Gå til innhold

silk-epil

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei.

Har nå tenkt til å kjøpe silk-epil til bruk på bikinilinjen da det og voks skal være det som varer lengst.

Siden jeg ikke gidder å bruke 800 kr på noe jeg ikke vet om fungerer tenkte jeg å spørre dere der ute om dere har erfaring, positiv eller negativ, med silk-epil maskiner...

Vet at Phillips har kommet med en "satin-ice" som skal gjøre det mindre smertefullt.

Så, vet dere noe så skriv!

Er veldig takknemlig for alle svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig fornøyd med min braun. mye mye greiere enn hjemmevoks, og så er det en engangsinvestering. synes heller ikke det er særlig vondt. trikset er å ikke gå løs på veldig lange hår, de bør ikke være noe lenger enn en halv centimeter, da lugger det mye mindre. den typen jeg har heter noe med 'soft' eller 'sensitive' eller noe i den dur, og er med en slags 'kjøle-vott' du kan bruke til å kjøle ned huden med - men jeg syns kulda var mye verre enn nappinga, så den bruker jeg ikke.

Skrevet

Jeg har min silk epil for tredje året nå, og er veldig fornøyd!

Voks er ikke noe for meg, det var jo så vondt. Med denne kan jeg lide meg gjennom det i mitt eget tempo. *lol*

Det eneste som er dumt, er inngrodde hår, som jeg har fått noen av nå. Jeg burde vel være ivrigere med hampvotten.

Jeg må bare si det da til slutt, jeg har ikke brukt den i bikinilinja!

Au au.... tror jeg er en pyse jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

hei,

det kommer an på hvor lange røtter du har på hårene dine. jeg har ekstremt lange - og silkepil - NEITAKK - det var for jæ vondt. Skal aldri ta i en noensinne. Da barberer jeg meg heller......

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan anbefales, hårene blir tynnere og sjelnere etter lang tids bruk, jeg er veldig fornøyd,

om sommeren så barberer jeg bena, fordi silkepil ikke tar hår som er kortere enn 4 mm, men jeg trenger ikke bruke høvelen mer en raskt over 1 gang i uka, deilig, og slik var det IKKE før.

Lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

For de som er plaget av veldig sterk hårvekst er dette en fabelaktig maskin.

Har selv PCO, og av dette sterk hårvekst.

Hadde aldri klart meg uten .

Det kan gå mellom 3-4 uker mellom hver gang jeg bruker den.(overalt) icon_wink.gifHårveksten blir svakere, og tynnere. Man må lide for skjønnheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...