Gå til innhold

Bør jeg velge en på min alder, eller en eldre mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kontakt med to menn for tiden, en som er på min alder(han er 35 og jeg er 32), og en mann som er 47 år.

Jeg er mest med mannen på 35, og han på 47 ser jeg sjelden, men møter på han iblant,

Jeg føler meg veldig tiltrukket av han på 47 men har aldri hatt en skikkelig med han. Han er en stabil mann og jeg føler kjemien er der...

Han på 35 kjenner jeg best og jeg kan prate om alt med han, men føler meg ikke så tiltrukket ... men jeg vet jeg ville fått et lykkelig liv med han fordi han er så snill og god og stabil.

Så, skal jeg velge det trygge og gode, eller skal jeg velge han jeg er tiltrukket av?

Anonym poster: 0b1ed86505b38d71deb8369f6b076cc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må du nesten vurdere selv, men hva med å prøve å bli bedre kjent med han eldste og se om han er så flott som du tror eller det bare er følelsen av at gresset er grønnere på den andre siden? :)

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg møtte mannen min så var jeg faktisk ikke så veldig fysisk tiltrukket av ham. Men han hadde så utrolig mange bra kvaliteter som jeg var på utkikk etter, så jeg bestemte meg for å bare heve meg over det med utseendet. Har falt for alt for mange pga utseende og de ender aldri bra! Nå har vi vært sammen i over 4 år og gift i 2,5, jeg er forsatt oppover ørene forlsket i han og nå som jeg kjenner han så synes jeg faktisk han er utrolig kjekk og råsexy! Ville aldri ha byttet han mot noen!!!

Anonym poster: 3bd2fd2bb869463acded92bbea0ac455

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...