AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Del Skrevet 11. april 2013 Hei Jeg skal selge leiligheten min i løpet av mnd. Har en megler som jeg i utgangspunktet synes virket veldig seriøs og hyggelig, men etter blant annet boligfoto (merkelige synspunkter som ikke er gjeldende med det mange andre meglere mener, kjenner et par selv) og at han påstår at han ikke har sett et par mangler (som han visste om) som er avgjørende for salgssum, begynner jeg å lure på om jeg skal spørre om jeg kan få bytte megler internt på kontoret. Er det noen som vet om det er mulig? Anonym poster: 034ff25a289a609deac4786fce9806d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #2 Del Skrevet 11. april 2013 Ja, det er mulig. Ta kontakt med daglig leder på kontoret og spør. Der jeg jobber lar vi folk bytte megler internt på kontoret om de vil (har vel opplevd det kanskje 3-4 ganger i løpet av mine 14 år i bransjen.. ) Anonym poster: 328b9cf32d9b63240b2ac41b11ee8e80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå