Gå til innhold

Studenter: hvilken seng har dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type seng har/hadde du som student? Enkel? Dobbel? Dyr fra Jensen, eller billig fra Ikea? Noen tips for fersk student som skal på sengeshopping?

Anonym poster: c3ac377dbb225d701c17483187e9c443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en rammemadrass på 120. Den er stor og god for en person. De siste to årene har vi vært to som har ligget i den. Litt trangt med to, men det går helt greit. Tar jo mye mindre plass enn å skulle ha hatt vanlig dobbeltseng på 150 eller bredere. Usikker på hvilket merke sengen er. Sikkert jysk eller ikea eller noe lignende. Helt grei. Har også plass til 2 brede bedrollere eller esker for klær og ting under sengen :) Lett å flytte på senga når det skal skiftes sengetøy og ommøbleres:)

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags type seng har/hadde du som student? Enkel? Dobbel? Dyr fra Jensen, eller billig fra Ikea? Noen tips for fersk student som skal på sengeshopping?

Anonym poster: c3ac377dbb225d701c17483187e9c443

fant min på finn.no gratis, anbefaler deg å skjekke finn.no gis bort

Anonym poster: da9c75f054453f8b7e133e7819909d8e

Skrevet (endret)

Rammemadrass fra Ikea på 140 cm. Kjæresten hadde den med seg da vi flyttet sammen, så vet ikke hva den kostet. Etter at katten bæsjet i senga skal vi nå investere i en litt bedre overmadrass enn vi hadde før, men det blir fortsatt Ikea. Har høye bein på senga så vi kan ha kasser med lokk under til sengklær og diverse.

Endret av Fantomina
Skrevet

Jeg har rammemadrass på 140 fra IKEA. Den er helt kurant, greit å ha litt størrelse på sengen hvis man skal være mer enn én i den.

Skrevet

Kjøpte 1.20 rammemadrass fra IKEA da jeg begynte å studere og bodde alene. Stor forskjell på den billigste og den dyreste der. Jeg hadde rammemadrass og overmadrass som ikke "hørte" sammen og det er den beste sengen jeg har hatt :-) Prøv deg frem! Min landet vel på rundt 5000,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...