Gjest celine Skrevet 11. april 2013 #1 Skrevet 11. april 2013 ...man opplyser tenåringen om at det er vårtemperatur og at han derfor fint kan la lua ligge hjemme, og han ser på deg med blikk som sier "tror-du-virkelig-at-lua-er-til-for-å-varme-ørene-liksom"... ...man innser at man har lært sju nye enstavelsesord hittil i år, som det i bunn og grunn finnes adekvate norske ord for å dekke.. Flere? 2
leirbål Skrevet 13. april 2013 #2 Skrevet 13. april 2013 Når midnatt er den beste tiden å begynne med det meste på. Enten det er de store samtalene om livet eller lekser, og jeg får kjeft for å vekke ham grytidlig i helgene. (Klokken 15.30.) Når jeg har blitt en uoffisiell minibank/ taxi/ hotellvertinne, og han ikke forstår at det ikke er perfekt for alle parter. En kjapp dusj betyr å tømme varmtvannstanken, imens musikken står på full styrke så han ikke hører de som banker på og må på do. Når jeg gjør ham ufattelig flau bare ved å eksistere i nærheten av vennene hans. Det meste jeg kan tilby av livsvisdom blir avfeiet fordi han vet alt allerede, og jeg dessuten ble født i tidlig steinalder, så alt jeg ble er utdatert engang i middelalderen. Like etterpå bryr jeg meg ikke om ham hvis jeg ikke slipper alt jeg har i hendene for å lytte og komme med gode råd. 8
Gjest celine Skrevet 16. april 2013 #3 Skrevet 16. april 2013 Fantastisk betraktning, leirbål Ser jeg har mye å se frem imot....
leirbål Skrevet 16. april 2013 #4 Skrevet 16. april 2013 Ja det er en fantastisk fase. Fantastisk morsom og helt ufattelig fantastisk frustrerede og slitsomt. 1
Gjest celine Skrevet 16. april 2013 #5 Skrevet 16. april 2013 Hehe, har kommet til "fantastisk morsom" allerede Så får resten komme etterhvert. Før eller siden blir vel jenter mer spennende enn matematikken.... 1
Wonders Skrevet 16. april 2013 #6 Skrevet 16. april 2013 dørkarmene rister etter et lite oppkok med sinne man ikke forstår seg på... 1
Gjest celine Skrevet 17. april 2013 #7 Skrevet 17. april 2013 dørkarmene rister etter et lite oppkok med sinne man ikke forstår seg på... Hmmm, spikre fast dørkarmer, sånn for sikkerhets skyld 1
leirbål Skrevet 17. april 2013 #8 Skrevet 17. april 2013 Hmmm, spikre fast dørkarmer, sånn for sikkerhets skyld Jepp, og legg gummilister i selve døråpningen. Når han roper frustrert "slutt å mase!" idet jeg åpner munnen for å si blidt hei. 1
Gjest celine Skrevet 17. april 2013 #9 Skrevet 17. april 2013 Jepp, og legg gummilister i selve døråpningen. Når han roper frustrert "slutt å mase!" idet jeg åpner munnen for å si blidt hei. Gummilister er allerede på plass, da jeg har en særing som ikke liker den bråkete musikken til sin mor... Hehehe, høres ut som en kjent holdning!
Wonders Skrevet 17. april 2013 #10 Skrevet 17. april 2013 Når det plutselig ikke er mere varmt vann igjen og det ligger 4 store badehånkler på gulvet i badet... 2
Gjest Bud Skrevet 17. april 2013 #11 Skrevet 17. april 2013 Oppførte jeg meg sånn så fikk jeg juling og måtte spise (kun) potet til middag, men den type makabre tortur kalt oppdragelse er jo strengt forbudt og straffbart i dag. Slutt å sy puter oppunder armene på de dritkule ungdommene deres, sett hardere mot hardt!
Wonders Skrevet 17. april 2013 #12 Skrevet 17. april 2013 når det plurselig er hull i kneet på en ny olabukse, fordi det er hot... 1
Gjest celine Skrevet 17. april 2013 #13 Skrevet 17. april 2013 når det plurselig er hull i kneet på en ny olabukse, fordi det er hot... Ups, her kom det fram noen minner..... Håper ikke moten går i den retningen de nærmeste årene...
Gjest celine Skrevet 17. april 2013 #14 Skrevet 17. april 2013 Når det plutselig ikke er mere varmt vann igjen og det ligger 4 store badehånkler på gulvet i badet... Sikret på den, heldigvis Da har jeg muligheten til å stenge tilgangen til vv, mwahahahaha Badehåndklær derimot... Hmmm, sette i låsbart skap med myntpåkast, tro...?
pleasantdreams Skrevet 18. april 2013 #16 Skrevet 18. april 2013 Det der er ikke olabukse med hull, det er hull med litt olabukse rundt! xD 4
Wonders Skrevet 19. april 2013 #17 Skrevet 19. april 2013 er ikke dette en ordlek?? Skal vi ikke ramse opp Du vet du har en tenåring i hus, når....... 2
Gjest celine Skrevet 19. april 2013 #18 Skrevet 19. april 2013 Jupp, er det det var ment som iallefall Men selvfølgelig - på et forum vil det alltid komme meninger 1
leirbål Skrevet 19. april 2013 #19 Skrevet 19. april 2013 Når det tidligere så mørkeredde barnet ønsker å være ute hele natten. Når verden går i knas og livet ikke verdt å leve pga. en bagatell, og alt er helt fantastisk et kvarter senere.
Gjest celine Skrevet 19. april 2013 #20 Skrevet 19. april 2013 Når man må slippe ham av minst to hundre meter fra skolen, og kun får klem hvis det ikke er noen i nærheten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå