Gjest Gjest Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i ett år nå, og vi har det veldig bra sammen og jeg elsker han. Problemet er bare det at jeg til stadighet tenker på eksen min, selvom det er 2 og et halvt år siden det ble slutt. Min nåværende kjæreste er virkelig verdens snilleste, kjekkeste og en jeg bryr meg virkelig mye om. Vi har også et veldig nært forhold. Av en eller annen grunn jeg bare ikke kan forstå så savner jeg eksen så uendelig mye, og har tenkt på han hver dag siden dagen det ble slutt. Noen dager tenker jeg at det aldri hadde fungert, andre ganger tenker jeg at han er alt jeg vil ha selvom jeg vet selv at jeg har det mye bedre med kjæresten enn hva jeg noen gang hadde det med han. Vi har sammen i to år, og kranglet ganske mye. Det var alltid han som likte meg bedre enn jeg likte han. Forholdet sluttet veldig brått uten en eneste forklaring. Det siste han sa til meg var at vi kommer til å bli sammen igjen, bare ikke akkurat nå. Har ikke hatt noe kontakt med han siden det ble slutt. (Truffet han på byen nå og da og da er han hyggelig og vil snakke med meg. Snakk om 3-4 ganger) Når han ikke har drukket har han derimot aldri tatt kontakt. Vi bor i samme by. Det virker som han hater meg utenom dette, men samtidig så føler jeg bare at jeg kan se tristheten i øynene hans.. Føler jeg kan lese han selvom han aldri, aldri ville sagt noe som helst positivt til eller om meg. Jeg føler bare at uansett hva jeg hadde gjort så ville han ikke hatt meg. Uansett om jeg hadde fortalt han hvordan jeg følte. Han er singel og har ikke vært i noe forhold utenom med meg, såvidt jeg vet. Han vet ingenting av hva jeg føler og jeg kunne aldri fått mot til å fortelle han det, fordi jeg vet jeg ville ha blitt avvist. Uansett om han hadde villet hatt meg hadde han avvist meg for å virke kul. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. På en måte så har jeg det bra, på en annen måte vet jeg at hjertet mitt aldri vil bli helt eller 100% tilfreds uten han. Noen som har det lignende eller har noen råd?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Det var alltid han som likte han bedre enn du likte han, skriver du. Hva med å roe ned egoet femten hakk og la han være? Anonym poster: 639275064943fb5422450e7cfe14f280
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Det som er problemet, det går ikke. Angrer så mye på at jeg lot han gå, og innså dessverre det litt for sent.
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 (endret) Er det dramaet med eksen som gjør at du er tiltrukket av han? Hvis du har tenkt å ditche han snille før eller seinere så synes jeg du bør gjøre det nå så han kan få gå videre. Hvis det er eksen du vil ha og du holder din nåværende kjæreste for narr mens du venter på eksen din så synes jeg faktisk du er en drittsekk. Endret 11. april 2013 av .-L-. 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Det som er problemet, det går ikke. Angrer så mye på at jeg lot han gå, og innså dessverre det litt for sent. Du sier det egentlig klart og tydelig her. Du vil ha eksen din tilbake. Da bør du først og fremst gjøre det slutt med den nye kjæresten din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå