Petra75 Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 Ja? Tenkte litt over dette, og kan ikke huske å ha sett en tråd om akkurat dette (selv om det sikkert finnes, jeg gadd ikke søke). Få høre nå, menn, hvor søte og gode dere kan være!
momo Skrevet 11. april 2013 #2 Skrevet 11. april 2013 Nå er jeg ikke i forhold for tiden, men har jo vært. Alt fra store ting, som overaskelsestur, eller ta med personen på overaskelses date. Ta han med på favoritt konserten. Lage favoritt maten, favoritt kake. Lage en god matpakke med en søt lapp. En BJ, uten noe mer mens han ser på tv. Sexy undertøy, shine leiligheten til han kommer hjem fra jobb, massasje osv.
Petra75 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 11. april 2013 Denne var til menn Hva vi kvinner gjør for mennene våre har det blitt skrevet side opp og side ned om, men lite andre veien..
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #4 Skrevet 11. april 2013 Vel Siden jeg ikke har snakket med hun på noen dager skrev jeg et lite dikt til hun.
Sommee Skrevet 11. april 2013 #6 Skrevet 11. april 2013 Kjøper et dyrt rødt silkebånd, og knyter en fin sløyfe på`n :-) 2
Petra75 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2013 Kjøper et dyrt rødt silkebånd, og knyter en fin sløyfe på`n :-) Og det er noe hun har sagt hun ønsker seg? Jeg hadde sikkert blitt glad, altså....
AnonymBruker Skrevet 11. april 2013 #8 Skrevet 11. april 2013 Skriver en lapp med noen søte ord på, for så å legge den inn i en puslespillboks hun må åpne for å få lese. Dette klarer hun aldri, så jeg er "søt" og åpner den for henne etter 10 min. Så føler jeg meg smart, og hun føler seg elsket. double win! Anonym poster: 7777f5b82e7c734991399f4c3fec5b62 1
Sommee Skrevet 11. april 2013 #9 Skrevet 11. april 2013 Og det er noe hun har sagt hun ønsker seg? Jeg hadde sikkert blitt glad, altså.... Neinei, overaskelsesmomentet er en del av "pakka" :-)
Petra75 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 11. april 2013 Neinei, overaskelsesmomentet er en del av "pakka" :-) Men blir hun glad da?
Gjest Reza08 Skrevet 11. april 2013 #11 Skrevet 11. april 2013 For øyeblikket har jeg ingen å dele livet med, men hvis jeg hadde det, ville jeg gjort mye for å glede min kjære. F.eks ville jeg lagd en bedre middag i romantiske omgivelser, kjøpt gaver som hun ønsket seg, gitt henne massasje, skrevet oppløftende dikt osv. Jeg ville egentlig gjort så mye som mulig for å glede partneren, og for å få henne til å føle seg verdsatt.
Sommee Skrevet 11. april 2013 #12 Skrevet 11. april 2013 Men blir hun glad da? Altså, en kompis av meg gjorde dette for mange år siden, når dama hadde bursdag. Hun ble visstnok fornøyd. Jeg selv har for øyeblikket ingen å dele livet med, men er mer på det som Reza skriver over her:-)
Petra75 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #13 Skrevet 11. april 2013 Godt dama ble fornøyd. Registrerer at det ikke er noen som enda har kommet opp med f.eks. å ta oppvasken, støvsuge eller henge opp klesvasken uoppfordret. Tror det hadde gledet meg mye mer enn dikt og blomster
Sommee Skrevet 11. april 2013 #14 Skrevet 11. april 2013 Godt dama ble fornøyd. Registrerer at det ikke er noen som enda har kommet opp med f.eks. å ta oppvasken, støvsuge eller henge opp klesvasken uoppfordret. Tror det hadde gledet meg mye mer enn dikt og blomster Enig, dikt utgår, for klisje for meg. Men matlaging er en sikker vinner. Eller helst en spontan tur et eller annet sted.
Gjest gubbjævel Skrevet 11. april 2013 #15 Skrevet 11. april 2013 Vasker dass, bad og klær. Støvsuger og vasker gulv. Tar med meg ungene og bretter klær. Rydder bort ski og vinterutstyr, rydder opp etter meg selv og ungene. Setter motorvarmeren i bilen når jeg vet hun skal ut om morran.
Petra75 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #16 Skrevet 11. april 2013 Men hvor mye lytter du til henne når du er i et forhold, da? Hører dere etter når hun sukker tungt over det som kan virke som en bagatell, og hjelper henne med det?
Petra75 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #17 Skrevet 11. april 2013 Vasker dass, bad og klær. Støvsuger og vasker gulv. Tar med meg ungene og bretter klær. Rydder bort ski og vinterutstyr, rydder opp etter meg selv og ungene. Setter motorvarmeren i bilen når jeg vet hun skal ut om morran. En gubbjævel etter mitt hjerte <3
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #18 Skrevet 11. april 2013 Men hvor mye lytter du til henne når du er i et forhold, da? Hører dere etter når hun sukker tungt over det som kan virke som en bagatell, og hjelper henne med det? Det er jo obligatorisk, selv om man kanskje må spørre 3 ganger før hun sier hva som skjer.
Petra75 Skrevet 11. april 2013 Forfatter #19 Skrevet 11. april 2013 Det er jo obligatorisk, selv om man kanskje må spørre 3 ganger før hun sier hva som skjer. Det er langt fra obligatorisk for mange.
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2013 #20 Skrevet 11. april 2013 Det er langt fra obligatorisk for mange. Det er fordi de ikke forstår eller ikke gidd. Menn er fra mars og kvinner fra venus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå