Arkivskap Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Hva gjør du med neglene, og hvilken farge har du evt på lakken? Jeg skal ha "juksenegler", men er litt usikker på om de skal se så naturlig ut som mulig eller ikke? Jeg skal ha sorte detaljer på kjolen, og syns det hadde vært kult med sorte negler, men er usikker om det blir fint eller "Harry"?
Petalouda Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 jeg skal støpe. lagde tråd om det her for en stund siden men fikk overraskende mye pes for det gitt. jeg skal ha helt enkle hvite tipper, ikke direkte franske men ikke sånn kritthvite.
Gjest Adriane Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 (endret) For min del blir det enten shellac (skal teste en gang først, i salong) med en diskret farge, eller så fikser jeg noe ala fransk manikyr selv, med litt sånn ekstra pynt på. Noe sånt som dette kanskje (bilde hentet fra Instagram og beskjært litt) Edit: jeg glemte å svare på det ang svarte negler. Helsvarte negler vil bli i overkant tror jeg. Men det finnes jo varianter med litt forholdsvis diskrete sorte detaljer på neglene også Kan det være et alternativ? Nå fant jeg ikke akkurat det jeg så etter da, men her er noen eksempler: Endret 11. april 2013 av Adriane 3
tulipaner Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Hva gjør du med neglene, og hvilken farge har du evt på lakken? Jeg skal ha "juksenegler", men er litt usikker på om de skal se så naturlig ut som mulig eller ikke? Jeg skal ha sorte detaljer på kjolen, og syns det hadde vært kult med sorte negler, men er usikker om det blir fint eller "Harry"? Det er Harry Ikke ha svarte negler på den dagen, hvilken som helst annen dag, men ikke den dagen 2
Arkivskap Skrevet 11. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2013 Jeg fikk lagt falske negler for litt siden. De skulle se naturlige ut, men samboeren min var ikke helt enig at de gjorde det. Derfor jeg er litt usikker. Svarte detaljer er kanskje lurere enn svart lakk ja.
Gjest dette Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Venninna mi hadde faktisk løsnegler med en transparent, rosa lakk på. Det så overraskende bra ut. Helt ærlig, hva synes dere om det? Jeg lurer på om jeg skal ha det. Er det forresten uvanlig å ha sine egne negler med vanlig lakk på? Jeg liker veldig godt manikytfarget/hudfarget neglelakk. Jeg har en fra Essie, som funker bra til vanlige ting. Ellers lurer jeg litt på å ha rosa neglelakk, siden bryllupstemaet trolig blir sommerlig, med gule, rosa, oransje toner på blomster. Er det uvanlig å ha farget neglelakk på bryllupsdagen sin?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Om neglene er relativt korte så synes jeg sorte er mye finere enn lange fransk manikyr som jeg synes er veldig harry, nesten bare bruder og rosabloggere som fremdeles har det. Anonym poster: 94ded434f9af558d0e72aa9cb3bdb2d2 2
CathFoto Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Det er Harry Ikke ha svarte negler på den dagen, hvilken som helst annen dag, men ikke den dagen Er det harry? Eller er det harry på en brud? Det er jo to forskjellige ting, jeg ble nysgjerrig.
CathFoto Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Venninna mi hadde faktisk løsnegler med en transparent, rosa lakk på. Det så overraskende bra ut. Helt ærlig, hva synes dere om det? Jeg lurer på om jeg skal ha det. Er det forresten uvanlig å ha sine egne negler med vanlig lakk på? Jeg liker veldig godt manikytfarget/hudfarget neglelakk. Jeg har en fra Essie, som funker bra til vanlige ting. Ellers lurer jeg litt på å ha rosa neglelakk, siden bryllupstemaet trolig blir sommerlig, med gule, rosa, oransje toner på blomster. Er det uvanlig å ha farget neglelakk på bryllupsdagen sin? De fleste, ikke alle, men veldig mange bruder i Norge følger norsk "brudeuniform" som vi har hatt noen år med elfenbensfarget stroppløs kjole, fransk manikyr og hår hvor toppen er satt opp og resten krøllet, gjerne med en tiara/hårbøyle. Dette er på en måte standarden som følges i dag, og det er det ingenting i veien med, veldig pent på mange. Det jeg synes er synd er at de som ønsker noe bittelitt annet nesten ikke tør fordi de er redd for at noen skal synes det er feil/stygt/harry iom det ikke er et stempel man ønsker, og i allefall ikke på bryllupsdagen sin. Jeg ser omtrent 3/10 som gjør noen litt andre valg i større og mindre grad fra "uniformen", og når det gjelder negler så har jeg sett flere med blekrosa, transparent rosa og transparent hvit/elfenben som har vært veldig fint. 3
tulipaner Skrevet 12. april 2013 #10 Skrevet 12. april 2013 Er det harry? Eller er det harry på en brud? Det er jo to forskjellige ting, jeg ble nysgjerrig. Det er harry på en brud.... Kan være kult når man skal ha seg en tur på byen med en rocka stil eller noe i den dur.... Men på en brud sømmer det seg ikke..... syns jeg da.... 5
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #11 Skrevet 12. april 2013 Det er harry på en brud.... Kan være kult når man skal ha seg en tur på byen med en rocka stil eller noe i den dur.... Men på en brud sømmer det seg ikke..... syns jeg da.... Ok, ser at det er spesielt. Upassende er ikke det samme som harry. Men er eneste akseptable alternativ fransk manikyr? Anonym poster: 94ded434f9af558d0e72aa9cb3bdb2d2 1
Arkivskap Skrevet 12. april 2013 Forfatter #12 Skrevet 12. april 2013 Takker for svar. Rosa kan være et alternativ. Ingen som har helt hvitt?
Jolene Skrevet 12. april 2013 #13 Skrevet 12. april 2013 (endret) Synes det kunne vært skikkelig fint jeg da. Styggeste jeg ser er fransk manikyr med firkantede negler. Er så lei av at alle skal ha det samme. Synes du burde gå for sorte negler jeg, dersom du føler for det. Sånn som dette her synes jeg kunne vært stilig/evt annen stil på det hvite om du skjønner? Evt blomster/blondeaktig. Sånn som det her har jo "all andre" i saueflokken. For meg er det utrolig harry og bimboaktig. Whitetrash med andre ord Kjedelig, glorete og uorginalt: Endret 12. april 2013 av Gitte. 5
Arkivskap Skrevet 12. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 12. april 2013 Tusen takk for innspill Gitte! Nå gjorde du at jeg nesten vurderer slike alternativer! Hadde det ikke vært for at brudgommen hadde syntes det var stygt, så hadde jeg nok gått for noe slikt! Hadde passet bra, da jeg skal ha sort kjole på vielsen (i tinghuset) og hvit kjole med sorte detaljer på festen dagen etter.
Kicki_90 Skrevet 12. april 2013 #15 Skrevet 12. april 2013 Jeg kommer nok til å støpe, eller få lagt gelenegler, som skal være naturlige (ikke hvit tipp) så kanskje jeg legger litt detaljer på neglene med et mønster av et eller annet slag. Vil ikke ha den klassiske franske manikyren, men siden jeg har korte, skjøre negler, velger jeg å legge falske så jeg slipper å bekymre meg for å klare å få en litt respektabel lengde (to-tre millimeter tipp).
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #16 Skrevet 12. april 2013 Det finnes så utrolig mye pent som også kan lett tilpasses. Lange franske negler ser mye mer harry ut, jeg synes det er kjempetøft at du har lyst på noe med sort. Fortsett å vise den brudegommen neglebilder. Anonym poster: cc7e242eaceb025d686160bb4e066e2e 3
Gjest celine Skrevet 12. april 2013 #17 Skrevet 12. april 2013 Det finnes så utrolig mye pent som også kan lett tilpasses. Lange franske negler ser mye mer harry ut, jeg synes det er kjempetøft at du har lyst på noe med sort. Fortsett å vise den brudegommen neglebilder. Anonym poster: cc7e242eaceb025d686160bb4e066e2e Åååå, disse ser ut som skoene mine.. Hvor fant du bildet, ab? Vil ha sånne (selv om jeg ikke har gifteplaner da) TS - beklager avsporingen! Signerer innlegget til CathFoto. Fryktelig kjedelig når alle har samme stilen. 1
Petalouda Skrevet 12. april 2013 #18 Skrevet 12. april 2013 det er sikkert kjedelig når alle har samme stilen, men jeg har ikke behov for å skeie ut og være annerledes når det kommer til neglene. det er ikke de som skal stå i fokus hos meg og jeg har aldri syns det har vært fint med knallfarger på neglene med mindre man er lady gaga eller noe, så her blir det klassiske blanke pene, negler jeg slipper å skamme meg over men også negler som ikke tar all fokus
AnonymBruker Skrevet 12. april 2013 #19 Skrevet 12. april 2013 Åååå, disse ser ut som skoene mine.. Hvor fant du bildet, ab? Vil ha sånne (selv om jeg ikke har gifteplaner da) TS - beklager avsporingen! Signerer innlegget til CathFoto. Fryktelig kjedelig når alle har samme stilen. Fant dem her http://favim.com/image/435262/ Men de ser såpass detaljert ut at jeg tror det kan være slike klistremerker som er så populært for tiden. Googlet litt og fant dette http://mslazybonesandthemorningman.blogspot.no/2012/03/floral-nail-stickerz.html Anonym poster: cc7e242eaceb025d686160bb4e066e2e
Gjest Adriane Skrevet 12. april 2013 #20 Skrevet 12. april 2013 Jeg fikk lagt falske negler for litt siden. De skulle se naturlige ut, men samboeren min var ikke helt enig at de gjorde det. Derfor jeg er litt usikker. Svarte detaljer er kanskje lurere enn svart lakk ja. De vil helt sikkert se mer naturlige ut med bare en helt enkel, diskret og dus farge også - du kan jo prøve deg frem? Jeg har f.eks denne, veldig diskret, men gjør det "lille ekstra". Litt diskret svarte detaljer kan jo være stilig, i og med at du har det på kjolen også. Kan jo ha det på bare et par-tre negler f.eks. Det kan bli veldig bra Venninna mi hadde faktisk løsnegler med en transparent, rosa lakk på. Det så overraskende bra ut. Helt ærlig, hva synes dere om det? Jeg lurer på om jeg skal ha det. Er det forresten uvanlig å ha sine egne negler med vanlig lakk på? Jeg liker veldig godt manikytfarget/hudfarget neglelakk. Jeg har en fra Essie, som funker bra til vanlige ting. Ellers lurer jeg litt på å ha rosa neglelakk, siden bryllupstemaet trolig blir sommerlig, med gule, rosa, oransje toner på blomster. Er det uvanlig å ha farget neglelakk på bryllupsdagen sin? Rent personlig ønsker jeg diskret, men flotte negler på den store dagen. Er så heldig å ha bra negler, så jeg kan bare ta godt vare på de jeg har istedenfor å ha løsnegler. Men om man ikke er fornøyd med sine egne negler er det jo ingenting galt med å ha løsnegler - da er det bare innmari viktig å være sikker på at de sitter godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå