Gå til innhold

Enkel barnevogn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en Emmaljunga Edge duo fra før, men synes det er så tungvint om vi bare skal på butikken en tur. Noen som har forslag til lettvint vogn, som ikke tar så mye plass?

Anonym poster: fec57323b1f66c6b72777d79db9b6982

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

4me Fusion eller Zero2Four Breeze (de er omtrent helt like). Veldig grei som shoppingtrille. Og har man Maxicosi bilstol kan man feste den også på.

Anonym poster: 8a10ca2f947e87819fb07dfb908f88d4

Skrevet

TS her.

Har du en av disse? Tar de mye plass i bilen, og er de lette å legge sammen?

Skrevet

Vi har Breeze og den blir så liten sammenlagt at du kan ta den med deg inn på flyet som carry-on. Det har vi nemlig gjort. :fnise: Jeg ville dog ikke anbefalt den om du skal bruke den mye, for trillekomforten er ikke all verdens synes jeg. Men den er veldig grei som butikk- og flyplasstrille, det er den! Og jenta vår har stortrivdes oppi der. :jepp:

Men jeg lurer på om 4ME sin har full liggestilling (som i at fot''skammelen'' kan løftes opp)? Det har nemlig ikke Breeze, og det synes jeg er litt synd.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Har du en av disse? Tar de mye plass i bilen, og er de lette å legge sammen?

Jeg har zero 2 breeze(eller Titanium Breeze som den het når jeg kjøpte den i 2009). Har vært veldig fornøyd med den. Den har vært mye brukt til to barn og bærer ikke nevneverdig preg av det.

Tar ikke mye plass i bil og den er lett å legge sammen ja.

Anonym poster: 8a10ca2f947e87819fb07dfb908f88d4

Skrevet

Jeg må bare legge til at jeg synes Breeze'n er veldig stødig og god, selv om det er trehjuling. Det har hengt mange bæreposer på håndtakene der, ja. :lol:

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Nå er lillegutt bare 3 måneder enda, men regner med vi kommer til å kjøpe denne da han blir litt større. Er så lei av å ta i fra hverandre Emmaljungaen og mose den inn i det som føles ut som verdens minste bagasjerom :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...