Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at jenter bruker vanlig bh under sportsbhen?

Føler de som gjør det at det støtter bedre, eller vil de bare at puppene skal se større ut?

Lurer fordi jeg har sett mange i garderoben gjøre dette. :)

Selv har jeg ikke de minste puppene akkurat, men har ingen problem med å bare bruke sportsbh.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også lagt merke til. Treningssenteret jeg trener på er billig og ligger i samme bygg som byens vgs. Det ser hvertfall ut som det er veldig populært å bruke bh under sportsbh blant elevene som trener, da tenker jeg at det bare er for at brystene skal se større ut.

Men... Så ser det ut som fleste parten av elevene som trener der bare er der for å se bra ut og.

Ser for meg at det skulle blitt veldig klumpete å bruke bh under sportsbh hos meg da jeg ikke har veldig store pupper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok begge deler.

Anonym poster: d03d76e6deea7f011a1705328435e711

Skrevet

Jeg bruker det fordi det gir bedre støtte, spesielt ved jogging. Bruker ikke bh under sportstoppen ved styrketrening. Jeg vil helst at ingen skal se på meg når jeg trener, jeg da :)

Skrevet

Har hørt at noen bruker vanlig BH under sportsbh for at ikke brystvortene skal synes.

Skrevet

Hvis du må ha vanlig BH under sportsBHen så kan man umulig ha riktig sportsBH.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bruker begge deler når jeg løper. Har knøttebryster, og bruker xs i sports-bh, men med kun den, så hopper det likevel opp og ned.

Anonym poster: 35987c888efd3c32b90c4be29c33f0c5

AnonymBruker
Skrevet

Kan tenke meg at en del gjør det for at brystene skal se større ut. Har egentlig aldri tenkt på det som en mulighet, selv med bryster som blir nermest ikke eksisterende med sportsBH.

Tenker at de med små bryster, som bruker BH med innlegg av en eller annen form syns det er litt ekkelt når man da viser seg uten BH og alle kan se at de brystene man har til daglig har ikke er ekte.

Anonym poster: 21d2db522f87b11f7dc1b8bb67ac6a64

Skrevet

Har hørt at noen bruker vanlig BH under sportsbh for at ikke brystvortene skal synes.

Haha ja! jeg har en t-skjorte som alltid viser nipplesene..

får ikke plass til BH under sports-bh-en, da. Den er allerede stram nok. Men det gjør ikke så mye. Tror ikke folk bryr seg :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vanlig bh under sportsbhen når jeg trener for ekstra støtte. Hender seg jeg gjør det til daglig også, da mine pupper har en tendens til å se stygge ut uten skikkelig støtte.

Anonym poster: d7f3d01ea13c81ba8b23ce63750faf8e

Skrevet

Jeg har så store pupper at jeg MÅ bruke en vanlig bh under sportsbh for å få nok støtte når jeg jogger, selv om jeg har "riktig" sportsbh. Det er på ingen måte for at de skal se større ut.

Skrevet

Syntes det er merkelig at folk i det hele tatt får plass til denne bh nr. 2? Da kan sportsbhen umulig være liten nok. Kan si at jeg har E i cup, og puppene mine er som limt fast til kroppen i den gode sportsbhen min, selv når jeg rir.

• Liker 1
Skrevet

Bruker begge deler når jeg løper. Har knøttebryster, og bruker xs i sports-bh, men med kun den, så hopper det likevel opp og ned.

Da er den sikkert for stor. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er merkelig at folk i det hele tatt får plass til denne bh nr. 2? Da kan sportsbhen umulig være liten nok. Kan si at jeg har E i cup, og puppene mine er som limt fast til kroppen i den gode sportsbhen min, selv når jeg rir.

Hvilket merke bruker du?

Anonym poster: 7ba86771ab09a0bb66e39cef9eaa9a16

Skrevet

Jeg har 65FF i Bh-str, og bruker Shock Absorber. Ganske store pupper, men siden sportsBH'ene er skikkelige trenger jeg ikke en ekstra bh under? De holder seg der de skal være selv om jeg hopper og løper. Tror problemet ligger i at folk A) ikke bruker riktig BH str (jeg pleide å tro jeg var 75D før jeg ble målt), og at de bruker dårlige "sportsBH'er" fra HM og sånn.. DE funker bare til Yoga, evt på en kosedag i joggedress.. ;)

• Liker 2
Skrevet

Er ikke det varmt og klamt og ekkelt? :klo::vetikke: Jeg bruker bare sports-bh. Visste ikke at noen bruker begge deler.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bh under sportsBHen?? Jeg har problemer nok med å få sportsBHen på og av, så jeg ville aldri fått plass til en vanlig BH under.

Men at noen gjør det for å få større pupper/ ikke flatklemte pupper kan være. Klarer bare ikke å se for meg at det er noe behagelig. Og jeg har normalt 75 B/C

Anonym poster: 39100dc03a56185f75981ceccf13ab53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da er den sikkert for stor. :)

Ja, men jeg finner ikke noe mindre enn xs... :) Gjerne tips om noen vet om BITTEsmå sports-bher!

Skrevet

Ja, men jeg finner ikke noe mindre enn xs... :) Gjerne tips om noen vet om BITTEsmå sports-bher!

Hvor kjøper du sports-bher? Gå på en ordentlig undertøysforretning og en sportsforretning med stort utvalg i sports-bher og prøv alt! Sportsbhene jeg bruker når jeg løper (Shock Absorber) gjør at brystene sitter som klistret til kassa, og jeg bruker str 65F/70E. De er så trange at jeg sliter med å få de av og på. Når du tror bhen er liten nok, så prøver du en størrelse mindre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør, men det er pga størrelsesforskjell på puppene, en er a/b cup og en er c cup, så da blir det bh under sportsbhen.

Anonym poster: 4a796d067d90b0c1fdef00e355adddf0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...