Gjest Kritisk Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 mann som har allerede flere barn fra en tidligere forhold....ikke burde "produsere" mer med en annen kvinne ???? Forventer å få masse kritikk men, virkelig, hvorfor skulle de ha mer barn når de ikke var så interressert i utgangspunkt med barn nr 2, 3....etc? Jeg kunne forstår det om mannen hadde bare 1 fordi det er jo så kjekk å ha søsken men ellers.....
Gjest Lypcha Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Hvorfor er ikke mannen interesert i barn 2+3?
Inwe Skrevet 11. april 2013 #3 Skrevet 11. april 2013 Om han har nok ressurser i form av økonomi, kjærlighet osv, ser jeg ingenting i veien for at han skal "produsere" (merkelig ordvalg) barn med en ny kvinne om han ønsker det.
Gjest kritikk Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Hvorfor er ikke mannen interesert i barn 2+3? Fordi verken graviditet eller spebarn periode er spennende lenger!
Gjest krittikk Skrevet 11. april 2013 #5 Skrevet 11. april 2013 Fordi verken graviditet eller spebarn periode er spennende lenger! Tror de gjør det bare for å bevare det nye kvinnen! Vet at dette er en generalisering og er enig at det finnes noen som virkelig blomstrer i pappa rollen!
Gjest Lypcha Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Nei altså hvis det bare er for å beholde på den nye dama så er jeg ikke noe for det. Men ellers er jeg enig i Inwe om at hvis man har tid, økonomi, energi og kjærlighet å gi så skal man få gjøre det om det er hva man virkelig vil.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #7 Skrevet 11. april 2013 Verden er jo ikke så enkel som du beskriver den - det finnes da menn som har vært like engasjert i barn nr to, tre osv enten de er fra det samme forholdet eller med en ny dame. Om de ikke er interessert egentlig, så er jeg enig i at de burde reflektert over dette og ikke fått flere barn bare fordi kjæresten vil det e.l. Men det har ikke med antall barn å gjøre, det har med mannen å gjøre. (og søsken er ikke den eneste eller beste grunnen til å få flere barn, synes jeg. Kjæresten min har et barn på 11, om vi får barn sammen vil barnet vært minst 12-13 før det får søsken, og da tror jeg det på mange måter uansett føles som man er enebarn, selv om relasjonen mellom den førstefødte og attpåklatten selvfølgelig kan være bra og betydningsfull) Anonym poster: 9ef2572c92eb2cf9774c5ea439487e07
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Drømmemannen... http://www.dailymail.co.uk/news/article-2146545/Man-fathered-30-kids-11-different-women-says-needs-break--child-support.html Anonym poster: 9575607970537b3cfe94e8bbbaba1e0a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå