AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Inspirert av det Cuckold ofte skriver om sexrelasjonsmarkedet (altså ONS, pulevenner, relasjoner som har med sex å gjøre) så vil jeg spørre KG-erne: hvor attraktiv opplever du at du er (eller var, om du nå er etablert)? Altså ikke hvor attraktiv du er på kjærestemarkedet, men hvor lett du har for å få sex utenfor forhold. Kan du (ihvertfall i teorien) planlegge en kveld på byen og VITE at om du er hypp på et ligg så er det null problem å få til? At du til og med kan velge og vrake? Hadde det vært enkelt for deg å finne en villig pulevenn? Eller krever sex utenfor forhold mye intensiv jobbing og gjerne med noen du ikke synes er så tiltrekkende? Kanskje har du nesten aldri opplevd å få snøret i bånn? Skriv gjerne om du er kvinne eller mann Anonym poster: e19c8397a72d963d939e2ac768ef6170
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 (endret) Em, noen kvelder på byn er tørre, mens andre får man flere telefonnummere. Så hvis jeg går ut 3-4 ganger i uken kan jeg få en god del telefon numre å følge opp på. Noen ganger blir jo det nach og slikt og. Nå er jeg desverre kapret så jeg må være snill. Ellers kommer alle kg damene og gir meg juling. Ut i fra utseende mitt ville nok ikke folk trodd at jeg gjør det bra, men utseende har ikke så mye å si Endret 11. april 2013 av .-L-. 2
Petra75 Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Som L, noen tørre kvelder, mer tilbud andre kvelder. Det blir gjerne fart de kveldene jeg ikke forventer det. 1
Gjest Teemo Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Jeg kan bare glemme å plukke opp damer på byen eller få snøret inn en dame med kun utseendet mitt og flørting. Det skjer bare ikke.
Lykkerusen Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Kvinne 22 år. Stort sett svært attraktiv med opptil flere tilbud hver gang jeg er ute på byen/fester:) Har aldri hatt ONS da, så har ikke akkurat benyttet meg av mulighetene=)
-Artemis Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 (endret) Har aldri hatt sex utenom forhold, men det har aldri vært mangel på tilbud eller interesse da jeg har vært på byen etc. Nå er ikke jeg så glad i å feste, og sitter helst bare å snakker med venner når jeg først er ute, da jeg ikke er interessert i nye bekjentskaper, spesielt ikke nå som jeg har samboer. Men hadde ikke hatt problemer med å få meg noe om det var det jeg ville heller. Ikke for å høres alt for høy ut på meg selv, men jeg har ofte fått høre at jeg er sånn jente som alle legger merke til når kommer inn i rommet. At jeg er sånn mystisk og sexy. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor, for når folk som kjenner snakker om meg blir jeg alltid kalt for "lille Kiva" "mini Kiva", og at jeg er så søt og glad. Er ikke spesielt lav heller, men at jeg liksom virker så liten og uskyldig. Endret 11. april 2013 av Kiva
Gjest Vena Cava Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Nå er ikke jeg den som vi flyr rundt og prater med fremmede menn. Holder meg som regel sammen med vemnene mine, er derfor jeg er ute. Men tidligere hadde jeg ikke noe problem med å få meg noe. Trengte bare stille meg opp ved baren og det gikk sljelden mer enn ti min før det dukket opp noen som ville by meg på noe å drikke med "noe attåt" haha. Og jeg liktr den oppmerksomheten, kan du tenke deg.... Den tid er heldigvis over for min del
Polly Ester Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Jeg er verken fotomodell, slank eller ung, men jeg har ikke noe problemer med oppmerksomhet når jeg er ute på by'n. Mulig det er pga ølbriller, dårlig belysning og store pupper - men hadde glatt fått med meg mannfolk hjem dersom jeg ville det. 1
StellinaX Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Både på byen og ellers er det en del tilbud. Jeg går aldri ut for å få meg sex, men må ofte avslå en del tilbud Ila en kveld. Jeg tror jeg går for å være attraktiv for en del menn, men tviler egentlig på at så mange damer ville slitt med å få seg noe om det hadde vært målet..?
Gjest *Maja* Skrevet 11. april 2013 #10 Skrevet 11. april 2013 Aldri hatt ONS men har ikke problemer med å få oppmerksomheten til en mann om jeg vil ha den. Så hadde nok fått napp om jeg ville. Men heldigvis har jeg mannen tilgjengelig har dag til sånt
Jegern Puahate Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 For lite drag til at det er verdt det. Alle under 8 menn burde boikotte hele utelivet\sosiale eventer og heller holde seg hjemme til de skal på jobb igjen. Det er begrenset hvor festlig det er å kaste bort masse spenn på køer, hundrevis av rejections, dårlig musikk, dårlig booze og amper incel stemning - samtidig som en ser 8+ menn og basicly alle kvinner behandles som, og oppfører seg som, das ubermenchen. Noe de forøvrig i den settingen valideres som mens en kan se i øynene dems at de elsker å gni det inn. 1
Cata Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 Har sjelden vært "på by'n" og har aldri fått tilbud om verken det ene eller det andre. (Like greit siden ONS uansett ville vært totalt uaktuelt.)
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #13 Skrevet 11. april 2013 Inspirert av det Cuckold ofte skriver om sexrelasjonsmarkedet (altså ONS, pulevenner, relasjoner som har med sex å gjøre) så vil jeg spørre KG-erne: hvor attraktiv opplever du at du er (eller var, om du nå er etablert)? Ikke attraktiv i det heletatt, blir sjeldent sjekka opp. Hverken for forhold eller ONS. Altså ikke hvor attraktiv du er på kjærestemarkedet, men hvor lett du har for å få sex utenfor forhold. Kan du (ihvertfall i teorien) planlegge en kveld på byen og VITE at om du er hypp på et ligg så er det null problem å få til? At du til og med kan velge og vrake? De mennene som puler hva som helst, hadde sikkert blitt med meg hjem også. Hadde det vært enkelt for deg å finne en villig pulevenn? Vet ikke, har aldri prøvd. Eller krever sex utenfor forhold mye intensiv jobbing og gjerne med noen du ikke synes er så tiltrekkende? Kanskje har du nesten aldri opplevd å få snøret i bånn? Har ikke vært i et forhold. Skriv gjerne om du er kvinne eller mann Dame. Anonym poster: e19c8397a72d963d939e2ac768ef6170 Anonym poster: ed41194e76b01d642a099b888e1797cb
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #14 Skrevet 11. april 2013 Jeg ser på alle som ser på seg selv som attraktive på sexrelasjonsmarkedet som mindre attraktive på alle andre markeder og følgelig helt ubrukelige.... Anonym poster: 08b5ce45b9f1e53075e43bc79c4669b5
Gjest Lille-pus Skrevet 11. april 2013 #15 Skrevet 11. april 2013 (endret) Inspirert av det Cuckold ofte skriver om sexrelasjonsmarkedet (altså ONS, pulevenner, relasjoner som har med sex å gjøre) så vil jeg spørre KG-erne: hvor attraktiv opplever du at du er (eller var, om du nå er etablert)? Altså ikke hvor attraktiv du er på kjærestemarkedet, men hvor lett du har for å få sex utenfor forhold. Kan du (ihvertfall i teorien) planlegge en kveld på byen og VITE at om du er hypp på et ligg så er det null problem å få til? At du til og med kan velge og vrake? Hadde det vært enkelt for deg å finne en villig pulevenn? Eller krever sex utenfor forhold mye intensiv jobbing og gjerne med noen du ikke synes er så tiltrekkende? Kanskje har du nesten aldri opplevd å få snøret i bånn? Skriv gjerne om du er kvinne eller mann Anonym poster: e19c8397a72d963d939e2ac768ef6170 Attraktivtet: Midt på treet vil jeg tro, - det er mest naturlig for aller fleste av oss. Går ikke 'på byen' lenger, men på andre arenaer har tilbudene vært der. Den gang jeg gikk på byen var stort sett tilbudene der. Ikke nødvendigvis alltid, men ofte nok. Fra 20 - 30; stort sett, men absolutt ikke alltid nei. Fra 30 - 40; nesten hver eneste gang, enten det var fest med kjentfolk (jobbfest) eller 'byen'. Var ikke interessant (var opptatt). Å finne en FF: Hadde kanskje vært mulig, det hadde i alle fall ikke vært umulig uten å måtte gjøre så fryktelig med meg selv for å like ham (kunne bare plukket en av dem som frivillig har stått frem og ønsker Pus som trophy mistress siste 3/4 året). Velge blant de interesserte. Ingen garanti for at de ikke alle hadde takket 'nei takk'. Så jeg holder på en 'midt på treet' attraktivitet, innen egen aldersgruppe. Endret 11. april 2013 av Lille-pus
Gjest Inggolf Skrevet 11. april 2013 #16 Skrevet 11. april 2013 Så lenge man har pupper og innovertiss så er det ikke så veldig mye mer som skal til for å få seg noe omtrent når man vil...Jeg får ihvertfall "tilbud" ofte- også i hverdagen, i edru tilstand. 5
Gjest JakeGreen Skrevet 11. april 2013 #17 Skrevet 11. april 2013 For lite drag til at det er verdt det. Alle under 8 menn burde boikotte hele utelivet\sosiale eventer og heller holde seg hjemme til de skal på jobb igjen. Det er begrenset hvor festlig det er å kaste bort masse spenn på køer, hundrevis av rejections, dårlig musikk, dårlig booze og amper incel stemning - samtidig som en ser 8+ menn og basicly alle kvinner behandles som, og oppfører seg som, das ubermenchen. Noe de forøvrig i den settingen valideres som mens en kan se i øynene dems at de elsker å gni det inn. Du kan ikke ha vært mye ute på byen. Jeg observerer mange "pene" menn som er usikre på seg selv og har null "game". Kommer ikke så langt med det. Faktisk er det svært sjeldent jeg ser noen som virkelig har game i det hele tatt på byen. De fleste menn jeg observerer er ganske latterlige og det ligger en stille desperasjon over de fleste av de. 3
Gjest Tidssone Skrevet 11. april 2013 #19 Skrevet 11. april 2013 Jeg har rundet 40 og får selvsagt aldri tilbud om noe som helst. 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #20 Skrevet 11. april 2013 Mann, midt i 20 årene. Finne damer på byen: Vanskelig, ikke grunnet utseende, men jeg aner bare ikke hvordan man skal gå frem. Faste seksuelle relasjoner: Mindre problematisk, stort sett lett å få noe på gang med kvinner jeg kjenner fra før. Forhold: Lett Anonym poster: cd3f47c222ce71fc9654d21c0170dc39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå