AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #1 Del Skrevet 11. april 2013 Jeg må levere skjema i morgen, må svare på om barnet mitt skal være i sommeråpen bhg i juli. Egentlig passer det best for meg om barnet har to uker fri i juni, og to i juli. Juli er betalingsfri måned, men må man betale likevel hvis barnet skal være der i to uker i juli? Barnet må ha minst fire uker ferie i året. Anonym poster: b0a315ade6a810c3404b7e983796d8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dallandra Skrevet 11. april 2013 #2 Del Skrevet 11. april 2013 Dette varierer fra barnehage til barnehage, så da må du nesten spørre i ditt barns barnehage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelone Skrevet 11. april 2013 #3 Del Skrevet 11. april 2013 Ja du må betale for de ukene barnet er i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #4 Del Skrevet 11. april 2013 Takk for svar. Jeg fikk ikke tak i rette vedkommede, det var derfor jeg spurte her. Får prøve igjen senere, det er nok sånn da at det varierer fra et sted til et annet. Anonym poster: b0a315ade6a810c3404b7e983796d8b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 11. april 2013 #5 Del Skrevet 11. april 2013 Mine barns barnehage hadde også en betalingsfri måned pr år. Man betalte 11 måneder og en måned uten betaling, UAVHENGIG av om de 4 ukene fri var i juni, juli eller august. De setter det til juli av praktiske hensyn, eller blir det et sabla arbeid å holde styr på NÅR det enkelte barn har ferie fra barnehagen. Vil tro du må betale vanlig barnehageregning for juni selv om ungen har fri 2 uker, og så får betalingsfri i juli selv om ungen ER der to uker. Totalt for året kommer det jo ut på ett. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå