldig spesielt, da!
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Han vet nok ikke bedre. I hans hodet er det sikkert helt greit. Veldig spesielt, da! Ja, jeg bare kom til å tenke på det da jeg leste en annen tråd. Det har blitt en greie mellom tre venninner nå da, sier ofte "Nå synes jeg du fungerer på et vel primitivt nivå, her!" og sånn Kanskje noen menn synes det er kult å identifisere seg som primitive? Anonym poster: 022b38d3d5c1f84eaef8b4ce55cb4f80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå