tom1986 Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Gitt at kvinnen er attraktiv og mannen heterofil, kan ikke menn og kvinner være venner på samme måte som to personer av samme kjønn. Jeg vet at kvinner liker å tro at de er "bare en av gutta" og at det er individet og ikke kjønn som er viktig, men dere tar feil. Det betyr ikke at alle menn er venner med jenter kun fordi de går å venter på sex, men det betyr at alle menn ser på attraktive jentevenner som seksuelle objekter. Og hadde muligheten vært der, ville de pult henne. Uten å nøle.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Bullshit! Og det her har akkurat blitt diskutert her inne. Anonym poster: c8fc2cc29bcfe5dc0e1b64c06f0a06a8 6
Purple Basil Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 (endret) Jo, menn og kvinner KAN være venner. Og ikke bare kan de, det finnes mange rene vennskapsforhold mellom kvinner og menn. Endret 11. april 2013 av josefin88 3
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 (endret) Joda, man blir bare ikke venner med de man er seksuelt tiltrukket av.. Endret 11. april 2013 av .-L-. 4
tom1986 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2013 Jo, menn og kvinner KAN være venner. Og ikke bare kan de, det finnes mange rene vennskapsforhold mellom kvinner og menn. nope. ikke dersom kvinnen er attraktiv og mannen er heterofil. da vil mannen ALLTID se på kvinnen som en potensiell sexpartner. det ikke kvinner forstår, er at i motsetning til kvinner, er mannens attraksjonsskjema fryktelig enkelt. er kvinnens utseende pent = jeg vil ha sex med henne. 3
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 nope. ikke dersom kvinnen er attraktiv og mannen er heterofil. da vil mannen ALLTID se på kvinnen som en potensiell sexpartner. det ikke kvinner forstår, er at i motsetning til kvinner, er mannens attraksjonsskjema fryktelig enkelt. er kvinnens utseende pent = jeg vil ha sex med henne. Det er ikke alle menn som er slik da. Jeg trenger å bli stimulert mentalt også.. 6
Purple Basil Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 nope. ikke dersom kvinnen er attraktiv og mannen er heterofil. da vil mannen ALLTID se på kvinnen som en potensiell sexpartner. det ikke kvinner forstår, er at i motsetning til kvinner, er mannens attraksjonsskjema fryktelig enkelt. er kvinnens utseende pent = jeg vil ha sex med henne. Du ser det kanskje slik, men du kan ikke snakke for alle menn i hele verden. 4
Gjest Nordavind Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 (endret) Joo'a de kan bli det. Alt er mulig. Endret 23. juni 2013 av Nordavind
Sugerøret Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Bare tull. Har flere mannlige venner som jeg aldri kunne tenkt meg å hatt sex med.Men som venner er de fantastiske. Ikke alle mannfolk tenker med lillegutt..
tom1986 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2013 Du ser det kanskje slik, men du kan ikke snakke for alle menn i hele verden. jo, jeg kan det. jeg vet at kvinner ikke liker generaliseringer da de er solipsiske av natur, men på dette område har jeg rett. det finnes kanskje en og annen sinnsforstyrret mann som kan være venn med en attraktiv kvinne, men de er så få at de er ubetydelige. dersom du er pen og har en mannlig venn, så vil han ha sex med deg om du er villig. test det selv. send han en melding og spør om dere skal ha sex. jeg garanterer deg at samtlige vil svare ja. 2
tom1986 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #11 Skrevet 11. april 2013 Bare tull. Har flere mannlige venner som jeg aldri kunne tenkt meg å hatt sex med.Men som venner er de fantastiske. Ikke alle mannfolk tenker med lillegutt.. som sagt, kvinner liker å tro dette, men menn vet bedre. du kunne ikke tenke deg å ha sex med de, men (dersom du er attraktiv) kunne gjerne tenke seg å ha sex med deg. innerst inne vet du også dette selv.
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 (endret) som sagt, kvinner liker å tro dette, men menn vet bedre. du kunne ikke tenke deg å ha sex med de, men (dersom du er attraktiv) kunne gjerne tenke seg å ha sex med deg. innerst inne vet du også dette selv. Synes det er veldig tynt. Hver gang han sier nei til å ha sex med henne kan jo du bare si at han ikke fant henne attraktiv. Hva som er attraktivt er jo faktisk subjektivt også. Endret 11. april 2013 av .-L-. 1
tom1986 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2013 artig video om nettopp dette: og til og med forskning underbygger dette: http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=men-and-women-cant-be-just-friends 1
tom1986 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #14 Skrevet 11. april 2013 Synes det er veldig tynt. Hver gang han sier nei til å ha sex med henne da kan jo du bare si at han ikke fant hun attraktiv. Hva som er attraktivt er jo faktisk subjektivt også. myte. hva som er attraktivt er ikke subjektivt. det er i stor grad objektivt/inter-subjektivt.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2013 #15 Skrevet 11. april 2013 Here we go again Alltid komisk å se menn anta at alle andre menn også tenker kun med pikken, men det begynner blir litt utslitt tema her.
tom1986 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #16 Skrevet 11. april 2013 Here we go again Alltid komisk å se menn anta at alle andre menn også tenker kun med pikken, men det begynner blir litt utslitt tema her. hvorfor må du konstruere en stråmann her? er det fordi du vet at det stemmer? det er ingen som sier at menn tenker kun med pikken. poenget er derimot at menn ser på attraktive kvinnelige venner som potensielle sexpartnere. det betyr ikke at de går å venter på sex, men derimot dersom kvinnen var villig, ville de hatt sex med henne. 1
Gjest Tirkes Skrevet 11. april 2013 #17 Skrevet 11. april 2013 Folk får påstå hva de enn vil. Jeg anser meg selv til en 7,5 på penhetsskalaen, og jeg har flere heterofile venner. En av mine bestevenner er heterofil og vi vært venner gjennom fire av hans kjærester. De fleste av mine nåværende mannlige venner har jeg truffet og blitt kjent med etter at jeg ble samboer med han som jeg nå er gift med. Jeg er mer utadvent enn min mann, så vanligvis er det jeg som blir kjent med folk og introduserer dem for ham. Tre av disse guttevennene (kan man kalle dem gutter når de er plussminus 30 år?) har vært med mannen og meg på ferie. Utad er de nok mer venner av meg og min mann enn av bare meg, men det er jeg som får betroelser og som bruker dem til mer "vennskap" enn svirebrorskap - som er min manns nytte av dem. Det har aldri vært noe på eller over kanten, med ett unntak (han har Aspergers, så han er tilgitt overtrampet før det er utført) og det er heller ingen sjalusi fra min manns side. Han har også venninner. Uansett hvor mange som vil mene som TS i denne tråden - så nekter jeg å tro at disse vennene mine går rundt med semiharde kuker og håper de kan stikke den i meg ved neste og beste anledning. De er mer modne enn som så. Om man lever i en verden der man IKKE kan være platonisk venner mellom kjønnene, da lever man et fattig liv og går glipp av mye moro. 3
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #18 Skrevet 11. april 2013 Kansje litt mer rett om du fremhever at det gjelder unge menn? Da tror jeg du har et godt poeng. hvis en ung mann er venn med ei fin dame, vil han før eller senere se henne for seg som et seksuelt objekt. Hvis dere er uenige har dere enten dårlig sexdrift, er blitt for gamle til å huske eller er kvinne. Tror jeg hvertfall. Anonym poster: e4f0c89d679354328c3a956ef0d947cc
Purple Basil Skrevet 11. april 2013 #19 Skrevet 11. april 2013 jo, jeg kan det. jeg vet at kvinner ikke liker generaliseringer da de er solipsiske av natur, men på dette område har jeg rett. det finnes kanskje en og annen sinnsforstyrret mann som kan være venn med en attraktiv kvinne, men de er så få at de er ubetydelige. dersom du er pen og har en mannlig venn, så vil han ha sex med deg om du er villig. test det selv. send han en melding og spør om dere skal ha sex. jeg garanterer deg at samtlige vil svare ja. Nei, det kan du ikke Helt idiotisk av deg å påstå det du påstår.
belle_ Skrevet 11. april 2013 #20 Skrevet 11. april 2013 Jeg har en god del guttevenner, skal ikke legge skjul på at enkelte har prøvd seg, men jeg har aldri blitt med på leken, de er innforstått med at det ikke blir noe. Synes bare det er hyggelig at de ser på meg som attraktiv, de kommer med fine komplimenter også. Det største problemet er at noen av de har dame, og de liker ikke at jeg henger med typen dems, men jeg kommer aldri til å ha sex med en kompis, de tenner ikke meg på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå